Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Dat van Keane was hier niet bekend.
Bij mij wel al 3 maand terug.
Smakelijk gelachen om de Keane optie hier.
Groet vanuit Emmen ??
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.180
10.530
Het missen van Keane verbaast mij zeer. Typische Pinkpop band op een positieve manier. Mooie boeking van Emmen hoor, leuk affiche inmiddels met Lenny erbij.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Kensington kans om internationaal door te breken? Nee joh, dan eerder De Staat. Die hebben nog iets aparts, iets wat buiten de landsgrenzen ook kan aanslaan. Kensington is gewoon de opvolger van Kane. Die blijven alleen groot in eigen land.

Ze mochten het geloof ik een keertje op Werchter proberen:

https://www.humo.be/rock-werchter/366275/review-kensington-op-rock-werchter-2016
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.382
Kensington kans om internationaal door te breken? Nee joh, dan eerder De Staat. Die hebben nog iets aparts, iets wat buiten de landsgrenzen ook kan aanslaan. Kensington is gewoon de opvolger van Kane. Die blijven alleen groot in eigen land.

Ze mochten het geloof ik een keertje op Werchter proberen:

https://www.humo.be/rock-werchter/366275/review-kensington-op-rock-werchter-2016
Die recensie al een keer eerder gezien, by far de leukste recensie die ik ooit heb gelezen. Op naar de volgende discussie over Can'tsington.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Met dat allemaal gezegd blijft Kensington de enige echte serieuze mainstream Nedelandse act die daadwekelijk internationaal heel groot kunnen worden.

Een Nickelback rip-off...dat zegt al genoeg
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Kensington als headliner op Pinkpop. Zie het echt niet gebeuren jongens. Kunnen ze echt niet maken, en dat weten ze zelf ook wel. Lijden ze zo veel gezichtsverlies mee, dat mensen het alleen daarover hebben en niet over de rest van de lineup.

The Cure/Killers it is.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Ik moet wel toegeven dat van de meeste voorspellingen en verwachtingen mijn nekharen overeind gaan staan. Voor de zekerheid hebben ik en 't vrouwke maar losse tickets gekocht voor Breda Live (leuk festivalletje en lekker goedkoop),P!nk, Mumford & Sons, Phil Collins, Live en Ed Sheeran (Hockenheim, nog volop kaarten!). Helaas niet voor Metallica vanwege onze geluidstechnische Arena-boycot, al 2 concerten van U2 naar de klote daar. Rammstein ook nog ff gelaten voor wat het is, die verwacht ik volgend jaar samen met Bruce Springsteen in Limburg. Wat betreft Pinkpop zal het misschien nog een dagkaartje worden mits er een echte topact staat, we zijn immers al ver door het budget heen:). Wel jammer dat ze zo lang wachten met die 3e headliner….
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Weet niet of dit al gemeld was maar Keane is 9 juni op Hello festival in Emmen.

Niet exclusief volgens mij..dus zou nog kunnen. Zou wel erg kut zijn als ze niet op PP staan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Zou een band als Keane meerdere festivals in een klein land als NL doen? Ik denk eerlijk gezegd van niet.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik heb het al vaker geroepen maar aangezien iedereen hier continu in de herhaling valt.. HET WORD ECHT TIJD VOOR DE PERSONFERENTIE ! Deze 237 pagina's kan je bijna in 1 pagina zetten want ik lees de hele tijd hetzelfde.

Ik hoor iedereen over Armin, maar ik denk eigenlijk eerder aan Swedish House maffia voor die spot :) Ervoor edje Sheeran en daarvoor Kensington :)
Lekker dagje toch ? Ik ga dan niet, maar is zo uitverkocht.

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
HET WORD ECHT TIJD VOOR DE PERSONFERENTIE

Mee eens. Of tijd voor een andere manier van bekendmaken....

Ik vermoed ook dat als Jan Smeets ermee stopt, dat Pinkpop de persco gaat loslaten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik vermoed ook dat als Jan Smeets ermee stopt, dat Pinkpop de persco gaat loslaten.

Jan Smeets met zijn stemadvies. Gewoon met pensioen.

offtopic Het wordt inderdaad tijd voor de persconferentie. Iemand al een treinreis gescoord?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Jan Smeets die zich terugtrekt zal dan waarschijnlijk het hoogtepunt van de middag zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.180
10.530
Oranssi Pazuzu wrote:
Kensington kans om internationaal door te breken? Nee joh, dan eerder De Staat. Die hebben nog iets aparts, iets wat buiten de landsgrenzen ook kan aanslaan. Kensington is gewoon de opvolger van Kane. Die blijven alleen groot in eigen land.

Ze mochten het geloof ik een keertje op Werchter proberen:

https://www.humo.be/rock-werchter/366275/review-kensington-op-rock-werchter-2016

Die recensie al een keer eerder gezien, by far de leukste recensie die ik ooit heb gelezen. Op naar de volgende discussie over Can’tsington.

Helemaal mee eens. Blijf genieten van deze recensie!
 

Bram1617899561

Playlistbediener
10 nov 2016
27
0
Zou de misser van Keane ook echt ontzettend jammer vinden. Die had ik graag op Pinkpop gezien.
Ik heb nog geen kaarten voor de persco gescoord. Anderen al wat gehoord?
 

mika

Playlistbediener
15 jan 2019
41
0


2 weken voor Pinkpop zal hier iets van komen? Ik hoop enorm op the interrupters maar eigenlijk mogen ze allemaal wel doorkomen.

Ik hoop echt dat All Time Low en Bullet for My Valentine komen!
En verder die persconferentie mag inderdaad nu wel echt komen ben zooo benieuwd!
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Die recensie al een keer eerder gezien, by far de leukste recensie die ik ooit heb gelezen.
offtopic: Mocht iemand nog ergens de Humo-recensie van het debuut van Van Dik Hout hebben liggen, die zou ik graag eens herlezen, dat is mijn favoriet in deze categorie.
 

MISG

Playlistbediener
9 nov 2014
48
0
Ik en een maat van me hebben kaartjes gewonnen voor de Arriva treinreis + persconferentie.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Benjamin wrote:
HET WORD ECHT TIJD VOOR DE PERSONFERENTIE

Mee eens. Of tijd voor een andere manier van bekendmaken….

Ik vermoed ook dat als Jan Smeets ermee stopt, dat Pinkpop de persco gaat loslaten.

Ik ga eens antwoorden doordat ik het erg vind hoe iedereen maar hoopt op iets exclusiefs...
Jan heeft iedereen teveel hoop gegeven door hoog van te toren te blazen dat deze editie gewoonweg top zal worden, het is daar zo stil doordat ze het helemaal niet waar gaan kunnen maken, het zal een "gewone" editie worden maar met natuurlijk wel een leuke affiche. Dus geen verassingen maar wel een goede opvulling voor een gezellig festival.
Let wel op, dit komt niet door PP zelf, de meeste "grotere" bands kiezen er zelf voor om aparte / arena shows te doen.
Nog heel even en we zijn van al dat wachten verlost.
Goed weekend !
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken