Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Lana del Rey, Pink en Florence Welsh als co-headliners en 3fm stage (ben de huidige naam even kwijt) afsluiter! Meer vrouwen aan de top ;-). Ik zal de linkse rakker in mij verder temperen!

Daar hou ik je aan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Kwaliteit te over bij de drie genoemde dames, maar dat is mijn mening.

Doe mij maar Sharon den Adel, Anneke van Giersbergen en Floor Jansen...zonder piemels maar met ontzettende cojones!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Weet iemand of Kensington een optie is als headliner?

Yep en Bartje op de brandstapel ter lering ende vermaeck
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.233
745
is het een idee om 1 dag volledig te vullen met bands die al 4 x of meer op pinkpop zijn geweest.
een soort van "Best off" dus

Hoofdpodium: Novastar, Skunk anansie, Counting crows, Anouk, Muse en dan een late night special met faithless
Noordpodium: , Racoon, de Staat, Triggerfinger the script En Placebo
Tent: Rowen Heze, Osdorp Possie, white lies en Krezip en een speciale runie van bush

(Ik heb nog geprobeert een beetje realistische line up te malen, want eigenlijk horen : editors, lenny kravitz, Ratm,RHCP, QOTSA, en rammstein er ook nog bij)

T idee is best leuk :p





 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
is het een idee om 1 dag volledig te vullen met bands die al 4 x of meer op pinkpop zijn geweest.
een soort van “Best off” dus

Hoofdpodium: Novastar, Skunk anansie, Counting crows, Anouk, Muse en dan een late night special met faithless
Noordpodium: , Racoon, de Staat, Triggerfinger the script En Placebo
Tent: Rowen Heze, Osdorp Possie, white lies en Krezip en een speciale runie van bush

(Ik heb nog geprobeert een beetje realistische line up te malen, want eigenlijk horen : editors, lenny kravitz, Ratm,RHCP, QOTSA, en rammstein er ook nog bij)

T idee is best leuk ?

Ik vind het ook een cool idee en ik zou het een gaaf dagje vinden wat je voorstelt. De optie is er dat het zomaar gebeurt omdat het 50 jaar pinkpop is, maar ik denk dat ze veel veteranen ermee teleurstellen omdat ze alles al vele malen hebben gezien
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
742
445
Mumford and Sons dus naar RW, ben benieuwd of ze ook naar Pinkpop komen. Ze staan natuurlijk wel al in de Ziggo Dome en in België hadden ze volgens mij nog geen zaalshow.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
is het een idee om 1 dag volledig te vullen met bands die al 4 x of meer op pinkpop zijn geweest.
een soort van “Best off” dus

1f61b.svg

Doen ze dat niet al jaren?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Mumford and Sons dus naar RW, ben benieuwd of ze ook naar Pinkpop komen. Ze staan natuurlijk wel al in de Ziggo Dome en in België hadden ze volgens mij nog geen zaalshow.

Doen ze weer goed daar, een hele grote oude naam en een relevante nieuwe naam. Hopelijk kan Pinkpop de volgende editie volgen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Hurricane/Southside:
Montreal
Schmutzki
Teesy
Me First and the Gimme Gimmes
Yung Hurn
Fünf Sterne Deluxe
Ok Kid
Muff Potter
Die Orsons
Ufo361
Bausa
The Streets
Trettmann
257ers
The Wombats
Enter Shikari
Frank Turner & The Sleeping Souls
Bosse
Papa Roach
Bilderbuch
AnnenMayKantereit
The Cure
Die Toten Hosen
Mumford & Sons
Foo Fighters
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
The Cure en Mumford als kanshebbers

Frank Turner en Enter Shikari graag doorschuiven
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Kom op Pinkpop....RW heeft al 2 headliners, S/H al een gedeelte van het programma. Kom op...huphup nieuws willen we
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Lol Foo Fighters weer EU festival tour. Benieuwd of die nog op een NL affiche komen. Eigenlijk qua visie past alleen Pinkpop. Maar dat zal toch niet.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Lol Foo Fighters weer EU festival tour. Benieuwd of die nog op een NL affiche komen. Eigenlijk qua visie past alleen Pinkpop. Maar dat zal toch niet.

Akoestisch setje in de tent om 14.30. Kan prima. :)

Maar goed, zo een beetje de festivals afwerken die er in 2018 naast grepen. Lijkt me sterk dat die nog een keer op Pinkpop staan. Lowlands als outsider?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Pink zou 3-7 in Parijs staan, dus ja, ze tourt wel in Europa

Oud nieuws....meer benieuwd of die nog festivals gaat aankondigen.

The Cure, Mumford, Pink en Coldplay zou wel eens kunnen met 4 dagen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Lol Foo Fighters weer EU festival tour. Benieuwd of die nog op een NL affiche komen. Eigenlijk qua visie past alleen Pinkpop. Maar dat zal toch niet.
Gelredome dit keer ofzo... die hebben nog niks op het programma staan naar mijn weten.



 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Me First & The Gimme Gimmes, Enter Shikari, Frank Turner, The Wombats en Papa Roach mogen van mij wel doorkomen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken