Paaspop 2026

Begin toch wel erg ongeduldig te worden ondertussen. Dat schema moet toch allang klaar zijn joh? Het is toch 3,5 week voor we de wei op mogen. Heb het idee dat we ‘m normaal toch wel al een week of 5 van tevoren kregen.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en MartinB
Vorig jaar dus samen met de laatste namen. Die aankondiging kwam ongeveer een maand voor de aanvang van het festival. Dus als we het schema deze week krijgen is ie een weekje later

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Zolang Ijsland niet clasht met Pendulum of the Gathering vind ik het allemaal wel best

Blijft toch altijd fijner om niet alles 100% te hebben hoeven inluisteren omdat je toch geen onbeperkt aantal bands op een dag kan zien. Ik heb nog 5 andere weekenders waarvan ik van alle acts minimaal 3 nummers die niet hun top 3 zijn moet luisteren, heb er best een flink karwei aan. Ook leuke voorpret natuurlijk, maar zit stiekem ook best een hoop meuk tussen de Paaspop acts.

Begin toch wel erg ongeduldig te worden ondertussen. Dat schema moet toch allang klaar zijn joh? Het is toch 3,5 week voor we de wei op mogen. Heb het idee dat we ‘m normaal toch wel al een week of 5 van tevoren kregen.
Ik denk dat we hem nu toch wel ieder moment kunnen verwachten. Misschien wel vandaag, misschien pas over 2 weken. Maar voor 3 april zullen we hem wel hebben.
Mijn ervaring leert: hoe vaak je hun insta of de website ook checkt, het komt wanneer het komt.

Zolang Ijsland niet clasht met Pendulum of the Gathering vind ik het allemaal wel best
Ik heb hetzelfde met hopelijk geen clash tussen The Butcher Babies en een van Pendulum/WindRose/Gathering; ik vind daarbuiten echt alles goed.
Dan nog hopen dat Pendulum niet clasht met andere populaire dingen zodat ik mijn Pop-en-EDM-liefhebbende vriendengroep mee kan nemen...

Nog maar een paar weken tot we er staan feest te vieren vrienden, nog even geduld! 🥳

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Louwers
Aangezien Windrose, Gathering en Pendulum op hetzelfde podium staan, zullen die in ieder geval niet clashen.

Dat gezegd hebbende, ik ben benieuwd of de volgorde van de "podia view" indicatief is voor de volgorde van spelen...
Lijkt erop dat tenminste de podium headliner bovenaan staat?

• Leuk
De app heeft een grote update, dus het komt eraan!

Edit: Blokkenschema op de website!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Moniek
Ik heb mijn spoorboekje alvast gemaakt voor zaterdag, dat is de enige dag dat ik ga. Maar ik kom niet zo heel ver. Opzich is vrijdag ook nog wel een redelijke dag, maar zondag is voor mij ronduit dramatisch qua namen. Voor de eerste keer in 15 jaar ga ik om die reden ook geen weekend maar een dag.

The Butcher Sisters, Paceshifters, (TaxiTaxi met eten), The Gathering, Wind Rose, Pendulum, From Zero en Scooter. Wat ik ook een enorme tegenvaller vind is dat de Shelter en de Thunderbolt niet meer afwisselen, maar grotendeels tegelijkertijd spelen. Mocht iemand tips voor zaterdag hebben hoor ik die graag!

• Leuk
Iemand ooit in het Theater geweest? Volgens mij is dat met zitplaatsen? Kan je daar later naar binnen en tussentijds weg?

Wat ik ook een enorme tegenvaller vind is dat de Shelter en de Thunderbolt niet meer afwisselen, maar grotendeels tegelijkertijd spelen.
Eens,zonde omdat beide podia raakvlakken hebben en lekker dicht bij elkaar liggen.Tussen die twee pendel ik het meeste.

Ik moet zeggen dat de clashes me dit jaar meevallen. Paar makkelijke keuzes en mijn zondag is ERG leeg. Charlotte Wessels na etenstijd pas het eerste, daarna nog Nova Twins en Bizkit Park (wat tevens een clash was door Shelter x Thunderbolt clashes)

Grootste clash is vrijdag eind van de dag. Paul Elstak x Dirty Daddies x Punk Rock Factory. Al valt die eerste waarschijnlijk gewoon weg, gezien het vaker gewoon onmogelijk is om de Warehouse in te komen, vooral voor zo'n act

Iemand ooit in het Theater geweest? Volgens mij is dat met zitplaatsen? Kan je daar later naar binnen en tussentijds weg?
Overdag met zitplaatsen voor cabaret, savonds gaan de zitplaatsen eruit voor optredens met bands

• Leuk
Waarderingen: piep
Een doorlopend programma maken, met niet al te veel lopen en ook nog rekening houden met volle tenten blijft lastig bij Paaspop...

Ik ga met mijn zoontje van 11, dus die bepaalt het grootste gedeelte van de route, echter dit jaar best veel ruimte om zelf ook wat te zien. Daarnaast heel vroeg het terrein op en op tijd weer naar de camping, want uitslapen kent hij nog niet ;)

Vr: Discotent; Equal Idiots; Broadway Bass; Susan & Freek; Triggerfinger; Cian Ducrot; Kraantje Pappie; Jesse Hoefnagels; Marco Schuitmaker of Brennan Heart

Za: IDA; De Meute; La June; Paceshifters play Nirvana; K3; SPRINTS; Prima Nocta (eten); Racoon; Pendulum; De Jeugd van Tegenwoordig; evt. Social Club (carnaval)

Zo: Hiigo; Bente; Jet van der Steen; Acda en De Munnik; S10; Pommelien Thijs; Antoon; Russo of Son Mieux; Tom Odell (die is nog steeds ongekend populair bij de jeugd schijnbaar)

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Een uurtje of 3 en flink wat migraine verder, maar ik heb voor jullie de clashfinder van dit jaar: Paaspop 2026 clashfinder

Ik ben tevreden met de timetable!
- Vrijdag wordt rustig inkomen met Subliminal Verses en Kensington, op het einde wordt het kiezen tussen Punk Rock Factory en Sean Paul. Zat tijd om de sfeer in te laten dalen.
- Zaterdag bij uitstek de beste en drukste dag: The Butcher Sisters (clashloos, erg blij!), Paceshifters, K3, The Gathering, eten, Wind Rose, Racoon, Pendulum, De Jeugd of From Zero, en afronden met Scooter of 90s RIOT! indien ik nog niet genoeg gitaren gehoord heb. Deze dag is *Chef's kiss*
- Zondag bijkomen met veel keuzes qua heavy/niet heavy met o.a. Grote Geelstaart, Native James/Acda en de Munnik, S10, Karen Dio, Charlotte Wessels, Nova Twins/Son Mieux, Tom Odell en afsluiten met Bizkit Park/Di-Rect. @Karel_073 bij deze tips voor de zondag, genoeg leuke heavy dingen maar iets kleinere namen dan zaterdag!

Kortom, we gaan er weer een schitterend feest van maken! 🎉🥳
En hopelijk helpt de clashfinder jullie met plannen 🤘

Users who are viewing this thread