Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De ervaring valt wel totaal niet te vergelijken natuurlijk. Was toen een band op zijn retour, Liam die slecht bij stem was, een frontman en gitarist die elkaar niet konden luchten, niet eens uitverkocht, een setlist met amper 4 nummers uit DM en WTSMG ...
Als je dat afzet t.o.v. de setlist, de kwaliteit, de taferelen die zich vorig jaar elke show opnieuw voordeden... zijn die prijzen best wel in verhouding
Alles is relatief: "Als je in 2009 voor € 35 aandelen NVIDIA (NVDA) zou hebben gekocht, zou dat pakket vandaag (september 2026) ongeveer € 18.000 tot € 35.000 waard zijn."
Wat is iedereen toch vriendelijk vandaag. Laat mij lekker leven in mijn lieflijke bubbel waar concerten nog gewoon normaal geprijsd zijn. Ik heb nog nooit meer dan €70 neergelegd voor een concert en negeer en verdring het al snel als een concert aangekondigd wordt dat duurder is.
Maar we accepteren het als concertbezoekers weer allemaal en de volgende keer vragen ze weer meer.
Het is wat de gek ervoor geeft. Eigenlijk vind ik het schandalig om dit soort prijzen te vragen. De gebroeders krijgen hun geld toch wel. Die maken de prijzen niet.
Wat is iedereen toch vriendelijk vandaag. Laat mij lekker leven in mijn lieflijke bubbel waar concerten nog gewoon normaal geprijsd zijn. Ik heb nog nooit meer dan €70 neergelegd voor een concert en negeer en verdring het al snel als een concert aangekondigd wordt dat duurder is.
Maar we accepteren het als concertbezoekers weer allemaal en de volgende keer vragen ze weer meer.
De gebroeders krijgen gewoon een vast bedrag voor hun tour. Daar bovenop komt nog merchandising en zo. De organisator wil gewoon dikke vette winst maken en melkt het uit tot de laatste cent. Er zijn al vaker Kamervragen over gesteld. Het is voor de gewone fan niet meer te betalen.
Ik heb er 2 en moet er nog 4 hebben. Morgen is Ajax-Willem 2, dan aan mijn buren vragen of die gaan en zo niet , of ze willen doorleveren. Ik heb 255 betaald.
Ik heb er 2 en moet er nog 4 hebben. Morgen is Ajax-Willem 2, dan aan mijn buren vragen of die gaan en zo niet , of ze willen doorleveren. Ik heb 255 betaald.
De gebroeders krijgen gewoon een vast bedrag voor hun tour. Daar bovenop komt nog merchandising en zo. De organisator wil gewoon dikke vette winst maken en melkt het uit tot de laatste cent. Er zijn al vaker Kamervragen over gesteld. Het is voor de gewone fan niet meer te betalen.
Zijn er al mensen naar de docu geweest? Ik vond het prachtig. Halverwege wel iets teveel "fancontent". Het ene werkte beter dan het ander. De beelden van de concerten/rehearsals zijn echt ongeëvenaard.
Ik vond juist dat er iets te veel shots van emotioneel fans bij de live beelden zaten. Maar het werkte wel, want bij elk lied zag ik weet te huilen.
Zou ik heel graag meer van de repetities zien, met name de wijzigingen die ze doorvoerden zoals bij Supersonic.