Paaspop 2023

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Ik had opzich Froukje nog wel verwacht. Paaspop boekt toch meestal die trending acts uit Nederland en je kunt toch wel aardig zeggen dat Froukje in die categorie valt
Eens, maar ze stond er vorig jaar ook al (niet dat dat meteen haar komst in 2023 onmogelijk maakt maar toch)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
NL herhaling is eerder normaal bij Paaspop, dus inderdaad verrassend dat ze dat bij Froukje nu net niet doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
Eens, maar ze stond er vorig jaar ook al (niet dat dat meteen haar komst in 2023 onmogelijk maakt maar toch)
Goldband stond er vorig jaar ook en sluiten nu zaterdag de apollo af. En zo kan ik nog een handvol optredens noemen die een stuk meer trending geworden zijn en terug komen. Misschien iets waardoor ze zelf niet kan?
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Ik vind 't jammer dat Wargasm op de vrijdag staat en Enter Shikari op de zondag gezien die onlangs samen een dik nummer hebben uitgebracht die ze ook wel eens samen doen, qua stijl beetje mix van Enter Shikari met the Prodigy!
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Is het blokkenschema al ergens te vinden of verwachten we die snel?
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
ik snap heus wel dat het niet simpel is om een blokkenschema in elkaar te knutselen.
maar de grote namen, de grote podia, dat staat tocjh al weken/maanden vast.

waarom maken festivals geen blokkenschema via clashfinder.
en dan 3 kleuren, groen= 100 % zeker
geel= grote kans dat t juist is
rood= t staat er wel, maar pin me er niet op vast
en dan gewoon vanaf t begin bijhouden

dan kan iedereen zodra je een kaartje koopt meteen beginnen met plannen en inluisteren
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
waarom maken festivals geen blokkenschema via clashfinder.
en dan 3 kleuren, groen= 100 % zeker
geel= grote kans dat t juist is
rood= t staat er wel, maar pin me er niet op vast
en dan gewoon vanaf t begin bijhouden
Heeft voor hen geen meerwaarde.
Het is extra werk en ze krijgen in plaats van 2 weken van te voren nu 3 maanden van te voren al klachten van bezoekers over clashes tussen bands.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken