Oasis

Heeft er iemand nog een ticket over voor een van de Wembley concerten eind september?

Na Cardiff (bijna) 3 weken terug, aankomend weekend naar Londen voor de (voor mij) laatste 2 shows. Weerverwachting is top! Merk nu al dat op werk dat m'n hoofd daar al is..

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzegem en Franzzz
Ik was woensdag en het was ook echt fantastisch. Ook nog mooi weer gehad.
Die dag was ik er ook. Had het geluk het kaartje voor het voorste vak te hebben en stond op een meter of 10 van het podium. Een onvergetelijke dag gehad zowel op het terrein als in de stad. De Gallaghers en dan met name Liam zijn toch wel de last men standing van het rock n roll stardom. Geen poespas, af en toe een fuck hier en daar en gewoon een retestrak optreden geven met echt geweldige visuals. Zeker één van de beste optredens die ooit zag zowel muzikaal als qua sfeer met dat fantastische Engelse publiek.

Ik was er afgelopen zaterdag en sluit me aan bij alles wat al gezegd is. Het was fantastisch. En dat gold niet alleen voor Oasis maar ook voor het publiek. Ik had vooraf hier en daar gelezen dat het publiek in Engeland (en met name de Oasis fans) strontzat, vervelend en asociaal zou zijn. En in Manchester zou een traditie zijn ontstaan waarbij men met piss-pints zou gooien. Maar dat viel allemaal erg mee. Ja, er waren zatte mensen, er werd openlijk coke gesnoven en in bekers gepist (die werden gelukkig op de grond leeg uitgegooid). Maar iedereen was vrolijk, aardig en zong uit volle borst mee. Ook mooi dat eigenlijk alle generaties vanaf een jaar of 18 goed vertegenwoordigd waren, dat zie je ook niet vaak. Wat beleving betreft wellicht beste concert ooit.

Ik kreeg wel een pisbeker tegen mn rechterzij aan... het stonk niet en het regende dus het viel wel mee. Bovendien had ik een Man City shirt aan en de stof van zo'n voetbalshirt droogt heel snel weer op.

• Wow
Waarderingen: Timmetje
Wij stonden dicht bij de uriniors, dus we hadden de stille hoop dat mensen het niet nodig vonden om in een beker te pissen ;)

• Leuk
Waarderingen: Franzzz
Ik kreeg wel een pisbeker tegen mn rechterzij aan... het stonk niet en het regende dus het viel wel mee. Bovendien had ik een Man City shirt aan en de stof van zo'n voetbalshirt droogt heel snel weer op.

Ik ben schuldig. Gooide het wel direct op de grond hoor. Wou geen seconde missen
Huh wat? Waarom wordt hier zo luchtig over gedaan?

Drinkt allemaal is wa minder pinten als ge niks wilt missen
Human decency. Jezus ff in de massa da doen
Disgusting
Vorig jaar op RW in het voorvak tussen Pretenders en Royal Blood was er ook ene (rond de 50 jaar) die het zelfs niet nodig vond een beker te gebruiken. Los uit de broek en gewoon op die ijzeren vloerplaten. Zonder gêne. De-gou-tant gewoon.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread