Oasis

een triotje van Lille-werchter-Amsterdam wil ik dan wel proberen meepakken

• Leuk
Waarderingen: eva84
heb ik al gedaan voor london, voor de dag na de show
en hoezo nee

ik wil niet met 2XL ofzo buiten stappen
Alle football jerseys waren bv zaterdagochtend al uitverkocht in quasi elke winkel (xl, l, medium).

Heb er nog eentje kunnen bemachtigen in de Manchester Adidas winkel. Op de merch in Heaton Park nog minder materiaal dat beschikbaar was zelf! Crazy.

• Leuk
Waarderingen: reaper
Alle football jerseys waren bv zaterdagochtend al uitverkocht in quasi elke winkel (xl, l, medium).

Heb er nog eentje kunnen bemachtigen in de Manchester Adidas winkel. Op de merch in Heaton Park nog minder materiaal dat beschikbaar was zelf! Crazy.
hmm
ok bedankt voor de info
jersey goeie kwaliteit?
staat er iets van datum van venue op ofzo?

Heb je een fotootje en de prijs? Ben ook wel benieuwd. Als hij wat tof en betaalbaar mag je één voor me meenemen @reaper!

Die merch is echt crazy. Ik ben overgevlogen naar Manchester op dag 1 dat de pop-up store daar open was, en ik had al het laatste zwarte voetbalshirt mee in XL. Ze kunnen totaal niet volgen gezien de massale vraag.

• Leuk
Waarderingen: TheGloaming
Heeft er hier soms iemand meer info over de front standing in Heaton Park? Wij hebben front standing zondag:
- Krijgen we een polsbandje waarmee we vlot in en uit kunnen? Of het: eens in het vak moet je erin blijven?
- Indien het 2e geval: zijn er dan drankkraampjes/toiletten specifiek voor de front standing? Of moet je zorgen dat je geplast en gedronken hebt alvorens je in het voorvak gaat?

Ze voorspellen helaas veel regen momenteel voor zondag, hopelijk verandert het weerbericht nog wat in positieve zin tegen dan.

Heeft er hier soms iemand meer info over de front standing in Heaton Park? Wij hebben front standing zondag:
- Krijgen we een polsbandje waarmee we vlot in en uit kunnen? Of het: eens in het vak moet je erin blijven?
- Indien het 2e geval: zijn er dan drankkraampjes/toiletten specifiek voor de front standing? Of moet je zorgen dat je geplast en gedronken hebt alvorens je in het voorvak gaat?

Ze voorspellen helaas veel regen momenteel voor zondag, hopelijk verandert het weerbericht nog wat in positieve zin tegen dan.
Zijn 2 vakken die gelden als front standing. De eerste 9.000 die via de 'front standing area' naar binnen gaan krijgen een paars bandje voor het allervoorste vak. Daarna krijg je een groen bandje en mag je het vak daarachter in, ook nog heel erg ver vooraan. (ps. deze getallen heb ik gehoord, kan iets verschillen)
Kunt onbeperkt in en uitlopen en deelt daar alles (wc's, eetkraampjes, wc's, urinoiren) met alleen de mensen in die 2 voorvakken. Bent dus volledig gescheiden van de 'normale staanplaatsen'.

Had het niet verwacht vantevoren, maar dit was echt per-fect geregeld. Grote klasse.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Zijn 2 vakken die gelden als front standing. De eerste 9.000 die via de 'front standing area' naar binnen gaan krijgen een paars bandje voor het allervoorste vak. Daarna krijg je een groen bandje en mag je het vak daarachter in, ook nog heel erg ver vooraan. (ps. deze getallen heb ik gehoord, kan iets verschillen)
Kunt onbeperkt in en uitlopen en deelt daar alles (wc's, eetkraampjes, wc's, urinoiren) met alleen de mensen in die 2 voorvakken. Bent dus volledig gescheiden van de 'normale staanplaatsen'.

Had het niet verwacht vantevoren, maar dit was echt per-fect geregeld. Grote klasse.
Oke super, merci!

Inderdaad. Ik heb samen met m'n 3 anderen zo veel geluk gehad om frontstage te staan.

Was echt genieten, helemaal vanvoor, geen grote drukte, overal easy aan drank geraakt etc...

dan regelen we dat

edit:
@Timmetje

ik dacht in het zwart ook
maar geen prijs
In 't zwart waren ze allemaal uitverkocht. Echt gek.

Die van 45 pond in 't zwart heb ik (t-shirt kwaliteit, geen jersey), net als een gewone tour shirt. Op 't concert stond er 'Manchester 25' op, in de popup stores niet dacht ik.

• Leuk
Waarderingen: reaper
Voor mij komt 3 augustus ook steeds dichterbij! Al die sfeer beelden kijk ik steeds meer uit naar hun show! Hopelijk gaan ze voor Londen ook een loting doen voor front staan plekken!

Users who are viewing this thread