Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Jerry666

Campingartiest
18 okt 2016
84
0
Headliners ik zeg Bon Jovi/Green Day/KOL
Sub; Golden Earring (40 jaar jubileum,) Prophets of Rage (3FM?) GHOST (afzegging goedmaken?), Bastille, Kensington (helaas), Stone Roses (new album en tour), Biffy Clyro

Eigen wenslijstje : Royal Blood, (Eddie) Van Halen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Marco Poloo wrote:
superginger wrote:
Bon Jovi is toch niet headliner waardig lijkt me??


Oh come, iedereens guilty pleasure!!! LIVIN ON A PRAYER!


ook voor de jeugd hahahaha hoe vaak we dat met de vriendengroep gezongen hebben op pinkpop het is een geweldig nummer om mee te zingen

Precies... Ik denk dat hij wel in het lijstje past. Het is gewoon tourdata afwachten...
Ik zie hem perfect als sub, maar idd als headliner met nieuwe nummers en dan deze laatste setlist er door... mmmm Met Raise Your Hands, ik ben voor...
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Jammer, jammer.

Maarja even verder kijken dan Pearl Jam en Headliners.

Dagvulling? Iemand al ideetjes?
Heb jammer genoeg echt helemaal niets van Snow Patrol gehoord dit jaar. Had wel een album of iets dergelijks verwacht to be honest.
Bon Iver? Kanshebbertje voor PinkPop? Staan volgensmij dit najaar in Tivoli.
Ging Avenged Sevenfold eigenlijk nog iets doen in 2017?

Ik zie Bon Iver eerder op een Lowlands of een hele hoge plaats op een BKS/DTRH
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Hier is het…. TOUR SLAAT LIMBURG OVER

Echt waar Dennis en dan zeg je dat ik geen gevoel voor humor heb........RODE KAART!!!! :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.201
6.676
Green Day – Australië/NZ tour eindigt 13 mei
System Of A Down – Rock Am Ring & Mainsquare headliner
Kings Of Leon – met nieuw album op tour in 2017, nee laat maar weg van Pinkpop
Neil Young + Promise Of The Real – Headline tour in 2017, data in Australië al ingepland
Guns N’Roses- reunie tour komt naar Europa in 2017, denk dat ze wel voor een grote weide willen spelen. Vraag is weide in de ArenA of elders. Ziet er naar uit dat het algemeen stadions zal worden.
Linkin Park – geruchten gaan over de tour in 2017 met het nieuwe album.
Rolling Stones – nieuw album en een tour gaan er komen, waarschijnlijk juni 2017 in de buurt. Eerste geruchten uit Oostenrijk doen mogelijk optreden Rock in Vienna vermoeden. Is dit de grote vis waar DEAG het vorig jaar over had?
Arcade Fire – met nieuw album op tour in 2017, ik denk dat ze elders headlinen, misschien zelfs overzee’s. Ik denk aan BKS.
Smashing Pumpkins – reunie in de planning, weet echter niet of Pinkpop hiervoor een passend festival is tegenwoordig.
Bon Jovi – tourt waarschijnlijk onder DEAG in 2017 in juni… Misschien anders guilty pleasure sub-headliner a la Lionel Richie op PP16.
Elton John - 5 juni datum nog vrij en dikke geruchten dat deze op Glastonbury zou staan..

Even een paar namen verwijderd van je lijstje, Dennis.. Met dit lijstje zou ik op Guns N Roses, Kings Of Leon en Bon Jovi/Elton John rekenen.. Het leek me gewoon ook onlogisch dat er 3 rockbands als headliner zouden staan op PP..
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Green Day – Australië/NZ tour eindigt 13 mei
System Of A Down – Rock Am Ring & Mainsquare headliner
Kings Of Leon – met nieuw album op tour in 2017, nee laat maar weg van Pinkpop
Neil Young + Promise Of The Real – Headline tour in 2017, data in Australië al ingepland
Guns N’Roses- reunie tour komt naar Europa in 2017, denk dat ze wel voor een grote weide willen spelen. Vraag is weide in de ArenA of elders. Ziet er naar uit dat het algemeen stadions zal worden.
Linkin Park – geruchten gaan over de tour in 2017 met het nieuwe album.
Rolling Stones – nieuw album en een tour gaan er komen, waarschijnlijk juni 2017 in de buurt. Eerste geruchten uit Oostenrijk doen mogelijk optreden Rock in Vienna vermoeden. Is dit de grote vis waar DEAG het vorig jaar over had?
Arcade Fire – met nieuw album op tour in 2017, ik denk dat ze elders headlinen, misschien zelfs overzee’s. Ik denk aan BKS.
Smashing Pumpkins – reunie in de planning, weet echter niet of Pinkpop hiervoor een passend festival is tegenwoordig.
Bon Jovi – tourt waarschijnlijk onder DEAG in 2017 in juni… Misschien anders guilty pleasure sub-headliner a la Lionel Richie op PP16.
Elton John – 5 juni datum nog vrij en dikke geruchten dat deze op Glastonbury zou staan..

