Oasis

Ik heb er zelf niet staan pissen hé voor de duidelijkheid, maar het gebeurt wel heel vaak. Gewoon naar de WC gaan is ook niet zo simpel, waar wij stonden waren er amper herkenningspunten dus iemand die uit de massa ging zou nooit meer opnieuw bij z'n vriendengroep geraken.
Ik zag al iemand in een beker pissen ruim voordat Cast moest beginnen. En er waren zeeën van ruimte waar we op dat moment stonden om naar terug te keren.

Oké, mensen pissen in bekers. Vies, wat mij betreft.
Heeft iemand nog een kaartje voor een van de concerten op Wembley?

Sinds maandag al in Londen maar vanaf vandaag begint het toch echt te leven - vanmiddag langs de verschillende Oasis pop-up stores gelopen. Wat rijen maar de meeste merchandise voorradig. Morgen uitslapen en daarna richting Wembley, erg veel zin in in!

• Leuk
Waarderingen: Kennys.j
Als ik dit hierboven lees ben ik toch blij met zitplaatsen.. ken die taferelen vooral of eigenlijk alleen van Werchter. Drink gewoon wat minder als je vooraan wilt staan en/of maak gebruik van de wc's die er wel zijn

Ja pfff, dat iets dergelijks ooit eens een keer op Werchter gebeurd is, ok. Overal zijn dronken idioten, zelfs op de verjaardag van m’n oma.

Maar laten we niet net doen of dit soort onzin vaak gebeurt op Werchter. 😬 En als het al wel eens een keer gebeurt spreken we er net zo hard schande van.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Nou, ik kan me de verhalen van Rock Werchter nog goed herinneren dat daar meerdere mensen onder gezeken zijn, dus zo anders zijn die etiquette niet 😅
boh 15 edities op werchter waarvan 14 keer combi
combi pkp, tomorrowland, crammes, lokerse, graspops, nog nooit meegemaakt dit.

boh 15 edities op werchter waarvan 14 keer combi
combi pkp, tomorrowland, crammes, lokerse, graspops, nog nooit meegemaakt dit.

Niet te serieus nemen, gewoon een grapje naar een flashback twee (?) jaar terug op het forum!

Curfew voor Wembley is een kwartier vroeger dan in Cardiff/Manchester zag ik. Zouden ze een kwartier minder lang spelen in Londen?

Curfew voor Wembley is een kwartier vroeger dan in Cardiff/Manchester zag ik. Zouden ze een kwartier minder lang spelen in Londen?
nee spelen normaal de volledige set hoor.
manu was ook done rond 22u15 toch

Er verschenen zonet beelden op X waarop te horen is dat ze Columbia aan het rehearsen zijn in Wembley. Dus toch mogelijkheid dat Londen een andere setlist krijgt da Cardiff & Manchester.

Er verschenen zonet beelden op X waarop te horen is dat ze Columbia aan het rehearsen zijn in Wembley. Dus toch mogelijkheid dat Londen een andere setlist krijgt da Cardiff & Manchester.
Maar op de trap naar Wembley staat de setlist al, dus dat zal niet voor Wembley zijn, haha

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Zonet nog gaan kijken voor tickets in Wembley op woensdag, doorverkooptickets aan €650 stuk in de tribune... Dit krijg ik thuis niet verkocht, nog 2 weken wachten dus!

Wij gaan zondag 3 augustus. Als iemand tips zou hebben voor pubs in Londen centrum waar Oasis/Britpop-feestjes zijn de avond ervoor: laat maar weten!

Wij gaan zondag 3 augustus. Als iemand tips zou hebben voor pubs in Londen centrum waar Oasis/Britpop-feestjes zijn de avond ervoor: laat maar weten!
Als er een pub is die je moet bezoeken in Londen vanwege diens rol in de geschiedenis van Britpop dan is dat natuurlijk The Good Mixer in Camden. En als je dan toch in Camden bent en naar een andere legendarische Britpop pub wil dan ga je langs The Dublin Castle. Voor meer historie en om in de vibe te komen kun je van tevoren even de docu Camden kijken (als je Disney+ hebt).

Sinds maandag al in Londen maar vanaf vandaag begint het toch echt te leven - vanmiddag langs de verschillende Oasis pop-up stores gelopen. Wat rijen maar de meeste merchandise voorradig. Morgen uitslapen en daarna richting Wembley, erg veel zin in in!
hoe was het?
tips voor nadien vlot weg te geraken?

Ja, top. Echt een groots volksfeest. Euforie van begin tot eind. Vrijwel iedereen die de gehele setlist (die sterk leunt op het vroege werk) van A -Z mee kan zingen, en dat ook deed. Voor mij ook een feest van herkenning, in mijn jongere jaren groot fan en alle cd's grijs gedraaid.

Wembley voelde minder groot aan dan vooraf gedacht, mede door het gigantische podium en dito schermen. En de goede logistiek. Had zitplaatsen aan de zijkant maar dit bleken al snel staanplaatsen te worden: alle tribunes werden statribunes.

Erg goede en energieke rockshow, mooie opbouw in set en Liam erg goed bij stem.

Wij zijn na afloop wat blijven hangen en dus pas weg na de grootste drukte. Er zijn verschillende metrostations in de buurt met metro's die elke 3 - 5 minuten rijden. Ik zou kijken welke lijn de beste aansluiting naar je overnachtingsplaats heeft en die nemen.

• Leuk
Waarderingen: Athos

Users who are viewing this thread