Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.187
4.397
Ik zit een beetje in dubio of ik even twee uur dit forum ga vermijden en een eventuele foto van de line up niet eerder zien.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Nog geen line-up uitgelekt voor de presentatie. Meestal maakt toch wel een act een fout en is de line-up er al.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Elbow, Yungblud, Syml, Soham De, San Holo, Leafs, Jacob Banks, Jacin Trill, Hippo Campus, Halestorm, Grace Carter, Golden Earring, Davina Michelle, Cage The Elephant, Bazart, Badflower, Anouk
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.949
510
Elbow, Yungblud, Syml, Soham De, San Holo, Leafs, Jacob Banks, Jacin Trill, Hippo Campus, Halestorm, Grace Carter, Golden Earring, Davina Michelle, Cage The Elephant, Bazart, Badflower, Anouk
Lekker John. Is dat de zaterdag?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Tjongejonge die zaterdag is wel ''okey''. Voor het radiopubliek leuk maar ik zou me er met moeite kunnen vermaken. Teveel namen waarvan ik zeg, opzich leuk om te zien maar niet bijzonder.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.122
10.374
Jamiroqua is een mooie verrassing! Elbow minder verrassend maar wel een mooie naam. Verder is Cage The Elephant leuk, evanals Halestorm. Badflower een interessante kleine naam. Geen slechte dag eerlijk gezegd!
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Jamiroquay ook wel een verrassende naam, vind het persoonlijk wel lekker hoor. Chill dat het ook eerder begint op zaterdag :)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik vind de zaterdag echt reuze meevallen eerlijk gezegd, met Jamiroquai als kleine verrassing. Elbow, Cage The Elephant, San Holo en Jacob Banks zijn prima naampjes!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.852
5.990
The little things, maar heb ik nu serieus die sterretjes tussen die namen door nu juist haha.

Leuke line up hoor tot dus ver!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken