Oasis

Even ter controle, ik ben niet de enige die een mail van Ticketmaster heeft gekregen voor Heaton Park met een opt-in voor het voorvak toch?

Even alles gecontroleerd en lijkt echt van ticketmaster te komen, maar toch haha

Nog even wat verder lopen diggen; is een officieel TM mailadres en refernce nummer klopt met mijn bestelling

Wat zou dat kosten als je wordt uitgekozen?
Niets, volgensmij is het gewoon een veiligheidsmaatregel

The Safety Advisory Group for the Heaton Park shows have divided the concert arena into two areas: a general admission area and a front standing area each with a dedicated ticket and entry gate issued in advance. This is to ensure fan safety and improve the fan experience whilst entering the site.

All general admission ticketholders are being given the opportunity to opt in to gain access to the front standing area. If the number of opt-in requests exceeds availability, tickets will be allocated at random from the pool of applicants.

Please click on the link to opt in if you wish to request tickets in the front standing area. The opt in link is valid and open now until noon on 30th May. Once the opt-in window closes, you'll receive a follow-up notification no later than 20th June confirming your allocated area and gate entry information. Please note that opting in applies to your whole order (you can’t split up tickets).

• Leuk
Waarderingen: Athos
Ik heb voor Heaton Park 4 tickets. 1 iemand van ons komt een stuk later toe dan de rest, maar in de app staat dat het niet mogelijk is om dat ene ticket te delen met die persoon... Dit kan toch niet? Iemand een idee hoe ik die vriend z'n ticket (eens beschikbaar) kan bezorgen? Screenshotten is wellicht geen optie, want in UK zijn de tickets altijd bewegend

Ik heb voor Heaton Park 4 tickets. 1 iemand van ons komt een stuk later toe dan de rest, maar in de app staat dat het niet mogelijk is om dat ene ticket te delen met die persoon... Dit kan toch niet? Iemand een idee hoe ik die vriend z'n ticket (eens beschikbaar) kan bezorgen? Screenshotten is wellicht geen optie, want in UK zijn de tickets altijd bewegend
Wachtwoord (tijdelijk) veranderen en zorgen dat jullie beiden in het TM account zitten.

Soms zet TM de deel optie slechts enkele dagen voor het concert open.

Geen grap, om dezelfde reden heb ik ook nog een kaart beschikbaar. Bizar genoeg ook met een baby die 4/7 als verwachte aankomstdatum heeft.

Het gaat om één staplek in Wembley op 30/7. Lang vooruitgeschoven met een nog wat irrationele hoop dat het toch nog kon, maar dat lukt natuurlijk niet.

Je krijgt er ook misschien, als je lief bent, nog gezelschap van @reaper bij ;).

Mag weg voor de prijs die wij ook betaalden, € 184,- uit mijn hoofd. En mocht je ze willen overnemem, ook @Timmetje eeuwig dankbaar zijn. Hij is degene die de kaarten binnenhengelde.

Users who are viewing this thread