Pinkpop 2016

elo

Headliner
3 dec 2013
5.017
3.700
Northside gaat donderdag met nieuwe naampjes komen, waaronder waarschijnlijk Duran Duran, The Chemical Brothers en Jamie XX. Mogen we op 1 van de eerste 2 namen rekenen voor pinkpop? Denk zelf van niet, want Chem Bros zou ik niet weten welke positie die op PP moeten innemen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
Northside gaat donderdag met nieuwe naampjes komen, waaronder waarschijnlijk Duran Duran, The Chemical Brothers en Jamie XX. Mogen we op 1 van de eerste 2 namen rekenen voor pinkpop? Denk zelf van niet, want Chem Bros zou ik niet weten welke positie die op PP moeten innemen.
Ik verwacht The Chemical Brothers eigenlijk wel.
Jamie XX misschien een afsluiter Brand stage.

Duran Duran zie ik nu niet zo snel komen, meer voor een classic of retro festival, Bospop bijvoorbeeld. Die komen morgen met nieuws btw...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.465
1.609
Jamie xx lijkt mij een naam die Mojo graag op Pitch/Lowlands/DTRH zal zetten, zou daar echt raar van opkijken als hij op Pinkpop zou staan.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Chemical Brothers zie ik ook niet op Pinkpop verschijnen. Meer iets voor LL
Ik ook niet heel snel. Overigens hebben ze net een festival in Londen aangekondigd en daarbij gezegd dat ze weer de volle live show (met beide chembros) gaan doen. Lowlands zijn ze vorig jaar al geweest, is er een ander festival in Nederland waar ze nog kunnen staan?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
bcmrmaybe wrote:
Chemical Brothers zie ik ook niet op Pinkpop verschijnen. Meer iets voor LL


Ik ook niet heel snel. Overigens hebben ze net een festival in Londen aangekondigd en daarbij gezegd dat ze weer de volle live show (met beide chembros) gaan doen. Lowlands zijn ze vorig jaar al geweest, is er een ander festival in Nederland waar ze nog kunnen staan?
Ja, op Pinkpop.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.017
3.700
Last shadow puppets in paradiso april maar afschrijven dan?!

Sowieso niet echt wat voor Pinkpop, gaan naar BKS waarschijnlijk.

Tevens zie ik Chemical Brothers áls ze op een festival staan in NL, ook wel op Pinkpop verschijnen, maar dan niet als headliner denk ik..
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
Coldplay kunnen we officieel afstrepen van de lijst, ze spelen de 12e in Zwitserland (Excuses als dit al bekend was, ik heb niet alles teruggelezen...) :)
http://coldplay.com/tour/
 

JasperFM

Playlistbediener
28 okt 2015
16
0
Als Duran Duran komt, wat mij best onwaarschijnlijk lijkt, zou ik dat echt geweldig vinden. Het word dan wel weinig vernieuwends qua headliners, RHCP, RS en Duran Duran draaien al heel lang mee...

Heel gek, maar ik verwacht als 3e headliner eerder een tiener-lokkertje als Katy Perry, Miss Swift o.i.d...
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
<p abp="599">

<p abp="600">Heel gek, maar ik verwacht als 3e headliner eerder een tiener-lokkertje als Katy Perry, Miss Swift o.i.d…

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, ik las zoiets dat het waarschijnlijk om een ervaren festivalact gaat en in mijn ogen zijn zij dat (nog) niet echt.. (ik kan het ook mis hebben tho)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.017
3.700
Maar uhm, sowieso gaat Duran Duran nooit headlinen als ze al komen haha.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
Springsteen doet dus festivals, zoals ik net gepost heb in rock in Rio.
Hij is de headliner in Portugal op 19 mei
Doet idd festivals... Maar zo ver ik kan vinden, niet op 12 juni op Pinkpop.
De geruchten verwijzen er niet naar...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Rick wrote:
Springsteen doet dus festivals, zoals ik net gepost heb in rock in Rio.
Hij is de headliner in Portugal op 19 mei


Doet idd festivals… Maar zo ver ik kan vinden, niet op 12 juni op Pinkpop.
De geruchten verwijzen er niet naar…

Nog niet, circulerend lijstje is niet volledig, oa Rome(vermoedelijke touropening) staat er nog niet op
Festivals schijnt financiele kwestie te zijn, schijnt in London ook te spelen:
Bruce Inc schijnt Wembley te willen , boeker wil dat niet ivm angst voor niet uitverkopen, daarom word London vermoedelijk festival.
Grote vraag is dus wat Mojo denkt dat Bruce kan wegzetten in zo`n 4 a 5 maanden tijd
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Grote vraag is dus wat Mojo denkt dat Bruce kan wegzetten in zo`n 4 a 5 maanden tijd

Voor Pinkpop zou dat niet uitmaken....headliner ligt al vast. Ook als het geheim gehouden zou worden tot de persconferentie en de data van BS zouden vandaag bekend worden lijkt me dat niet logisch.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Giel belde om 6.45 uur met Smeets die echter niet opnam. Wilde hem feliciteren en
namen ontfutselen na diverse zelf bevestigingen, aldus Giel.

Wellicht zometeen een nieuwe poging.

Edit: Ook om 7.45 uur nam Jan niet op.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Edit: Ook om 7.45 uur nam Jan niet op.

Nieuwsbericht. Giel Beelen is gearresteerd vanwege het veelvuldig stalken van Jan Smeets. Hij is nu veelvuldig gewaterboard om er achter te komen waar deze obsessie vandaan komt. Het enige wat we gehoord hebben zijn luide kreten van Giel. JAAAAAAAA.......GELUKKIG GEEN MAINSTREET

Jan Smeets zou naar verluidt ondergedoken zitten in het Sprookjesbos in de Efteling.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken