Pearl Jam

Moet Cameron niet gaan drummen bij The National. Echt zo'n band die zich te pletter tourt altijd.
Dat die man op zijn 62e niet meer zo happig is om de wereld over te touren, vind ik echt iets waar we niet over mogen oordelen. Heeft zijn streepjes verdiend, ontzettend mooie carrière gehad bij PJ en Soundgarden, is zijn goed recht om rustig aan te doen.

Dat die man op zijn 62e niet meer zo happig is om de wereld over te touren, vind ik echt iets waar we niet over mogen oordelen. Heeft zijn streepjes verdiend, ontzettend mooie carrière gehad bij PJ en Soundgarden, is zijn goed recht om rustig aan te doen.
Groot, groot gelijk hoor. Ik insinueerde ook niets anders.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Vedder heeft in het verleden al gastoptredens bij The Who gemaakt natuurlijk. En is fan. Ook te zien aan dat er dikwijls een The Who-cover in een Pearl Jam-setlist zit.

Vraag mij trouwens af wanneer die afscheidstour van The Who naar Europa komt ... Voor België is een optreden intussen al geleden van Rock Werchter 2006 en Lotto Arena 2007. Schande!

Deze tour in Amerika was kort van tevoren aangekondigd. The Who doet bij mijn weten geen festivals meer. Ik verwacht nog wel wat data in mei juni voor UK Europa. Kunnen ze in januari februari ook nog bekend maken..

Klopt waarschijnlijk niks van maar TOP-Pearl Jam zou wel echt een ongelofelijk goede dag zijn.

Dit jaar staat er niks op de agenda. Ik vermoed dst we pas volgend jaar weer wat gaan horen. Blijft de vraag wie de nieuwe drummer wordt en of ze daarmee eerst gaan touren of een nieuwe plaat willen maken.

Tour door Zuid Amerika zou 19 mei aangekondigd kunnen worden volgens de laatste berichten.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Daantje

Users who are viewing this thread