Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bassie1978

Campingartiest
10 jan 2018
74
0
DennisvdBr wrote:

bcmrmaybe wrote:
de 16e is precies in het midden van die data


Ik geloof er geen f**k van MAAR als dat zou zijn…..kolere that would be fun.


natuurlijk niet… Queen gaat echt niet sub komen, staan overal als headliners…
toch, Ziggo’s waren toch uitverkocht of niet?
ca. 20 a 30 duizend man bij 3FM-stage…? Voor Queen met Adam?

het is wel een mooi idee, dat wel

Dit zou dan wel die second headliner kunnen zijn waar Jan het over had!

Zal een stunt zijn. Dan wel liever Bruno Mars als sub headliner op Main en daarna Queen als afsluiter. Heb wel zin in een avondje Queen klassiekers :D
Maar vrees dat het niet gebeurd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Overigens...

Nog altijd géén Ticketinfo?
Raar.

Al iemand reactie op de perspresentatie prijsvraag?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Ik heb nu een video van 3FM op Facebook aanstaan, met de livelist voor 2018. De artiesten die je "moet" zien.
The Overslept staat hierin, waarop Frank als informatie erbij geeft: "Ze staan dit jaar op veel festivals in Nederland, mag niet zeggen welke, maar houd ze in de smiezen"
Dit lijkt me wel een kleine hint richting Pinkpop. Want meestal zijn er wel 1 of 2 DJ's die namen weten. Lijkt me een mooie naam voor Stage 4.
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Hmm Queen juich ik zeker toe! ?
Het zou dan best wel eens kunnen gaan tussen Justin Timberlake en Queen voor die spot...
Indien JT er staat, Chris Stapleton ook maar meteen erbij? Staat ook op t nieuwe album van JT en pas geleden zelf ook weer een heel fijn album uitgebracht. Country op pinkpop? ?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Kom op mensen! Verwacht nu geen Queen erbij. Dit is een absolute headliner ook zonder Freddie Mercury. Die gaan echt niet komen als sub of afsluiter 3FM-Stage. Mochten ze dat wel willen is het waarschijnlijk niet te betalen. Justin Timberlake kan je ook wel vergeten lijkt me. Ook die gaat geen sub spelen, daar geloof ik niks van. Daarnaast; jullie kennen de line-ups van voorgaande jaren wel, toch? Dan nu ineens verwachten dat er nog fantastische namen bijkomen als sub is dus echt ondenkbaar. (Oke SOAD als afsluiter 3FM was zeker netjes vorig jaar, de uitzondering die de regel bevestigd)
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ik denk inderdaad dat we niet nog hele grote namen moeten gaan verwachten. De headliners zijn al mooi, maar JT en Queen zijn te groot om nog hieraan toe te voegen, jullie denken echt te optimistisch.
Ik verwacht dat de '2e headliners' in de richting van Snow Patrol, the Script en 30 seconds to Mars gaan. Ik zou hierover ook zeer tevreden zijn, zijn mooie namen die onder veel mensen populair zijn. Snow Patrol heeft al 6 jaar niet opgetreden in Nederland en komt in mei met een nieuw album, dus ik denk dat dit een zeer relevante band is voor pinkpop. Zeker aangezien ze de vorige keer wel als headliner stonden.
The Script heeft veel hits en is een lekkere meezingband die veel jongeren naar pinkpop zal trekken. Dus ik denk dat ze het daarmee erg goed voor elkaar zouden hebben.

Als ze dan nog een paar middelgrote bands als Rise Against, Hollywood Vampires, Ghost oid aan toevoegen ben ik gelukkig :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
(...)
Ik verwacht dat de ‘2e headliners’ in de richting van Snow Patrol, the Script (...)
Als ze dan nog een paar middelgrote bands als Rise Against, Hollywood Vampires, Ghost oid aan toevoegen ben ik gelukkig ?
Voor Hollywood Vampires, Snow Patrol en The Script denk ik dat je langzaamaan wel een watervaste marker kan pakken...
Beginnen langzaam meer zekerheid te worden, loopt op de perspresentatie aan en nog geen verdere NL datum rond die festivals...
;)
 

