Olivia Rodrigo

Instant hit natuurlijk he.

Benieuwd ook naar het nummer met Robert Smith.

Laatst bewerkt:
Da's wel een fijn nummer, maar wat is er hier nou eigenlijk zo speciaal aan? Ashlee Simpson maakte deze muziek al 20 jaar geleden.

Gaat lekker. Op zich opvallend zelfs dat ze het nog bij arena's (en geen stadions) houdt.

In Londen zit ze al op 11 keer de O2...
In Amerika is het ook een hot-topic. Daar is het helemaal drama met de prijzen door Dynamic Pricing.

Gaat lekker. Op zich opvallend zelfs dat ze het nog bij arena's (en geen stadions) houdt.

In Londen zit ze al op 11 keer de O2...
En dan weigeren om in de rest van het land shows te doen. Ik heb wat met artiesten en hun residenties, doe gewoon een normale tournee.. Niet iedereen heeft er het geld (absurde prijzen ook weer) voor om heen en weer te pendelen of reizen op een weekdag naar Londen. Teleurstellend.

Toch best bijzonder dat die Pinkpopdag niet uitverkocht.
Pinkpop verkoopt de laatste jaren toch nooit uit als je rekening houdt met hoeveel volk er kwam in de hoogdagen van Pinkpop. Op RW was die dag van Olivia Rodrigo toch vrij snel uitverkocht.

Pinkpop verkoopt de laatste jaren toch nooit uit als je rekening houdt met hoeveel volk er kwam in de hoogdagen van Pinkpop. Op RW was die dag van Olivia Rodrigo toch vrij snel uitverkocht.
Ook omdat de drempel voor het jonge volkje richting Pinkpop groot is. Dat is bij RW nog net wat kleiner. Bovendien, qua dagtickets toch, was dat wel een programmatie dat je niet mocht missen als het in je straatje lag.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Als dit de trend wordt, zijn we in België slecht af. Olivia slaat ons land over, mijn dochter baalt. We zagen haar al drie keer live, maar om nu naar Amsterdam te rijden, dat gaat me te ver.. Nul keer België en vier keer in Nederland, flauw van Olivia. Ik snap dat het voor een artiest handig is, maar duizenden fans die honderden km moeten reizen? En ‘s nachts nog terug rijden is niet evident, dan moet je al een hotel boeken (als het al geen school is),
Hopelijk doet ze Pukkelpop 27 🤞

Coldplay doet eigenlijk al erg lang residenties maar zorgen wel dat ze om de x aantal jaar in een land komen. Als ze een tour bekendmaken met ene jaar vier keer Brussel dan weet je dat ze jaar erop vier keer in Amsterdam staan of omgekeerd. Zo kan het ook. Zo bereik je iedereen om de zoveel jaar en hoef je niet overdreven te reizen.

Maar erg negatieve trend. Dat zal zich tegen de artiesten keren op den duur.

Users who are viewing this thread