Misty Fields 2026

En al uitverkocht nu.
Wow, zonder ook nog maar een naam te lossen! Koekroeck gaat gelijk krijgen met z’n voorspelling! Dat is dan loon naar werken voor een ijzersterke 2025 editie!! 2026 wordt een jubileumjaar, toch? Zou dat betekenen dat ze voor de headlinerspot(s) een mooie verrassing in petto hebben?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bubba
Wow, zonder ook nog maar een naam te lossen! Koekroeck gaat gelijk krijgen met z’n voorspelling! Dat is dan loon naar werken voor een ijzersterke 2025 editie!! 2026 wordt een jubileumjaar, toch? Zou dat betekenen dat ze voor de headlinerspot(s) een mooie verrassing in petto hebben?
Ik wil nog niet te snel victorie kraaien🤣 Maar je voelt aan alles dat er een (terechte) hype is rond dit festival. Als ze nu uitverkopen nog voor er een naam bekend is gemaakt én de affiche van volgend jaar is terug een topper, voorspel ik dat we voor de volgende editie zeer snel zullen moeten zijn.😅

• Leuk
Waarderingen: Patje
Ik heb ergens gelezen dat ze niks speciaals gaan doen voor de 20ste editie...
Maar verrasdingen hebben altijd toch wel.. ;)

• Leuk
Waarderingen: Bubba en Patje
Ik wil nog niet te snel victorie kraaien🤣 Maar je voelt aan alles dat er een (terechte) hype is rond dit festival. Als ze nu uitverkopen nog voor er een naam bekend is gemaakt én de affiche van volgend jaar is terug een topper, voorspel ik dat we voor de volgende editie zeer snel zullen moeten zijn.😅
Alleen de zaterdag nog he 😅. Dus heel snel de ene vriend die altijd te laat is zeggen dat ‘ie nog snel weekendtickets moet halen 😃.

Er zijn al zoveel goede bands uit Ierland op MF geweest dat ik er hier nog wel 1 wil droppen die ik niet vind misstaan in De Mist, of nog beter, in Het Bos: Lankum. Geen idee of ze volgend jaar gaan touren, maar wat zou dat een mooie naam op de bovenkant van de poster zijn….

• Leuk
Als je bandjes uit Ierland zoekt, zou ik eerder denken aan Slyrydes voor Misty Fields.

Als je bandjes uit Ierland zoekt, zou ik eerder denken aan Slyrydes voor Misty Fields.
Het is niet per se dat ik een Iers bandje zoek, maar qua Ierse bands heeft MF best een aardig track record toch? Ik vond het optreden van Lankum in The Secret (een paar jaar terug alweer) op BKS zo mooi: dat zouden ze voor mij nog wel een keer over mogen doen in een sfeervol verlicht bos.
Maar je maakt me wel nieuwsgierig naar Slyrydes, die ga ik zeker luisteren!

Nu wel uitverkocht! Bizar snel dit jaar, maar het festival van dit jaar was dan ook een uitmuntende editie.

• 100
Waarderingen: wil
High Vis, Maruja, Mannequin Pussy, Ghostwoman, Man/Woman/Chainsaw, Dog Race, thistle., MLEKO, Martial Arts, Skegss,... ???

Bekijk bijlage 16888Bekijk bijlage 16889

High Vis, Maruja, Mannequin Pussy, Ghostwoman, Man/Woman/Chainsaw, Dog Race, thistle., MLEKO,

High Vis, Maruja, Mannequin Pussy, Ghostwoman, Man/Woman/Chainsaw, Dog Race, thistle., MLEKO, Martial Arts, Skegss,... ???

Bekijk bijlage 16888Bekijk bijlage 16889
Ik zou het toejuichen maar zou Maruja zo snel alweer terugkomen? Het is niet gebruikelijk voor MF, maar ook buiten Maruja staan er wel mooie namen tussen! Deafhaven, Wavves…

• Leuk
Was trouwens geen lijstje van favorieten. Gewoon namen die op de affiches van die nabije festivals staan. Maruja dan inderdaad toch niet als mogelijkheid. Hoefde voor mij ook niet per se. Ben er zelf niet zo weg van.

• Leuk
Waarderingen: Patje
Was trouwens geen lijstje van favorieten. Gewoon namen die op de affiches van die nabije festivals staan. Maruja dan inderdaad toch niet als mogelijkheid. Hoefde voor mij ook niet per se. Ben er zelf niet zo weg van.
Fijn dat je dit soort aankondigingen met regelmaat post! Het speculeren hier vergroot de voorpret! De ervaring bij MF leert dat we vervolgens toch elk jaar weer totaal verrast worden 🙃

• Leuk
Waarderingen: wil en Bubba

Users who are viewing this thread