Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Dat is wat ik bedoel. Let op , ze (Kensington) zullen op mainstage staan als sub of er net onder. Op deze plek moeten bands staan die zeker 5000 tickets verkopen alleen al voor hun. Dat zal Kensington niet lukken.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
We kunnen hieruit iig wel concluderen dat Kensington niet headline waardig is voor pinkpop, mochten er nog mensen twijfelen
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Iggy Pop en Passenger zijn nu wel waarschijnlijk voor Pinkpop op de vrijdag of zondag lijkt me.

Voor deze namen had een perspresentatie nu ook weer niet gehoeven, een half affiche met The Script als headliner..
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.228
4.500
Het wordt wel eens tijd dat BKS en DTRH met wat namen komen. Misschien dat het Sky Radio gevoel dan wat minder wordt in het Nederlandse festival landschap.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Kunnen we The Script, Passenger en Iggy Pop nog wel bijschrijven voor de vrijdag of zondag toch?

Iggy Pop is een zeer welkome toevoeging.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Vorig jaar was het een prima festivaldaggie ........ Stadspark ...... 2020 zal voor mij alleen de 14e juni een stadspark bezoek zijn ......

Tijdens Pinkpop zal Kensington een "eetmoment"zijn ......

Beetje overkill momenteel ... dat Kensington
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
The Script lijkt me niet zo waarschijnlijk, stonden er in 2018 nog. En hebben nu al meerdere shows in Nederland staan dit jaar.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Laat Iggy Pop ook maar maar het zuiden komen.. Heeft ie meteen ons wonderschone landje kunnen bekijken onderweg..
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Bert wrote:

Raskolnikov wrote:
Arme Iggy Pop. Zou hij weten waar hij terecht gaat komen in Groningen….


in het Stadspark ga ik van uit.

Ik was inderdaad niet helemaal duidelijk. Ik bedoel eigenlijk meer tussen wie hij allemaal geprogrammeerd staat ?

oke . duidelijk , wilde als Groninger bijna uit dit forum stappen :wink:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.228
4.500
Los van de vraag of Kensington een hoge spot verdient (m.i. verdienen ze zeker niet minder dan sub)
Van het rijtje CaS - Pinkpop - Paaspop - Stadspark - Dauwpop: hoeveel mensen gaan naar meer dan één van de festivals uit dit rijtje?

Ik snap het exclusiviteitsargument wel hoor, zit ook wat in, maar ik krijg het idee dat veel mensen die naar Pinkpop hen niet willen zien omdat ze "overal" staan, maar ga je ze dan ergens anders zien? Als je ze gewoon kut vindt, zou ik ze zeker vermijden (hoewel ik van mening ben dat het betere muzikanten zijn, dan acts die hier wél bejubeld worden), maar als ik ga, ga ik ze gewoon bekijken hoor, ook al staan ze hetzelfde weekend in Groningen. Volbeat staat in hetzelfde weekend in Duitsland, da's niet (veel) verder rijden van Groningen - Landgraaf.
 

marthian80

Campingartiest
1 okt 2019
56
0
Je moet bijna je best doen om Kensington niet te zien deze zomer

Jup, maar ik ga het wederom proberen om het te ontwijken. Het lijkt wel een religie die aan iedereen wordt opgedrongen. Gij zult Kensington luisteren!
De betere* Nederlandse bands (Moss, DeWolff, De Staat, Spinvis, Kraak & Smaak, Johan, etc..) zijn blijkbaar te bescheiden of te druk?

*naar mij mening.. ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.228
4.500
Als je gaat kijken wie het vaakst achter elkaar de Ziggo zou uitverkopen, zou Kensington met speels gemak winnen van zowel RHCP als Post Malone.
Daarnaast hoeft een sub ook niet perse ervoor te zorgen dat een dag uitverkoopt. Ik denk dat RHCP - Kensington een meer dan prima deal is (qua kaartverkoop in ieder geval). Een heel groot deel van het (in ieder geval) huidig publiek ziet Kensington en denkt: "leuk, Kensington".

Vorig jaar stond Jamiroquai voor M&S, nietwaar? Ik durf wel te stellen dat Jamiroquai - net als bijvoorbeeld Volbeat - in Nederland niet (veel) meer dan 15.000 kaarten verkoopt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken