Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
ik word toch echt wel blij van deze eerste twee festivaldagen pinkpop, yayyyyyyyy!!!

en mag ik nog even zeggen over Lenny Kravitz…..I told you so!!! Jippie!!!
Ben zeker blij voor jou en iedereen.
Maar vind je het na maanden de grootste pessimist uit te hangen niet een beetje potsierlijk om een 'I told you so' eruit te gooien..? :wink:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wel aardig tot dusver. Jammer van the Cure. Dikke tegenvaller. En weinig exclusiefs. Mijj nog geen 230 waard.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
hersenscheetje wrote:
ik word toch echt wel blij van deze eerste twee festivaldagen pinkpop, yayyyyyyyy!!!

en mag ik nog even zeggen over Lenny Kravitz…..I told you so!!! Jippie!!!

Ben zeker blij voor jou en iedereen.
Maar vind je het na maanden de grootste pessimist uit te hangen niet een beetje potsierlijk om een ‘I told you so’ eruit te gooien..?
1f609.svg

haha ja heb je een punt. Ik vind de headliners Mumford & Sons + The Cure ook wel ietsje matig maar de hele dagen zien er in geheel wel leuk uit.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Tot nu toe goed gewerkt voor Pinkpop begrippen kijkend naar de laatste 3 jaren. Alleen zoveel groepen die elders in Nederland al ergens te zien zijn...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Wel aardig tot dusver. Jammer van the Cure. Dikke tegenvaller. En weinig exclusiefs. Mijj nog geen 230 waard.

Heel goed! Dit forum werd al veel te positief voor een Pinkpop forum :wink:

line-up valt me mee tot dusver waarbij met name de zaterdag positief is met enkele verrassende namen, maar overtuigend is het nog niet voor mij persoonlijk. En dat hoeft ook niet, want ik zit dat weekend lekker op RaR. :)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Het dagprogramma valt me inderdaad alleszins mee. Ik denk dat The Cure geen eerste keus was (anders al veel eerder gemeld), maar ik vind het persoonlijk een leuke naam. M&S idem. Ik was vooral erg bang voor het dagprogramma, dat is namelijk doorgaans puin.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Het dagprogramma valt me inderdaad alleszins mee. Daar was ik juist bang voor. Ik denk dat The Cure geen eerste keus was (anders al veel eerder gemeld), maar ik vind het persoonlijk een leuke naam. M&S idem. Ik was vooral erg bang voor het dagprogramma, dat is namelijk doorgaans puin.

precies!!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Zo nog even kijken welke naam groter zou zijn dan Fleetwood, gaat me toch niet gebeuren dat ik niks te zaniken heb..
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.408
601
Ik vind het tot nu toe matig. Paar mooie namen! Maar niet genoeg om me te overtuigen.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Toch best wel veel namen die ik niet ken, dus die moet ik de komende dagen maar eens gaan luisteren om mijn beslissing te kunnen maken. Ben blij verrast met Jamiroquay en Lenny Kravitz in ieder geval :)
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
162
45
Lijkt erop dat het voor Dennis dit jaar niet al te moeilijk wordt de line-up te verdedigen. Is gewoon een goede line-up voor een mainstream festival als Pinkpop
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Toch best wel veel namen die ik niet ken, dus die moet ik de komende dagen maar eens gaan luisteren om mijn beslissing te kunnen maken. Ben blij verrast met Jamiroquay en Lenny Kravitz in ieder geval
1f642.svg

Ik tip alvast Barns Courtney!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Die drummer van Jett Rebel verdient wel een prijs voor de meest zouteloze drumsolo ooit... jezus wat suf!
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Die drummer van Jett Rebel verdient wel een prijs voor de meest zouteloze drumsolo ooit… jezus wat suf!

Jett Rebel anno 2019 is toch suf? Dat is serieus een act die ik nooit begrepen heb..
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Grappig om te zien dat voor de verandering de reacties op Facebook veel negatiever zijn dan hier op het forum, terwijl het normaal andersom is hahaha...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken