Oasis

Of in een Adidas winkel de cream white 3 stripes shirt. Ik was 2 Adidas winkels afgegaan maar ze hadden geen M of L. Misschien dat ze nu weer lokaal in stock zijn? Je zou me er ontzettend blij mee maken mocht je iets kunnen scoren!
Gisteren niet binnen

Hier een heel goede video uit verschillende hoeken (hoeveel tijd zat er wel niet in het samenstellen??) van het eerste concert in Manchester. Redelijke geluidskwaliteit ook nog.

• Leuk
Waarderingen: superginger
Zelfde data als 2 pagina's terug is gepost maar blijkbaar van Ticketmaster (TM), V3 updated July:

Bijlagen

• Messenger_creation_6F76C47D-768C-4B02-8602-D7FEB6D48292.jpeg
    Messenger_creation_6F76C47D-768C-4B02-8602-D7FEB6D48292.jpeg
    136,3 KB · Weergaven: 102
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: imac
@LuukvdDobbel Er ging nog binnen komen van stuff oa jerseys maar de vraag was wanneer
De stock gaat eerst naar de volgende city voor extra td hebben daar
De londen store blijft ook open tot 31/8 alvast

• Leuk
Waarderingen: LuukvdDobbel
Heel veel plezier aan de mensen die nog gaan! Stiekem met heel fomo dit topic aan het lezen steeds…

Manmanman, net terug in het hotel. Wat was dit waanzinnig vet zeg. Alles klopte, Liam en Noel klonken perfect, het publiek was waanzinnig. Beste concert in jaren, misschien wel de beste die ik ooit heb gezien.

Afgelopen woensdag geweest in Wembley. Het begin van mijn puberjaren liep gelijk met de Britpop-hausse. Sinds 2000 Oasis steeds meegepikt als ze in België waren. Werchter 2009 was daarbij zeker een hoogtepunt, maar dit was van een totaal andere orde. Absoluut een geweldige en unieke concertervaring.
*De band staat er en klinkt echt goed live. Noel schrijft al die topsongs en verdiend alle respect, maar Liam blijft de X-factor => de presence, de gekke quotes tussen de songs, de manier waarop hoe beweegt en zingt. Toch echt een groot contrast met de afgelikte rockbands van de laatste 20 jaar. De manier waarop ze dit brengen is AF.
*Sfeer en gezelligheid 11/10: zelf hadden we staanplaatsen, maar ook in de volledige zittribune stond iedereen het hele concert recht. Van een zeer positieve en uitgelaten sfeer met zingen en dansen tot ronduit kolkend ... en weer terug.
*Veel Oasis-songs lijken de laatste 15 jaar nog verder gegroeid en er is een hele nieuwe generatie die deze songs ook in het hart gesloten heeft. Hoe Half The World Away gewoon door het hele stadion werd meegekeeld 😲
*Er is echt wel werk gestoken in deze concerten: de visuals, de aankleding, de merch (die weliswaar randje overvloedig is) .
*Hoogtepunten: toch wel de 'poznan' tijdens Cigarettes & Alcohol, maar ook Rock N Roll Star en het ultieme Oasis-anthem Champagne Supernova.

Mensen die nog gaan: pik zeker ook Richard Ashcroft me! Hij brengt alle Verve hits en de sfeer zit er dan al goed in bij iedereen!

Users who are viewing this thread