Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dus waarschijnlijk vanavond aankondiging UK leg van de FF tour Via twitter Zie Dave Grohl/Foo Fighters topic.

Dus spannend voor Nederland/Pinkpop
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Dus waarschijnlijk vanavond aankondiging UK leg van de FF tour Via twitter Zie Dave Grohl/Foo Fighters topic.

Dus spannend voor Nederland/Pinkpop

Best wel vreemd om in de avond een tour aan te kondigen als je het mij vraagt. Voor zover ik weet nog nooit gebeurt. Is bijna altijd in ochtend of anders ergens in de middag.
Maar het is wat anders dan. Ben benieuwd....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
idd in het Foo Fighters topic al wat gezet...

ik vraag me af of het data worden na de nu bekende data, dan is het rond april in een arena show, als bijvoorbeeld Wembley.
maar ik hoop op ergens eind juni (misschien begin juli), BST Hyde Park na de aankondiging van Roger Waters zou dan best eens kunnen, toch??
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Je kunt je inschrijven voor de nederlandse Pink nieuwsbrief. Dus Europese data volgen dan snel.

Pink op 27 september in Keulen, Dus Europese tournee pas later.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Pink op 27 september in Keulen, Dus Europese tournee pas later.

@Rolo Ik kan er helemaal niets over vinden. Heb je een link?
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Pink op 27 september in Keulen, Dus Europese tournee pas later.

@rolo Ik kan er helemaal niets over vinden. Heb je een link?
Stond als evenement al aangemaakt op Facebook. Maar is inmiddels weer verwijderd.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Dus… binnenkort maar een update van mijn Pinkpop headliner lijstje

Ziet er naar uit, Pink er uit en als de UK datum van Foo’s gunstig valt Foo’s flink omhoog in verwachting!?!?

Wel jammer van P!nk trouwens, had van mij best gemogen..
Niet voor het lijstje maar ik zie onze Zweedse dames van First Aid Kit ook wel weer op festivaltour gaan met een nieuw album op komst. Mooie opvulling voor een dagprogramma
http://www.npr.org/sections/allsongs/2017/09/28/554266706/at-long-last-first-aid-kit-returns-with-its-a-shame

:wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Hoe laat komt dat nieuws van FF?,
20:00 uur, ik zie het al….
1f60e.svg

Nate is een uur geleden geplaatst.
Ik had verwacht dat ze gisteren het tijdschema misschien zouden doorzetten tot Zero Hour.
Dat is niet gebeurt.
Maar, als we vanochtend verder gaan, zal de aankondiging wel ergens 9pm UK (10 uur Nederland) zijn.
Het geruchtje gaat rond dat het zal gaan om een aankodiging in Wembley in juni 2018....

dus ik herhaal, het gerucht gaat: Wembley juni...
Ed Sheeran staat er al de dagen van Pinkpop, dus als dit echt zo gaat zijn, oh oh oh, en ik blijf rustig!!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
PJ wrote:
Hoe laat komt dat nieuws van FF?,
20:00 uur, ik zie het al….
1f60e.svg



Nate is een uur geleden geplaatst.
Ik had verwacht dat ze gisteren het tijdschema misschien zouden doorzetten tot Zero Hour.
Dat is niet gebeurt.
Maar, als we vanochtend verder gaan, zal de aankondiging wel ergens 9pm UK (10 uur Nederland) zijn.
Het geruchtje gaat rond dat het zal gaan om een aankodiging in Wembley in juni 2018….

dus ik herhaal, het gerucht gaat: Wembley juni…
Ed Sheeran staat er al de dagen van Pinkpop, dus als dit echt zo gaat zijn, oh oh oh, en ik blijf rustig!!

Nog steeds geen nieuws...... Voor hetzelfde geld duurd het nog een week........
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Dit zijn gewoon maar 2 dagen na Pinkpop!!!
Come on, Jan... Klap er snel achteraan, het geheim is nu weg, aankondigen die hap!

?UK 2018? 19 June - Manchester Etihad Stadium 22 & 23 June - London Stadium Tickets on sale Friday, 20 October
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Dit zijn gewoon maar 2 dagen na Pinkpop!!!
Come on, Jan… Klap er snel achteraan, het geheim is nu weg, aankondigen die hap!

1f918.svg
UK 2018
1f918.svg
19 June – Manchester Etihad Stadium 22 & 23 June – London Stadium Tickets on sale Friday, 20 October

Eerste headliner PP is bekend. Dit nieuws krijgen we nog voor de herfstvakantie..
Kan toch haast niet anders :?:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken