Oasis

Meestal verwoorden mensen "gewone vragen" wat anders
Is lastig om op een forum te weten wat voor iemand normaal is. Je eigen reactie heb je wel in eigen hand, daarom mijn advies vat niet alles zo negatief op en ga er vanuit dat iemand iets niet verkeerd bedoeld. Wordt de wereld een klein stukje mooier van.

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en V.Axl
Dit zijn blijkbaar de prijzen voor Amerika:
Screenshot_2026-09-14_at_8_53.33_AM.thumb.png.48de24751c5f0d9c950c2c41411e9dd1.png

De gebroeders krijgen gewoon een vast bedrag voor hun tour. Daar bovenop komt nog merchandising en zo. De organisator wil gewoon dikke vette winst maken en melkt het uit tot de laatste cent. Er zijn al vaker Kamervragen over gesteld. Het is voor de gewone fan niet meer te betalen.
Dat vind ik te gemakkelijk. Zij hebben de macht/ invloed om de prijzen te bepalen. Kunnen ook kiezen voor 10 miljoen voor de tour en redelijke ticketprijzen.

Is lastig om op een forum te weten wat voor iemand normaal is. Je eigen reactie heb je wel in eigen hand, daarom mijn advies vat niet alles zo negatief op en ga er vanuit dat iemand iets niet verkeerd bedoeld. Wordt de wereld een klein stukje mooier van.
De wereld wordt nog een stukje mooier als je een reactie hebt die enkel positief opgevat kan worden. Voor ā€˜Heb je onder een steen geleefd’ geldt dat niet helemaal.

Dat vind ik te gemakkelijk. Zij hebben de macht/ invloed om de prijzen te bepalen. Kunnen ook kiezen voor 10 miljoen voor de tour en redelijke ticketprijzen.
Uiteindelijk bepaalt de artiest altijd wat een kaartje kost. Precies wat jij zegt. Mojo en Ticketmaster zijn er om de woede op te vangen.

Maar dan nu de vraag, gaan we nu veel geld betalen voor een ticket (als we uitgeloot worden) of gaan die in 2028 nog een festivaltour erachter aan knallen??

Maar dan nu de vraag, gaan we nu veel geld betalen voor een ticket (als we uitgeloot worden) of gaan die in 2028 nog een festivaltour erachter aan knallen??
Behalve Glastonbury verwacht ik niet dat ze veel festivals doen.

Ze zijn toch echt veels te groot voor festivals. Glastonbury zou nog kunnen, maar ik denk dat je voor de rest niet moet verwachten dat ze op een festival komen.

Zijn de tickets op naam? En hoeveel kan je er kopen per ingelote persoon? Want anders ga ik even al mijn vrienden vragen me te helpen.

Dat betwijfel ik ten zeerste. Ze zullen er vast een stem in hebben maar meer ook niet verwacht ik.
Want multimiljonairs zijn van die mensen die zich afzijdig houden als het om geld gaat? Alsof grote artiesten niet meerdere organisatoren plannen laten opstellen. Wie de artiesten financieel wil afschepen legt het dan gewoon af tegen een concurrent die minder marge pakt.

Te.simpel
Want multimiljonairs zijn van die mensen die zich afzijdig houden als het om geld gaat? Alsof grote artiesten niet meerdere organisatoren plannen laten opstellen. Wie de artiesten financieel wil afschepen legt het dan gewoon af tegen een concurrent die minder marge pakt.
Te simpel gedacht waarschijnlijk van mijn kant maar krijgen die niet gewoon een vast bedrag van zeg heel veel miljoen de man voor de reünietour? Die zullen zich niet heel veel bemoeien met ticketprijzen.

Ze maken zelfs al reclamespots voor de Arena concerten zie ik net op ned 1. Die spots zitten ook in de ticketprijzen zeker šŸ˜‚

Users who are viewing this thread