Oasis

tjah ik denk dat je het stukje noel bedoeld (talk tonight, half the world away, little by little)?
vond dat net een sterk stukje, en laat zien hoe hard de nieuwe generatie er in staat (want werd vroeger niet zo meegekweeld)
is ook ter bescherming van Liam zijn stem.
en she's electric doen ze al niet meer sinds 2002 (omwille weer van Liam's stem)
Ik zeg niet dat ik slecht vond he, twas gewoon iets te lang een beetje aan hetzelfde tempo. Je zag rondom ons dat het de moment was om te gaan pissen en achter bier te gaan. Maar nogmaals, muggezifterij.

• Leuk
Waarderingen: reaper
Hé hé, wat een 3-daagse was me dat in London.

Toen mijn zoon vroeg om mee te gaan naar Oasis in London, was ik eerst niet echt overtuigd. Een goede band, dat zeker. En een karrenvracht aan sterke songs. Maar goed, toch maar tickets gekocht. En dat heb ik me geen seconde beklaagd. Van zodra we de metro namen, zat de sfeer er al zeer goed in. Er werd al volop gezongen. En de aankomst op de laan naar Wembley is al indrukwekkend op zich.

Voorafgaand eerst gaan opwarmen in Box Park Wembley, waar The Replicators de ene na de andere Britpopmeezinger brachten. Op het moment dat we naar de ingang wandelden, kregen we nog een Britse stortvloed over ons heen. Maar gelukkig verliep alles vlot om binnen te geraken.

Richard Ashcroft was veel beter dan ik had durven hopen. Je zag hem zowaar even lachten op een bepaald moment.

En dat was het aftellen naar Oasis. En zoals al door anderen beschreven, dat was machtig. Wat wel meespeelt in de sfeer, is de de Britten woord voor woord meezingen. Als artiest moet dat toch indrukwekkend zijn.

Kwa organisatie was alles echt top. Ook na het concert verliep alles ontzetten vlot. We bleven eerst wat zitten op de tribune, maar eenmaal op de laan naar de metro stond de organisatie echt op hun best. Omstreeks middernacht waren we aan ons hotel.

Bijlagen

• Oasis - 1.jpeg
    Oasis - 1.jpeg
    292,7 KB · Weergaven: 55
  • Oasis - 2.jpeg
    Oasis - 2.jpeg
    274,5 KB · Weergaven: 57
  • Oasis - 3.jpeg
    Oasis - 3.jpeg
    376,5 KB · Weergaven: 55
Ik zeg niet dat ik slecht vond he, twas gewoon iets te lang een beetje aan hetzelfde tempo. Je zag rondom ons dat het de moment was om te gaan pissen en achter bier te gaan. Maar nogmaals, muggezifterij.
snap het hoor :)
vroeger was dat stukje niet nodig. dus niet echt muggenziften, persoonlijk wel van genoten want zo kon ik little by little en talk tonight meemaken (was ook al 20 jaar geleden dat ze gespeeld werden)

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
tjah ik denk dat je het stukje noel bedoeld (talk tonight, half the world away, little by little)?
vond dat net een sterk stukje, en laat zien hoe hard de nieuwe generatie er in staat (want werd vroeger niet zo meegekweeld)
is ook ter bescherming van Liam zijn stem.
en she's electric doen ze al niet meer sinds 2002 (omwille weer van Liam's stem)
Ik vond Half The World Away en Little By Little zo fantastisch goed. De energie van het publiek bij die twee nummers was fenomenaal.

Ik vond Half The World Away en Little By Little zo fantastisch goed. De energie van het publiek bij die twee nummers was fenomenaal.
woensdag was dat fenomenaal ja
heb ergens een stukje van 30 seconden gefilmd. quasi het enige dat ik heb gemaakt.
was zo verschoten hoe hard dat het meegezongen werd

• Leuk
Waarderingen: Athos
Weet iemand hoe de Adidas winkel in Amsterdam in de voorraad Oasis merch zit? Is dit daar uberhaupt verkrijgbaar? Heb ze al meermaal proberen te bellen maar in de winkel zelf neemt er niemand op.
De Adidas winkel in Amsterdam is de enige fysieke winkel in NL waar ze de Oasis kleding hebben/hadden. Ik was er 2 weken geleden. Erg beperkt qua keuze. Wel alles in maten S t/m XXL. Behalve het blauwe voetbalshirt. Die was vanaf M. Nogmaals, dit was twee weken geleden. Geen idee hoe het nu met de voorraad is

Zijn er nog mensen van hier die naar Edinburgh of Dublin gaan of hebben we het nu wel gehad?

De Adidas winkel in Amsterdam is de enige fysieke winkel in NL waar ze de Oasis kleding hebben/hadden. Ik was er 2 weken geleden. Erg beperkt qua keuze. Wel alles in maten S t/m XXL. Behalve het blauwe voetbalshirt. Die was vanaf M. Nogmaals, dit was twee weken geleden. Geen idee hoe het nu met de voorraad is
Vrijdag in Edinburgh aanwezig.

• Leuk
Waarderingen: LiamG en Kennys.j
Als er nog een betaalbaar kaartje via Twicket voorbij komt ga ik ook richting Murrayfield. Vooralsnog staan er steeds 2 kaartjes op die je dan beide moet kopen.

Vrijdag vertrek, zaterdag Oasis!
Eindelijk, maandje later maar het is het wachten waard! Had kaartjes voor de 4de in Cardiff, maar Liam is geboren de week ervoor,

• Leuk
Waarderingen: reaper en LiamG
Zijn er nog mensen van hier die naar Edinburgh of Dublin gaan of hebben we het nu wel gehad?
Ik zit nog te hopen op een ticket voor eind september Wembley maar heb weinig hoop. Edinburgh te kort dag en Dublin is tijdens Lowlands.

• Leuk
Waarderingen: Kennys.j
Heeft iemand hier toevallig ervaringen met het kopen van een bootleg oasis shirt van zo'n chinese webshop? Zoja, hoe is de kwaliteit?

Als er nog een betaalbaar kaartje via Twicket voorbij komt ga ik ook richting Murrayfield. Vooralsnog staan er steeds 2 kaartjes op die je dan beide moet kopen.
je weet het Tim, als je iets in de buurt tegen komt :)
dan kom ik er persoonlijk om met een kleine extra attentie😘

• Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Was hier het zwarte voetbalshirt wel aanwezig toen? Ik werk in Amsterdam, anders waag ik een dezer dagen een gokje...

Er was vanmiddag een online drop en was weg binnen 5 minuten.
Dus tegen mijn wagen aan de kant stond was alle jerseys weer weg

Er was vanmiddag een online drop en was weg binnen 5 minuten.
Dus tegen mijn wagen aan de kant stond was alle jerseys weer weg
Ik ga een hoedje proberen scoren, dat moet nu toch wel lukken 😉
Zelfs geen tijdslot meer voor de winkel in Edinburgh toen ik 2weken geleden wou reserveren…

Users who are viewing this thread