Overig Muzieknieuws

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Tegen Pinkpop 2017 zal Billie Joe Armstrong 45 jaar oud zijn. Jikes.

En daarmee bedoel ik niet dat dat oud is natuurlijk -verre van- maar wel voor een man die over high school liefjes, fuifjes en puberale rebellie zingt terwijl hij eyeliner draagt.

Dat gezegd zijnde: altijd een leuke show met die gasten. :)
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
En om in die categorie te blijven. Thirty Seconds to Mars kondigt middels deze video een nieuwe album aan. Vreemde is dat hun gitarist nergens te zien is in de video, ook al staat bij de beschrijving van het filmpje op YouTube wel dat hij nog steeds onderdeel is van de band. Vorige album LLFD was ook minimaal betreft gitaren, op een aantal nummers na. Hopelijk kunnen we terug wat krachtige nummers verwachten zoals de eerste twee albums (Attack, The Kill, From Yesterday, Buddha For Mary). Ook al ga ik daar absoluut niet van uit...

[video]https://www.youtube.com/watch?v=cQVEJyXvDc4[/video]
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Kanye West recently took a call from BBC Radio 1 host Annie Mac to announce that “Fade” is the next single from The Life of Pablo. During the interview, he discussed his apparently serious 2020 presidential bid (“I don’t have views on politics, I just have a view on humanity”), revived his interest in working with Ikea and Payless ShoeSource, said he loves Bon Iver’s Justin Vernon “the way Kanye loves Kanye,” and called Francis and the Lights’ “Friends” his favorite song of 2016. Later, he confirmed his interest in bringing the upcoming Saint Pablo Tour to Europe.

Festivals, stadium shows of combinatie? :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
The Maccabees stoppen ermee

'After 14 years as a band we have decided to call it a day.' Met die zin beginnen The Maccabees hun afscheidsboodschap die vandaag online geplaatst werd. De Britse band leverde de afgelopen jaren vier albums af die ook bij ons op flink wat bijval konderen rekenen. Vooral het nummer 'Pelican' vanop het album 'Given to the Wild' deed heel wat heupen zwieren. The Maccabees lieten wel weten dat ze als vrienden uit elkaar gaan én dat de leden in de toekomst nog muziek zullen maken, zij het met afzonderlijke projecten.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hoplaaaa Japandroids zijn weer terug. Dit is echt geweldig nieuws. Tot nu toe alleen shows aan de andere kant van de wereld maar gelukkig ook nog eentje in London. Hopen dat ze eind dit jaa al naar NL komen!

Benieuwd naar nieuw werk en meer nieuws.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik heb het nog nergens voorbij zien komen, maar Damien Rice duikt volgens z'n maillijst weer de studio in! In september heeft íe tussen de optredens door twee weken studiotijd! Nieuw album eind volgend jaar?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik heb het nog nergens voorbij zien komen, maar Damien Rice duikt volgens z’n maillijst weer de studio in! In september heeft íe tussen de optredens door twee weken studiotijd! Nieuw album eind volgend jaar?

Hij heeft sinds zijn vorige album alweer vaker in de studio gezeten.
Ik verwacht volgend jaar zeker nieuw werk!

Nieuwe Nick Cave tracklist is ook bekend. Wat heb ik gruwelijk veel zin in zijn nieuwe album.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
De gitarist van Architects is gisteren overleden aan kanker. Zijn ziekte was ook de reden dat ze een groot deel van hun festivaltour hebben moeten afzeggen. Of de band ermee stopt weten ze nog niet maar ze maken de geplande tour in ieder geval af. Wat een klote nieuws is dit weer zeg.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Komend weekend is het dan eindelijk tijd voor de reünie van Misfits. Dave Lombardo van Slayer sluit hierbij aan als dn drummert.
Buiten dat ik enorm benieuwd ben naar de kwaliteit van deze show hoop ik zo dat we meer nieuws krijgen na deze show. Halverwege september spelen ze hun 2e reünie show.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Gorillaz worden weer flink actief op Twitter en Facebook... Laten we hopen dat dat snel met nieuws gepaard gaat!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het gaat momenteel echt lekker bij 3FM.
Giel kapt ermee, Timur gaat weg. Verjonging zal allemaal wel maar de bekendste dj´s lopen dus weg.

Kunnen ze verdomme niet eens ballen tonen en muziek gaan draaien ala Studio Brussel. Gewoon niet hetzelfde als Q-Music, 538 en SLAM draaien maar juist de andere kant op. Anders zie ik die zender alleen nog maar verder leeglopen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Nieuw werk van Moby!
Nieuwe single: https://www.youtube.com/watch?v=WZ8HKrLTqq8

Nieuw album volgt op 14 oktober.

Eindelijk nog eens een tour dan?

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
R.I.P. Leonard Cohen

Ken weinig van de man maar hij heeft wel zowat mijn favoriete nummer ooit geschreven, Hallelujah.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
De band Live schijnt te hinten op FB naar een nieuwe samenwerking tussen Ed en de overige leden. Ze hebben de profielfoto en onslagfoto bijgewerkt.


https://m.facebook.com/THEBANDLIVE/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken