Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier proberen we Glasgow, Manchester of Knebworth. De dichte locaties vanuit België lukken niet door reisplannen.
In geval van Glasgow en Knebworth willen we met 3 gaan, in Manchester met twee. Mochten we geen code ontvangen en iemand kan nog minstens twee tickets extra bestellen voor één van deze locaties (max. 4 blijkbaar), denk eens aan ons
Alle begrip. 3 keer geweest maar is al langer geleden. Rolling Stones maar toen zaten we aan de zijkant. Was prima. Simon & Garfunkel, zitplaatsen op t veld. Was niet best. Bij The Police, zaten we helemaal achterin en eerlijk is eerlijk. Was toen niks mis mee qua geluid.
Die shows voelden nog exclusiever, UK is vaak niet goedkoper dan Nederland en daar was de standing op een golden circle na wel redelijk vrij had ik het gevoel. Nu heb je nog duidelijker een front en back.
Daarnaast had ik in mijn hoofd dat het toen ook ongeveer €125 was. Je hoofd is niet altijd rationeel hè.
Hele week lang zijn er kaarten op KINK te winnen. Begin van elk uur draaien ze Oasis, draaien ze er 2 achter elkaar dan kun je kaarten winnen voor de vrijdag show door een bericht in de app te sturen.
Prijzen lijken relatief gezien wel mee te vallen, toch? Ik heb vorig jaar zowel in Heaton Park als in Wembley 420 euro/ticket betaald door de dynamic pricing.
Die twee optredens waren zodanig memorabel dat ik eigenlijk geen enkele urge voel om volgend jaar nog eens te gaan. Ik denk dat ik gewoon de herinnering ga behouden en het deze keer aan mij voorbij laat gaan.