Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die jersey is vaak in best wat maten uitverkocht (en valt behoorlijk groot), als de pop-up store 'm niet heeft kan je altijd nog bij het stadion of de Adidas flagship proberen
Die jersey is vaak in best wat maten uitverkocht (en valt behoorlijk groot), als de pop-up store 'm niet heeft kan je altijd nog bij het stadion of de Adidas flagship proberen
Maar in Manchester was er vrijwel nergens een S of M te vinden herinner ik mij. Maat van me had de laatste L uit die winkel. Ook eerste weken in Londen waren er geen S of M en was L de kleinste maat.
Alle standing tickets hebben toegang tot de front pit zolang er plaats in. Om in de pit te geraken moet je aanschuiven bij gate H of M. Wie in de rij staat, krijgt eerst een stempel (die in principe toegang garandeert) en daarna een polsbandje in het stadion zelf direct na het scannen van het ticket.
Jongens al die verslagen maken mij nog nieuwsgieriger dan ik al was! Zondag is het mijn beurt!
Mijn leven lang iets van 200 concerten meegemaakt! Mijn eerste concert ooit als 13 jarige was ook gelijk mijn beste: Michael Jackson met zijn Dangerous Tour show in 1992! Zal dit komende zondag gaan overtreffen?!
bij het stadion proberen! Aan het einde van de Olympic way vanaf het metrostation is een grote merchandise stand. Daar hadden ze het zwarte voetbaljersey op vooraad. Alleen vanaf XL