Yannick wrote:
Green Day – Australië/NZ tour eindigt 13 mei
System Of A Down – Rock Am Ring & Mainsquare headliner
Kings Of Leon – met nieuw album op tour in 2017, nee laat maar weg van Pinkpop
Neil Young + Promise Of The Real – Headline tour in 2017, data in Australië al ingepland
Guns N’Roses- reunie tour komt naar Europa in 2017, denk dat ze wel voor een grote weide willen spelen. Vraag is weide in de ArenA of elders. Ziet er naar uit dat het algemeen stadions zal worden.
Linkin Park – geruchten gaan over de tour in 2017 met het nieuwe album.
Rolling Stones – nieuw album en een tour gaan er komen, waarschijnlijk juni 2017 in de buurt. Eerste geruchten uit Oostenrijk doen mogelijk optreden Rock in Vienna vermoeden. Is dit de grote vis waar DEAG het vorig jaar over had?
Arcade Fire – met nieuw album op tour in 2017, ik denk dat ze elders headlinen, misschien zelfs overzee’s. Ik denk aan BKS.
Smashing Pumpkins – reunie in de planning, weet echter niet of Pinkpop hiervoor een passend festival is tegenwoordig.
Bon Jovi – tourt waarschijnlijk onder DEAG in 2017 in juni… Misschien anders guilty pleasure sub-headliner a la Lionel Richie op PP16.
Elton John – 5 juni datum nog vrij en dikke geruchten dat deze op Glastonbury zou staan..
Even een paar namen verwijderd van je lijstje, Dennis.. Met dit lijstje zou ik op Guns N Roses, Kings Of Leon en Bon Jovi/Elton John rekenen.. Het leek me gewoon ook onlogisch dat er 3 rockbands als headliner zouden staan op PP..
Je schaart Bon Jovi niet onder rock??? naar mijn weten is dat Rock en geen deutsche schlager.. ofzoiets dergelijks