Misty Fields 2026

Volgende week dinsdag 10.00 uur de eerste namen. Heel benieuwd naar wat ze hebben bedacht. Vorig jaar gaven ze altijd wat hints waarop je een beetje kon gaan puzzelen/gokken wie of wat het zou kunnen zijn.
Wat zouden we aan Nederlandse bands kunnen verwachten? Iets uit het rijtje Grote Geelstaart, Queens Pleasure, Dear Omen en Hiqpy?

Misty Fields deelt de laatste jaren steeds wat namen en een headliner met het Spaanse festival Canela Party.
In 2025 deelden ze 3 namen, waaronder 1 headliner: DIIV, Tropical Fuck Storm en Ducks Ltd.
In 2024 deelden ze 2 namen, waaronder 1 headliner: Crack Cloud en Deeper,
In 2023 deelden ze 1 naam, die tevens headliner was: shame.
Maar welke namen en welke headliner dan dit jaar?

1768248905087.png

Laatst bewerkt:
Misty Fields deelt de laatste jaren steeds wat namen en een headliner met het Spaanse festival Canela Party.
In 2025 deelden ze 3 namen, waaronder 1 headliner: DIIV, Tropical Fuck Storm en Ducks Ltd.
In 2024 deelden ze 2 namen, waaronder 1 headliner: Crack Cloud en Deeper,
In 2023 deelden ze 1 naam, die tevens headliner was: shame.
Maar welke namen en welke headliner dan dit jaar?

Bekijk bijlage 18124
Dan gok ik op Mannequin Pussy als headliner op Misty. Nation Of Language is nog te vroeg om teruf te keren.

• Leuk
Waarderingen: Brundlecat en Bubba
Wat zouden we aan Nederlandse bands kunnen verwachten? Iets uit het rijtje Grote Geelstaart, Queens Pleasure, Dear Omen en Hiqpy?
Grote Geelstaart, C’est Qui, L.A. Sange, Gespuys. En puur voor de lol: TaxiTaxi.

• Leuk
Waarderingen: Patje
Dan gok ik op Mannequin Pussy als headliner op Misty. Nation Of Language is nog te vroeg om teruf te keren.
High Vis, Deafheaven en Man/Woman/Chainsaw mogen ook doorkomen!!

Ik zou een band als The Notwist ook erg graag zien komen, en Westside Cowboy (als acts die ze delen met Haldern). Public Service Broadcasting, Bleech 9:3 en Archive zijn ook meer dan welkom. En ik gooi hem er nog een keer in: Heartworms, heel graag !!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bubba
MF deelt elk jaar behoorlijk wat namen met Manchester Psych Fest en die hebben inmiddels ook al wat namen op hun website staan. Daar zitten ook al wat kanshebbers tussen. Ghostwoman?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bubba en NiekBBQ
MF deelt elk jaar behoorlijk wat namen met Manchester Psych Fest en die hebben inmiddels ook al wat namen op hun website staan. Daar zitten ook al wat kanshebbers tussen. Ghostwoman?

Ghostwoman staat al op BKS 2026, maar misschien maakt dat niet uit?

Ik zou heel graag Night Tapes op Misty Fields zien!!

• Leuk
Waarderingen: Patje

MLEKO klinkt interessant.

• Leuk
Waarderingen: Bubba
Dat is een mooie act!! Ook BKS en MF delen elk jaar wel wat namen, dus het kan zeker, mits die bands dan nog/weer in de buurt zijn
Of beter gezegd: het ene sluit het andere niet uit. “Delen” wekt misschien ten onrechte de indruk dat ze daar afspraken over maken. Ik ben niet insider genoeg om daar iets over te zeggen maar MF heeft volgens mij wel elk jaar wat Friendly Fire acts op hun line-up staan

• Leuk
Waarderingen: koekroeck en Brundlecat
MLEKO klinkt interessant.
Vind dat (naast misschien Martial Arts) wel de meest interessante naam van die Manchester Psych Fest-affiche (maar ze hebben nog maar 1 nummer uit, lijkt me).
De recente plaat van Ghostwoman vond ik wat minder dan de vorige albums.
En The Beta Band zal wel niet passen op Misty Fields, vermoed ik.

• Leuk
Waarderingen: Patje en Nelios

Users who are viewing this thread