Nieuwe releases

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
We hebben al een "waar luister je nu naar" topic en een "nieuwe albums" maar beiden voelen niet helemaal gepast om over de nieuwe releases te praten van dat moment. Dus heb je nieuwe nummers die die dag zijn uitgekomen en wil je ze delen. Nu is er een topic voor :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Denk bijvoorbeeld aan deze. De nieuwe Billie Eilish. Ik vind hem een beetje teveel van hetzelfde en oude. Op Lowlands 2019 gezien en toen vond ik het niet zo'n vaart hebben het optreden. Denk niet dat het hiermee interessanter wordt voor op de festivals.

Wat vinden jullie?

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ik vind dit dus een fijn nummer. Eigenlijk ook de Billie Eilish die ik het liefste zie: ingetogen, rustige nummers i.p.v. die herrie van Bad Guy. Als dit representatief is voor het nieuwe album, ben ik fan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Vind deze 2 wel het vermelden waard
Nieuwe half moon run heel fijn


Vind de nieuwe Noel Gallagher weer wat terug gaan naar de britpop. Lekker relaxed

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Tja, weer een typisch Tillnummer eigenlijk. Snap geen klote van die clip, maar dat geeft voor deze keer niet. Tekst is ook weer redelijk standaard, maar goed, dat zijn we ook van 'm gewend. Gewoon weer een goed nummer.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Standaard teksten gewend van Lindemann? Verre van imo....

Goed nummer ook weer, dat ben ik met je eens. :D
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Tja, weer een typisch Tillnummer eigenlijk. Snap geen klote van die clip, maar dat geeft voor deze keer niet. Tekst is ook weer redelijk standaard, maar goed, dat zijn we ook van 'm gewend. Gewoon weer een goed nummer.
Redelijk standaard en gewoon goed nummer. Volgens mij kan je hem niet erger beledigen ;) Ik heb altijd het idee dat Till Lindemann wilt dat je zijn muziek geweldig vind of haat. Helaas voor hem deel ik je mening en vind het eentje die ik niet ga onthouden.

De enige betekenis dat ik uit de tekst en clip kan halen is dat hij vroeger als kind gepest is op een soort kotsschool? Maar ik heb me nooit geïnteresseerd in hem dus ik kan er gigantisch naast zitten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Redelijk standaard en gewoon goed nummer. Volgens mij kan je hem niet erger beledigen ;) Ik heb altijd het idee dat Till Lindemann wilt dat je zijn muziek geweldig vind of haat. Helaas voor hem deel ik je mening en vind het eentje die ik niet ga onthouden.

De enige betekenis dat ik uit de tekst en clip kan halen is dat hij vroeger als kind gepest is op een soort kotsschool? Maar ik heb me nooit geïnteresseerd in hem dus ik kan er gigantisch naast zitten.
Hij heeft betere nummers gemaakt, ja. Vind Knebel echt een pareltje.
En hij heeft besloten om wraak te nemen en daar wordt ie vervolgens voor veroordeeld, zoiets?

En wat betreft die teksten @Timmetje : ja, zijn teksten zijn niet bepaald hoogstaand. Ken toch ook artiesten die meer poëtisch aangelegd zijn (en da's knap want Till heeft een dichtbundel uitgebracht).
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Hij heeft betere nummers gemaakt, ja. Vind Knebel echt een pareltje.
En hij heeft besloten om wraak te nemen en daar wordt ie vervolgens voor veroordeeld, zoiets?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat daar de videoclip meer van is bijgebleven, maar Knebel was zeer zeker een goed nummer ja.
En kan ook.
 
  • Wow
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Nietszeggend nummer inderdaad. Vind hier ook niet zoveel aan. Hoop dat de rest van het album beter is.
 
  • Leuk
Waarderingen: JamesVlem

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ha, smaken verschillen zullen we maar zeggen. Dit komt voor mij niet eens in de buurt van Bad Guy of de andere nummers op When We All Fall Asleep.
Dat eerste nummer was wel oké maar niet helemaal fan van de richting waarmee ze muzikaal inslaat.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Oef, nee. Duidelijke misshit. Ik was al niet kapot van het eerste nummer, maar Lost Cause is hem al helemaal niet.

Voor mij is dit de release van de dag. Alleen al deze 2 namen samen is genoeg tbh (maar het liedje is ook gewoon goed imo)
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken