Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Pinkpop kan er misschien niets aan doen maar geen Swift en geen Eilish is wel dik balen.

Mwah, imo nog geen man overboord...

Komen nog zo'n mooie aankondigingen aan!
Ben er zeker van!

Mja. Het feit dat de kans op Coldplay kleiner lijkt te zijn geworden en het feit dat de grootste popact van dit moment en de grootste opkomende popact van dit moment allen niet op Pinkpop staan is wel erg jammer. Of Pinkpop tovert drie fantasische headliners uit de hoge hoed of het is weer balen geblazen over een paar weken. Ben benieuwd.

True, had ik ook al toegegeven hierboven.

A ja, true. Even over het hoofd gezien. Alsnog jammer! Was een mooie boeking geweest.

(Mbt Eilish btw, mbt Swift vind ik dat nog steeds)

Mwah, imo nog geen man overboord…

Komen nog zo’n mooie aankondigingen aan!
Ben er zeker van!
Sorry maar dit vind Ik echt geen misser van PP.
Zeker nog geen man overboord!! Laat ze maar lekker de Ziggo doen. Geen gemis voor PP wat mij betreft.

Auw. En dan straks Volbeat aankondigen.
dat zou echt pas goed nieuws zijn!!! imo...

Opvallend trouwens: ze is overal headliner.

(zie discussie van enkele weken terug)
dit vind ik nog steeds belachelijk!
laat dit meisje eerst eens uitgroeien.
op deze manier wordt ze keihard in de rug geduwd richting de club van 27...

ik vind het onverantwoord en onbegrijpelijk.
(verder heb ik ook weinig met haar muziek, dus qua Pinkpop prima opgelost)

Da's wel een beetje heel erg voorbarig....

Geen Swift, geen Eilish maar wel Volbeat zou imo teleurstellend zijn. Ze moeten nu echt wel met iets beters uit de koker komen.

Da’s wel een beetje heel erg voorbarig….

Geen Swift, geen Eilish maar wel Volbeat zou imo teleurstellend zijn. Ze moeten nu echt wel met iets beters uit de koker komen.

Ik vertrouw dat ze wel iets moois neer zullen zetten. Rock Werchter heeft ook Swift en Eilish laten gaan en hebben ook nog een hele line up te vullen. Het zelfde met Mad Cool. Ik verwacht dat deze 3 festivals 3 headliners delen en dat ze nog wachten op de tour aankondigen.

Hartstikke leuk om ieders muzikale voorkeuren en wensen te lezen. Er is echter 1 persoon die continu in herhaling vervalt. Daar erger ik me aan. Steeds maar weer benadrukken dat het niet boeken van Pink, Taylor Swift of Billy Eilish dramatisch is gaat gewoon vervelen Timmetje! Hoe vaak ga je nog lopen klagen voordat er überhaupt 1 naam bekend is gemaakt?!

Timmetje wrote:
Da’s wel een beetje heel erg voorbarig….

Ik vertrouw dat ze wel iets moois neer zullen zetten. Rock Werchter heeft ook Swift en Eilish laten gaan en hebben ook nog een hele line up te vullen. Het zelfde met Mad Cool. Ik verwacht dat deze 3 festivals 3 headliners delen en dat ze nog wachten op de tour aankondigen.
of het Volbeat wordt is ook maar afwachten natuurlijk, maar persoonlijk zou ik het met open armen ontvangen.

natuurlijk is er geen man overboord.
kijk alleen al in België naar Graspop, TW en Rock Werchter waar Pinkpop jaarlijks namen mee deelt, die hebben allemaal nog niets bekend... Dan kan Pinkpop zelfs nog iets Benelux-only hebben (wat ik niet verwacht, maar stel...)

Sorry No One Knows! Zal mezelf wat minder herhalen. :wink:
Wel tof dat het je heeft aangezet een account te maken op dit forum! Kijk uit naar je posts op dit gezellige forum! :-D

ik moet in mijn laatste voorspelling wel weer een wijziging doen.
Had Eilish als Noord afsluiter staan, zal Scooter daar maar in de plaats zetten.

Binnenkort eens even goed in de shuffle gooien.

dit vind ik nog steeds belachelijk!
laat dit meisje eerst eens uitgroeien.
op deze manier wordt ze keihard in de rug geduwd richting de club van 27…

ik vind het onverantwoord en onbegrijpelijk.

De cijfers liegen niet. Ze heeft genoeg repertoire om een volledige headline show te geven, trekt voller dan volle velden en doet heel goed voor de kaartverkoop. Het zou eigenlijk gek zijn om haar anno 2020 niet te laten afsluiten. Maar omdat het een jong meisje is zijn er opeens ontzettend veel mensen die het niet 'snappen'. Was het onverantwoord en onbegrijpelijk geweest als het een jonge rockband was?

(verder heb ik ook weinig met haar muziek, dus qua Pinkpop prima opgelost)

Ah!

Users who are viewing this thread