Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Bosse en AnnenMayKantereit zijn twee best leuke Duitse acts. Kan misschien wel werken op Pinkpop.

Pink zou 3-7 in Parijs staan, dus ja, ze tourt wel in Europa

Oud nieuws….meer benieuwd of die nog festivals gaat aankondigen.

The Cure, Mumford, Pink en Coldplay zou wel eens kunnen met 4 dagen

The Cure en Mumford als headliner zou ik wat matig vinden voor de 50 jarige jubileum editie, dan moet er wel een hele dikke sub onder hangen.

bcmrmaybe wrote:
Pink zou 3-7 in Parijs staan, dus ja, ze tourt wel in Europa

Oud nieuws….meer benieuwd of die nog festivals gaat aankondigen.

The Cure, Mumford, Pink en Coldplay zou wel eens kunnen met 4 dagen

The Cure en Mumford als headliner zou ik wat matig vinden voor de 50 jarige jubileum editie, dan moet er wel een hele dikke sub onder hangen.

Klopt, maar uiteindelijk ben je natuurlijk wel gewoon afhankelijk van wat er tourt. Pinkpop is niet te vergelijken met een Glastonbury waarvoor bands nog weleens een uitzondering willen maken.

Coldplay komt 14 november met een docu over 20 jaar Coldplay. Zou me niet verbazen dat ze rond die tijd gelijk hun 2019 tour bekend maken.

Coldplay komt 14 november met een docu over 20 jaar Coldplay. Zou me niet verbazen dat ze rond die tijd gelijk hun 2019 tour bekend maken.

Live altijd goed, leuke shows, Spektakel, echt een festival topper. Niet iedereen vind het leuk, maar voor Pinkpop is het geheid de dag uitverkopen.

Als ze die kunnen krijgen dan komen ze.

Er zijn nog wel wat Nederlandse namen die ik op Pinkpop zou willen zien, maar geen idee welke waarschijnlijk zijn
De jeugd van tegenwoordig
Wulf
Chef special (ja weer, het was leuk)

Verder zou Kaiser Chiefs ook weer fijn zijn, die hebben zo veel energie.

Het zou me niet verbazen als Kensington en/of Bastille er weer bij is en voor de jongeren zal het waarschijnlijk kraantje pappie, boef of sbmg worden.

Edit: Pink staat 16 juni in de Johan Cruijff ArenA. Bron, haar verified fan presale: https://www.ticketmaster.nl/feature/pink_vf/?_ga=2.151092153.1297387706.1539449875-216949013.1539449875&language=nl-nl
Kan dus een streep door?

Pink komt dinsdag met Europese data. Kunnen we meteen uitkijken voor een gat tijdens Pinkpop, of dat ze in de ArenA/Ziggo staat. Of wellicht gooit Pinkpop meteen de eerste headliner eruit.

https://twitter.com/Pink/status/1051140735842414593

Nee joh, dat verkoopt nooit uit. Pink is echt niet meer zo populair als jaren geleden. En die Arena is veel te groot.

Die was op PP ook geen main maar sub geweest.

Wel gemiste kans voor PINKpop

Jesper wrote:
Kan dus een streep door?

Helaas, jammer. Had haar weekje eerder op Pinkpop verwacht.
Maakt de overgebleven opties wel steeds interessanter…
Jij ziet de bui al helemaal zitten met Maiden als ik je profielfoto zie.

Iron Maiden staat eerder op Fortarock dan Pinkpop toch?
Zou wel vette boeking zijn

Nee joh, dat verkoopt nooit uit. Pink is echt niet meer zo populair als jaren geleden. En die Arena is veel te groot.

Die was op PP ook geen main maar sub geweest.

Wel gemiste kans voor PINKpop

Ik denk dat je Pink onderschat. Ze heeft vorig jaar nog twee grote hits gehad (beautiful trauma en what about us) en heeft echt een flinke fanatieke fanbase.
Maar oke, is dus niet heel waarschijnlijk meer voor pinkpop. Jammer, had me leuk geleken

Iron Maiden staat eerder op Fortarock dan Pinkpop toch?
Zou wel vette boeking zijn
Er tourt volgend jaar wel meer om Forta te kunnen headlinen...
Daar gok ik ook nog op in mijn kansberekening
;)

Edit: Pink staat 16 juni in de Johan Cruijff ArenA. Bron, haar verified fan presale: https://www.ticketmaster.nl/feature/pink_vf/?_ga=2.151092153.1297387706.1539449875-216949013.1539449875&language=nl-nl
Kan dus een streep door?

Pink komt dinsdag met Europese data. Kunnen we meteen uitkijken voor een gat tijdens Pinkpop, of dat ze in de ArenA/Ziggo staat. Of wellicht gooit Pinkpop meteen de eerste headliner eruit.

<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="1051140735842414593"></twitterwidget>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Overigens mooi dat jullie hier bij Festileaks een artikel voor maken, maar bedank mij dan ook voor de leak ;)

In Werchter word Kendrick lamar als kanshebber genoemd. Dan is het dus ook een kanshebber voor pinkpop.

Users who are viewing this thread