Paolo Vox

Nieuw lid
31 jan 2015
3
0
Wat zeggen jullie van de kansen voor (britpop)bands: The Fratellis (30 juni op festival UK), Razorlight, Travis, Stereophonics (juni UK),
The Kooks (doen RW), Franz Ferdinand (22 juni Hurricane), Kasabian, Kaiser Chiefs (14 juni UK) The Strokes, Libertines, The Vaccines (22 juni in DE)..
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.805
Allemaal is wel een beetje veel, maar zeker The Kooks, Kasabian, The Fratellis en Sterophonics lijken mij kanshebber. Franz Ferdinand niet vanwege hun optreden op DTRH
 

sipper

Playlistbediener
19 jan 2018
8
0
Beck kunnen we afstrepen. Exclusief naar 013. A Perfect Circle dus op Northside. Zie ik sneller 3fm afsluiten dan Sub op BKS.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Ik verwacht:
Vrijdag:
Main:
PEARL JAM
30 Seconds To Mars (sub)
Milky Chance

3FM:
Lorde (afsluiter 3FM)
The Kooks

Brightlands:
Charli XCX
Sigrid
Walden
Stage 4:
Yungblud

Zaterdag:
Main:
FOO FIGHTERS
N*E*R*D (sub)
The Script
George Ezra

3FM:
The Chainsmokers (afsluiter 3FM)
Nothing But Thieves
The Struts
Selah Sue

Brightlands
Beth Ditto
The Overslept
Yungblud
Stage 4:


Zondag:
Main:
David Guetta (co sub)
BRUNO MARS
Snow Patrol (co sub)
Marco Borsato

3FM:
Editors (afsluiter 3FM)
Jessie J
Brigthlands:
Chase & Status live
Naaz
Haevn
Stage 4:
Paul Sinha

Toevoegingen zijn welkom!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Wat zeggen jullie van de kansen voor (britpop)bands: The Fratellis (30 juni op festival UK), Razorlight, Travis, Stereophonics (juni UK),
The Kooks (doen RW), Franz Ferdinand (22 juni Hurricane), Kasabian, Kaiser Chiefs (14 juni UK) The Strokes, Libertines, The Vaccines (22 juni in DE)..

The Strokes Britpop noemen is als Daft Punk metal noemen.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Wat zeggen jullie van de kansen voor (britpop)bands: The Fratellis (30 juni op festival UK), Razorlight, Travis, Stereophonics (juni UK),
The Kooks (doen RW), Franz Ferdinand (22 juni Hurricane), Kasabian, Kaiser Chiefs (14 juni UK) The Strokes, Libertines, The Vaccines (22 juni in DE)..


voeg de the struts ook maar aan het lijntje dan toe
 

Jasper Kuipers

Playlistbediener
22 dec 2016
25
0
Vrijdag:
Main:
PEARL JAM
30 Seconds To Mars (sub)
Milky Chance
Anouk

3FM:
Lorde (afsluiter 3FM)
Ghost
The Kooks

Brightlands:
Charli XCX
Sigrid
Yungblud
Walden



Zaterdag:
Main:
FOO FIGHTERS
N*E*R*D (sub)
The Script
Nothing But Thieves
George Ezra

3FM:
The Chainsmokers (afsluiter 3FM)
Noel Gallagher High Flying Birds
Bullet For My Valentine
The Struts
Selah Sue

Brightlands:
Beth Ditto
The Overslept
Zara Larsson



Zondag:
Main:
David Guetta (co sub)
BRUNO MARS
Snow Patrol (co sub)
Hollywood Vampires
Marco Borsato

3FM:
Editors (afsluiter 3FM)
Rise Against
A Perfect Circle
Jessie J
Wolf Alice

Brigthlands:
Chase & Status live
Naaz
Haevn

Stage 4:
Paul Sinha
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Leuke lineup, maar idd iets meer gitaarwerk is wel fijn ja...
Zie vrij weinig oudjes. Meestal zijn er wel wat oudere acts te vinden op Pinkpop.
Denk aan Robert Plant of Simple Minds, dat idee...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Haal Ghost en BFMV maar van dat lijstje af.
Ghost komt als headliner naar Dynamo en BFMV heeft 2 clubshows opstaan.
 

brucie

Playlistbediener
14 jan 2018
14
0
di-rect komt ook al met best wat nederlandse festival. zie ze al wel op 3fm stage staan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken