Paaspop 2026

Hier teken ik voor! Liefste misschien 4 graden warmer, maar ik mag al niet klagen als ik het weer van vandaag zie, met alle hagel en natte sneeuw.

Het moet ook niet te mooi weer zijn, want dan is het buiten de tenten veel te lekker:LOL:

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Het moet ook niet te mooi weer zijn, want dan is het buiten de tenten veel te lekker:LOL:
Ik heb zondag niet veel opstaan, dus doe mij maar lekker weer. Ook als je je tent uitkomt. Eerste 2 keer dat ik naar Paaspop ging kwam je met van dat gure koude weer je tent uit en hoorde je iedereen opgelucht ademhalen als ze dat douche paviljoen in kwamen door de lekkere warmte.
Lekker in je shirt de tent uit komen om dan in de stoel te gaan zitten en je eerste biertje opent, dat weer moet t worden

Zouden ze dit jaar hebben geluisterd naar feedback over de afterparty?

Vorig jaar was die Silent disco echt niks. Hadden maar 1 kanaal, verlies je het hele punt van de silent disco.
En je mocht het bier dat je op de camping gekocht had niet eens daar mee naar binnen nemen, je moest dat bij de bar halen, maar die tent stond zoooooo afgeladen vol dat je niet eens fatsoenlijk aan de bar kwam.
Jaar ervoor hadden ze die circus tent met in het midden 3 djs op een draaiend platform.
De boerderij met het podiumpje was wel tof! Vooral toen ze die coverband daar hadden staan. Was een top feest!

Goed nieuws! Dit jaar heeft de silent disco 3 kanalen op de vrijdag en zaterdag, helaas wel maar 1 kanaal op de zondag.
Info over welke kanalen wat draaien is te vinden als je op de silent disco klikt bij de timetable in de app.

Daarnaast zijn er weer een veelvoud aan acts in de boerderij èn opent deze traditiegetrouw met een cantus; dat belooft veel moois!
Ik heb de clashfinder geüpdatet met deze nieuwe info.

Nog maar 1 week en dan staan we op dat schitterende terrein in Schijndel, ik heb er giga veel zin in!
Tot in de pit bij Pendulum! 🤘

Een vriend en ik gaan voor het eerst naar paaspop dit jaar.
We zijn van plan met de auto te gaan, maar ik zit te denken om vervolgens de pendelbus te pakken en onze auto op de verharde parkeerplaats te zetten.
Tot hoelaat gaan deze bussen? Want het liefst blijven we wel tot het einde van Scooter!

• Metal!
Waarderingen: MartinB
Een vriend en ik gaan voor het eerst naar paaspop dit jaar.
We zijn van plan met de auto te gaan, maar ik zit te denken om vervolgens de pendelbus te pakken en onze auto op de verharde parkeerplaats te zetten.
Tot hoelaat gaan deze bussen? Want het liefst blijven we wel tot het einde van Scooter!
Op zaterdag gaat er vanaf 13.00 tot 19.00 iedere 30 minuten minstens 1 bus
Tussen 19.00 en 22.30 gaan ze minder frequent rijden.
En dan tussen 22.30 en 03.15 weer minstens iedere 30 minuten.

Heb nu wel zaterdag genoemd, maar voor de liefhebbers, hier het volledige overzicht.

Vrijdag:
Van 13:00 uur tot 19:00 uur vertrekt er minstens iedere 30 minuten een bus naar het Paaspopterrein!
Tussen 19:00 uur en 22:30 uur zullen de bussen minder frequent rijden.
Tussen 22:30 uur en 02:15 uur rijdt er minstens ieder half uur een bus vanaf Paaspop naar Station ‘s-Hertogenbosch en station Eindhoven.

Zaterdag:
Van 13:00 uur tot 19:00 uur vertrekt er minstens iedere 30 minuten een bus naar het Paaspopterrein!
Tussen 19:00 uur en 22:30 uur zullen de bussen minder frequent rijden.
Tussen 22:30 uur en 03:15 uur rijdt er minstens ieder half uur een bus vanaf Paaspop naar Station ‘s-Hertogenbosch en station Eindhoven.