Even een paar namen verwijderd van je lijstje, Dennis.. Met dit lijstje zou ik op Guns N Roses, Kings Of Leon en Bon Jovi/Elton John rekenen.. Het leek me gewoon ook onlogisch dat er 3 rockbands als headliner zouden staan op PP..
Je schaart Bon Jovi niet onder rock??? naar mijn weten is dat Rock en geen deutsche schlager.. ofzoiets dergelijks
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.763
Yannick wrote:
Green Day – Australië/NZ tour eindigt 13 mei
System Of A Down – Rock Am Ring & Mainsquare headliner
Kings Of Leon – met nieuw album op tour in 2017, nee laat maar weg van Pinkpop
Neil Young + Promise Of The Real – Headline tour in 2017, data in Australië al ingepland
Guns N’Roses- reunie tour komt naar Europa in 2017, denk dat ze wel voor een grote weide willen spelen. Vraag is weide in de ArenA of elders. Ziet er naar uit dat het algemeen stadions zal worden.
Linkin Park – geruchten gaan over de tour in 2017 met het nieuwe album.
Rolling Stones – nieuw album en een tour gaan er komen, waarschijnlijk juni 2017 in de buurt. Eerste geruchten uit Oostenrijk doen mogelijk optreden Rock in Vienna vermoeden. Is dit de grote vis waar DEAG het vorig jaar over had?
Arcade Fire – met nieuw album op tour in 2017, ik denk dat ze elders headlinen, misschien zelfs overzee’s. Ik denk aan BKS.
Smashing Pumpkins – reunie in de planning, weet echter niet of Pinkpop hiervoor een passend festival is tegenwoordig.
Bon Jovi – tourt waarschijnlijk onder DEAG in 2017 in juni… Misschien anders guilty pleasure sub-headliner a la Lionel Richie op PP16.
Elton John – 5 juni datum nog vrij en dikke geruchten dat deze op Glastonbury zou staan..


Even een paar namen verwijderd van je lijstje, Dennis.. Met dit lijstje zou ik op Guns N Roses, Kings Of Leon en Bon Jovi/Elton John rekenen.. Het leek me gewoon ook onlogisch dat er 3 rockbands als headliner zouden staan op PP..


Je schaart Bon Jovi niet onder rock??? naar mijn weten is dat Rock en geen deutsche schlager.. ofzoiets dergelijks

Ik denk dat hij daar Kings Of Leon onder popheadliner plaatst.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Bastille alweer op Pinkpop? Nee van die optie geloof ik helemaal niks. 4 keer in 5 jaar...
Kensington denk ik eigenlijk wel. Vorig jaar bewust overgeslagen ondanks de gouden tip. Zijn toch veel liefhebbers voor de band.
Haevn lijkt me wel een zekerheidje voor stage 4 of wellicht zelfs Brand Bier Stage.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Niels Geusebroek zie ik ook nog wel optreden...Duetje met Sarah Bettens wordt goed gedraaid
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Bastille alweer op Pinkpop? Nee van die optie geloof ik helemaal niks. 4 keer in 5 jaar…
Kensington denk ik eigenlijk wel. Vorig jaar bewust overgeslagen ondanks de gouden tip. Zijn toch veel liefhebbers voor de band.
Haevn lijkt me wel een zekerheidje voor stage 4 of wellicht zelfs Brand Bier Stage.

Bastille, lijkt me ook niet 2013, 2014, 2016 en ook 2017 blijft ongeloofwaardig.
Kensington, tja 2013, 2015 en dan nu 2017... Ik vind dat toch echt ook veel te snel, veel liefhebbers of niet... Er zijn ook nog genoeg liefhebbers van andere bandjes.
Haevn, mwa, kan idd.
Broederliefde moet volgens mij na het accefietje met de set inkorting nog wel komen, met het succes zou je kunnen zeggen, verdienen te komen.
Zo'n bandjes als Indian Askin, Rondé en Yung Internet kunnen wel in stage 4 of zo.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
PJ wrote:
Nee, in een recent interview heeft volgens mij Vedder al aangegeven dat de focus ligt op de tour van dit jaar en dat ze geen plannen hebben voor een nieuw album.. Met de berichten die we al weten dat ze volgend jaar ook op tour gaan hoef je voorlopig dus geen nieuw album te verwachten.


Volgend jaar toch… Volgens McCready, welk interview met Vedder btw?

http://www.gibson.com/News-Lifestyle/Features/en-us/Interview-Pearl-Jam-Guitarist-Mike-McCready.aspx

What can you tell us about the status of any new music with Pearl Jam?
Right now, we just literally got off the road, so there’s hasn’t been a lot of talk about doing a new album. I mean, there has been some talk about it, and we’ll probably end up doing something next year, I think.

en Soundgardens Kim Thayil verklapte eigenlijk een tour van Pearl Jam.

We’re planning that out as well. Right now there are some other projects that are taking up band members time. Matt’s got some Pearl Jam touring and projects. Chris and Matt together are working on this Temple of the Dog thing.

dus er zijn wel wat haken en ogen hier en daar… het antwoord, dat ligt momenteel bij Mojo en Pearl Jam…

en door…

Ja dit bedoelde ik. En zoals je zegt er zijn nog wat haken ogen hier en daar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
dus er zijn wel wat haken en ogen hier en daar… het antwoord, dat ligt momenteel bij Mojo en Pearl Jam…

en door…


Ja dit bedoelde ik. En zoals je zegt er zijn nog wat haken ogen hier en daar.
Tja, wie weet hè...
1992 + PJ25 is 2017
:lol:
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Ik wil trouwens even zeggen dat Pinkpop dus volgens Jan Smeets wel biedingen heeft gedaan op Radiohead, maar dat deze worden afgeslagen. Zijn ze dan een ander festival van plan in Nederland?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Ik zou dan opzich lowlands nog wel als optie zien voor radiohead. Met 25 jarig jubileum zie ik lowlands ze nog best strikken.

Maar goed, dit is natuurlijk het pinkpop forum ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken