Oasis

Wat een setlist ook pff. Bidden dat ze volgend jaar een Europese tour nog doen!
Alleen jammer dat bv songs als Let's all make believe en Go let it out (vooralsnog) niet op de setlist staan. Maar verder hoor je mij niet klagen hoor, dikke prima.

Jazeker, ik ben weer een beetje terug in de realiteit. Los van de hele goede show (ik denk dat iedereen de recensies online wel heeft gezien uit zowel Engeland als Nederland), ontzettend genoten van de sfeer in de stad, stadion dat in het centrum ligt en het goede geluid in het stadion. Elke pub draaide Oasis, (bijna) iedereen liep in Oasis shirts en ondanks dat we bijna helemaal bovenin het stadion zaten, was de sfeer ontzettend goed omdat iedereen blij was dat hij/zij erbij kon zijn. Op naar Wembley..!

Mooi man! Na alle positieve berichten heb ik er nóg meer zin in gekregen. Ik heb zelden zo erg naar een concert uitgekeken (ik moet nog even geduld hebben tot 19 juli).

• On fire
Waarderingen: LiamG
Och man, afgelopen zaterdag ze dan eindelijk live gezien. ‘s Ochtends in de rij gestaan bij de merch en bij toeval door een beveiliger getipt dat er nog polsbandjes voor mensen met staanplaatsen beschikbaar waren waardoor je in het voorste vak mocht staan.

En man, wat sta je dan toch dichtbij. En man, wat was het geweldig.

Al met Richard Ashcroft in het voorprogramma tot alle nummers van Oasis. Alles werd door 75.000 man luidkeels meegezongen. Ik heb volwassen mannen met tranen in hun ogen gezien. Ben omhelst door wildvreemden.

Zeldzaam gave belevenis. En eigenlijk gewoon een beetje onwerkelijk.

Ik wil volgende week echt énorm graag naar Oasis in Manchester.. heeft iemand toevallig en kennis die kaartjes over heeft, of weet iemand nog een andere manier om aan tickets te komen naast ticketmaster regelmatig blijven controleren?

Ik wil volgende week echt énorm graag naar Oasis in Manchester.. heeft iemand toevallig en kennis die kaartjes over heeft, of weet iemand nog een andere manier om aan tickets te komen naast ticketmaster regelmatig blijven controleren?
Er lijken mij niet veel andere opties dan wat je zelf al aangeeft. Wellicht kun je ook Twickets proberen? Dit is de Engelse "ticketswap", maar ook een officieel erkende reseller, dus 100% veilig.

• Leuk
Waarderingen: emilejol
Veel plezier daar iedereen! Ik wacht vol ongeduld op Europese data.

Vind het wel nog steeds jammer dat er geen ex-Oasis-drummer meedoet. Ze hebben er genoeg gehad :) Chris Sharrock bijvoorbeeld was mooi geweest.

Veel plezier daar iedereen! Ik wacht vol ongeduld op Europese data.

Vind het wel nog steeds jammer dat er geen ex-Oasis-drummer meedoet. Ze hebben er genoeg gehad :) Chris Sharrock bijvoorbeeld was mooi geweest.
ik wacht daar ook op
een twee luikje nederland-belgie zou ik wel overwegen

Er lijken mij niet veel andere opties dan wat je zelf al aangeeft. Wellicht kun je ook Twickets proberen? Dit is de Engelse "ticketswap", maar ook een officieel erkende reseller, dus 100% veilig.
Twickets is inderdaad een veilig doorverkoopplatform. Maar het lukt mij niet om alerts in te stellen voor Oasis concerten in Groot Brittannië. Daarmee is het vrij kansloos. Om onverklaarbare redenen kan ik alleen een alert instellen voor Oasis in Sao Paulo. Ik las op eFestivals een reactie van iemand die wel alerts leek te ontvangen voor UK data (en zelfs daarmee steeds weer te laat is). Misschien zijn alerts alleen beschikbaar voor UK? Dat zou met een VPN misschien te omzeilen zijn, maar zo ver ben ik niet gegaan want ik heb al tickets 🙂

Anyway, een ander doorverkoopplatform dan Ticketmaster of Twickets zou ik niet vertrouwen (Ticketswap ook niet in dit geval). Er zijn al heel veel mensen opgelicht voor deze concerten, daar zijn diverse nieuwsartikelen over verschenen.

Onwijs veel zin in. Drie weken geleden ben ik al naar Manchester afgezakt voor Pulp, dat was al een waanzinnige sfeer. De Oasis-reünie in hun hometown wordt next level. Wij maken er een vierdaagse Manchester-trip van met de gig op 20 juli als hoogtepunt. Front standing tickets gekregen via de lotterij 🤘. Begin augustus zak ik ook nog eens af naar Londen voor de Wembley-gig op 3 augustus. Daar wel zitplaatsen (duurste categorie, maar lijken op papier toch vrij ver, net achter de staanplaatsen loodrecht voor het podium).

Veel plezier aan iedereen die gaat de komende weken, het wordt een once in a lifetime ervaring!

Users who are viewing this thread