Zondag:
Van 12:00 uur tot 18:00 uur vertrekt er minstens iedere 30 minuten een bus naar het Paaspopterrein!
Tussen 18:00 uur en 22:30 uur zullen de bussen minder frequent rijden.
Tussen 22:30 uur en 02:15 uur rijdt er minstens ieder half uur een bus vanaf Paaspop naar Station ‘s-Hertogenbosch en station Eindhoven.

Maandag:
Maandagochtend vertrekt tussen 09:00u en 13:00u er ieder uur een bus naar Station ‘s-Hertogenbosch en station Eindhoven.

• Leuk
Waarderingen: Brian en Moniek
Ik heb het gevoel totaal nog niet, te druk met van alles en nog wat.

Vanmiddag beginnen met de tas inpakken, misschien dat dat helpt. Helaas is het weerbeeld nog erg veranderlijk en verandert met de dag. Eind vorig week was het nog korte broeken weer, daarna regen, nu ergens er tussenin.

Hopelijk blijven de harde buien uit i.v.m. de parkeerchaos van een paar jaar geleden.

Ik heb het gevoel totaal nog niet, te druk met van alles en nog wat.

Vanmiddag beginnen met de tas inpakken, misschien dat dat helpt. Helaas is het weerbeeld nog erg veranderlijk en verandert met de dag. Eind vorig week was het nog korte broeken weer, daarna regen, nu ergens er tussenin.

Hopelijk blijven de harde buien uit i.v.m. de parkeerchaos van een paar jaar geleden.
Dat weer van maandag en dinsdag moet gewoon 2 dagen naar voren schuiven.
Maar vind de huidige voorspellingen ook niet slecht. Word gewoon een goed vest meenemen voor overdag, en een goede trui voor de nacht.
1775037052624.png
1775037103179.png 1775037165216.png

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Ik vind het trouwens wel apart dat Ticketswap steeds verder leeg loopt. Zelfs de kaarten die duurder zijn dan de originele kaarten worden verkocht. Zo ver ik weet zijn weekend+camping toch nog niet uitverkocht?
Die zijn 279.50 per stuk. Er zijn er vandaag verkocht voor 285?

Verwachten we dat de prijs voor een 3-dagen ticket (zonder camping) nog gaat dalen op ticketswap? Vaak op dinsdag/woensdag een dip maar blijft nu toch wel hangen rond €225

Ik vind het trouwens wel apart dat Ticketswap steeds verder leeg loopt. Zelfs de kaarten die duurder zijn dan de originele kaarten worden verkocht. Zo ver ik weet zijn weekend+camping toch nog niet uitverkocht?
Die zijn 279.50 per stuk. Er zijn er vandaag verkocht voor 285?
Grappig genoeg gebeurt dit wel vaker met niet uitverkochtte evenementen. Mensen vergeten gewoon dat er ook een normale kaartverkoop bestaat in de laatst week.

Grappig genoeg gebeurt dit wel vaker met niet uitverkochtte evenementen. Mensen vergeten gewoon dat er ook een normale kaartverkoop bestaat in de laatst week.
Waarschijnlijk ook omdat ze laatste 4 jaar uitverkocht waren.

Verwachten we dat de prijs voor een 3-dagen ticket (zonder camping) nog gaat dalen op ticketswap? Vaak op dinsdag/woensdag een dip maar blijft nu toch wel hangen rond €225
Zeker! Ik koop ze de laatste jaren op de vrijdag ochtend.
Vorig jaar heb ik voor een Weekend+camping ticket 148 betaald terwijl deze origineel 270 waren. De dag zelf gooien mensen ze nog online voor tientjes minder omdat ze ziek zijn of last minute om andere redenen niet kunnen. Vooral als het niet uitverkocht is. Kwartiertje nadat ik die had gekocht stonden ze er voor rond de 135 op.

• Leuk
Waarderingen: Moniek
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin en MartinB

Users who are viewing this thread