Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
DennisvdBr wrote:

Bartjuh1981 wrote:
Festileaks meeting op Pinkpop


Ga ik niet organiseren aankomend jaar.
Echt geen behoefte meer aan van mij kant

Jammer Dennis, vond het de afgelopen jaren altijd leuk om even een praatje te maken/biertje te doen!
Sorry ;)
Maar ben van plan helemaal van de muziek te gaan genieten aankomend jaar. Daarbij verwacht ik een veel te druk spoorboekje, ik verwacht een zeer boeiende editie, vandaar...
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Popijn wrote:

DennisvdBr wrote:

Bartjuh1981 wrote:
Festileaks meeting op Pinkpop


Ga ik niet organiseren aankomend jaar.
Echt geen behoefte meer aan van mij kant


Jammer Dennis, vond het de afgelopen jaren altijd leuk om even een praatje te maken/biertje te doen!

Sorry
1f609.svg

Maar ben van plan helemaal van de muziek te gaan genieten aankomend jaar. Daarbij verwacht ik een veel te druk spoorboekje, ik verwacht een zeer boeiende editie, vandaar…

We kunnen altijd als leden zelf een momentje organiseren!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Ik verwacht nog altijd een headliner die nog Europese data moet aankondigen…

Ik zou er niet te veel meer op rekenen eigenlijk, tenzij je naar The Killers verwijst.

Een Werchter-insider geeft aan dat Greta Van Fleet als subheadliner het gevolg is van onder meer een grote naam die alsnog niet naar Europa komt, eentje waar vermoedelijk ook o.a. Mad Cool mee bezig was. Lees: die open plekken bij o.a. Mad Cool, Open'er en NOS Alive zouden weleens een slecht in plaats van een goed teken kunnen zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik denk echt dat Eminem zijn EU tour gewoon gecanceld heeft en dat daardoor een hoop festivals naar hun plan b (of c d e etc) moeten stappen
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
roy-hekkens wrote:
Ik zeg ook niet dat Post Malone niet groter/populairder is dan Volbeat. Dat maakt hem nog niet geschikt als headliner voor Pinkpop. Dit heeft niets met (mijn) smaak te maken. Billy Eillish breekt ook ook alle records, daarmee is zij toch ook niet direct headlinerwaardig?

Verkoopt 2x Ziggo uit.

Beide shows waren niet uitverkocht hoor.

Tot de dag van het concert zelf reclames gekregen van Ziggo Dome dat er nog kaarten te koop waren..
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik denk echt dat Eminem zijn EU tour gewoon gecanceld heeft en dat daardoor een hoop festivals naar hun plan b (of c d e etc) moeten stappen

Lol, Mad Cool & NOS Alive zouden nooit maar dan ook nooit Eminem als headliner zetten, even opzoeken wat voor headliners zij normaal programmeren en 1 + 1 = 2.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Waren beide uitverkocht. Op de avonden zelf waren er via Ticketmaster geen tickets meer verkrijgbaar. Ook alle recensies schrijven over een uitverkochte Ziggodome.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.234
745
weer 3 paginas verder met enkel geruzie over wie nou een betere headliner is voor Pinkpop 2019: post malone of volbeat.
of dan toch the cure, ed sheeran, killers

geloof me nou
die worden het allemaal niet

en ik heb echt heeeel veel respect voor Dennis.

"Maar ben van plan helemaal van de muziek te gaan genieten aankomend jaar. Daarbij verwacht ik een veel te druk spoorboekje, ik verwacht een zeer boeiende editie, vandaar…"

je meent het ook nog he?!?!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Wie wordt het dan wel Kesselman?

