Muzikanten die zijn gestorven

Het blijft een muzikant die gestorven is. Ook al is het verwerpelijk wat hij gedaan heeft.

Een gore pedofiel, good riddance.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Dit doet bij jou wel even een traantje losmaken denk ik?😪

Dat valt eigenlijk wel mee om eerlijk te zijn. Gewoon een beetje een shock reactie, maar niet per se veel heftiger dan hoe ik het bij andere artiesten ervaar.
Maar ik heb sowieso ook nooit echt Kiss meegemaakt met Ace erbij, tegen de tijd dat ik namen van leden van bands begon te kennen, was hij alweer wat jaartjes vertrokken. Ik denk dat het voor mij heftiger binnenkomt als een Gene of Paul zou overlijden en in mindere mate ook nog Eric of Tommy zelfs.

Vooralsnog kwam destijds Eddie van Halen het hardst binnen, maar ook daar laat ik dan geen traantje om

Dat valt eigenlijk wel mee om eerlijk te zijn. Gewoon een beetje een shock reactie, maar niet per se veel heftiger dan hoe ik het bij andere artiesten ervaar.
Maar ik heb sowieso ook nooit echt Kiss meegemaakt met Ace erbij, tegen de tijd dat ik namen van leden van bands begon te kennen, was hij alweer wat jaartjes vertrokken. Ik denk dat het voor mij heftiger binnenkomt als een Gene of Paul zou overlijden en in mindere mate ook nog Eric of Tommy zelfs.

Vooralsnog kwam destijds Eddie van Halen het hardst binnen, maar ook daar laat ik dan geen traantje om
Aaaah, oké. Maar over dat onderwerp sprekend. Na het overlijden van Ozzy heb ik toch wel wat tranen laten vallen

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Voelen jullie echt zo'n band met muzikanten, ja? Ik kan me daar persoonlijk dus helemaal niks bij voorstellen.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Voelen jullie echt zo'n band met muzikanten, ja? Ik kan me daar persoonlijk dus helemaal niks bij voorstellen.
Voor mij persoonlijk: omdat bepaalde muziek geassocieerd is met bepaalde periodes of gebeurtenissen in mijn leven.
Het wegvallen van bijvoorbeeld een Henny Vrienten, wiens muziek er op cruciale momenten in mijn leven was, voelde aan alsof ik ook dat stukje herinnering verloor - of een stukje dat wegvalt van jouw eigen leven, is misschien nog beter verwoord.

Users who are viewing this thread