En het dagprogramma kan fantastisch worden he.... we weten nog vrijwel niks
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Iedereen weet wie het echt wordt. Alleen acceptatie vooral op het forum is heel moeiijk. Waarom precies weet ik niet, want de mensen hier gaan toch naar PP, maakt helemaal niet uit wie er staat. Juist voor die reden hoeft PP niets te doen/veranderen. Want 80% van PP bezoekers gaan sowieso, het maakt voor ze geen bal uit wat voor programma er staat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Iedereen weet wie het echt wordt. Alleen acceptatie vooral op het forum is heel moeiijk. Waarom precies weet ik niet, want de mensen hier gaan toch naar PP, maakt helemaal niet uit wie er staat. Juist voor die reden hoeft PP niets te doen/veranderen. Want 80% van PP bezoekers gaan sowieso, het maakt voor ze geen bal uit wat voor programma er staat.
Support van Bon Jovi zal géén headliner Pinkpop zijn, evenals andere festivals (DTRH, BKS, Lowlands) géén NLact als headliner hebben.
;) :p
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Maar je denkt zelf dat de support van GnR vorig jaar een prima headliner voor PP dit jaar zal zijn? :p :wink:

Trouwens, ik denk niet dat een Volbeat een Arena zal uitverkopen in tegenstelling tot....
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jammer Dennis, vond het de afgelopen jaren altijd leuk om even een praatje te maken/biertje te doen!

Wat is een 50e editie ons waard als we de Dennis niet kunnen ontmoeten. Ook mij is het tot vandaag de dag nog niet gelukt. Dan wordt het gewoon een suprise meeting wanneer we Dennis zn spoorboekje hebben.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.234
745
ik volg pinkpop al vanaf 2003 online
al die jaren was t spannend.
bevestiingen , afzeggingen, geruchten die waar blijken te zijn,geruchten die niet kwamen.

maar dit jaar???
in al die jaren heb ik nog nooit mee gemaakt dat er een lijst is van makkelijk 50 namen die niet op PP 2019 zal spelen.
en slechts een naam of 10 die we waarschijnlijk wel kunnen verwachten (o.a. slash, 1975, bastille, )

ik ben zo benieuwd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
jppp wrote:
Maar je denkt zelf dat de support van GnR vorig jaar een prima headliner voor PP dit jaar zal zijn? ? ?

?


Zonder gekheid...
2013, 2015, 2017 en dan ook 2019. Zou al te veel zijn imo!!
Zou niet slim zijn, zo'n overkill.
Plus, geen internationale uitstraling, een in het buitenland nietszeggend bandje.
Dat ze binnen landsgrenzen ArenA uitverkopen, dat zegt niets tov internationale uitstraling.
Bij voorbaat, als ze het echt zijn. Meest domme zet wat Mojo kan doen!
Zou mij echt kwaad maken om zo'n spot teniet te doen tov een buitenlandse headliner!

Daarbij, stonden de supports van GnR op Goffertpark in het zelfde jaar niet als headliner op Pinkpop of zelfs geheel niet. Terwijl we dit jaar Biffy Clyro als headliner doorgeschoven zien op enkele festivals en Volbeat al headliner posities gehad heeft, in Europa hé...


edit: overigens, ik zeg niet dat Volbeat er staat, maar zie ze als optie. Ik denk dat we een act krijgen die nog data moet aankondigen, zoals misschien Eminem...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Zo'n domme zet van Mojo zou het imo niet zijn. Zal wel niet al te duur zijn en ze verkopen er gigantisch veel dagtickets mee.
En het feit dat ze vervolgens, mede door het jubileum, met (en voor ons ondanks :p ) een nationale band alsnog het bordje uitverkocht kunnen ophangen is ook wel indrukwekkend en is dan weer positief voor de internationale uitstraling.

Misschien dat daarom de kaartprijs ook wel gelijk blijft :lol:
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.234
745
the cure, komt op een ander ned festival
ed sheeran, route is onlogisch en zou al lang aangekondigd zijn
alle, maar dan ook echt alle andere potentiële headliners hebben al een datum in juni in Nederland staan.

ik geloof niet dat PP het voor elkaar heeft om een exclusief iets te regelen ( beyonce), maar wie dan headliner wordt op pinkpop 2019

het enige realistische dat ik me nog kan bedenken is een co-headliner constructie.
een grote nederlandse band en daarna een dj
kensington - armin van buuren.

zou commercieel natuurlijk een topper zijn, dag is op tijd van niets uitverkocht.

maar ik koop er geen kaartje voor
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken