Magdalena Bay

Net een hotelkamer in Antwerpen geboekt omdat om een onverklaarbare reden de laatste trein naar Brussel deze vrijdag al om 22u54 vertrekt. En dat ondanks al die mooie beloftes van extra late treinen op vrijdag- en zaterdagavond...

Wel zin in.
Vond ze vorige zomer al goed op We Love Green, maar kon er toen niet helemaal van genieten omdat ik nog een goed plekje voor Charli XCX wilde scoren.
Morgen met volle aandacht en zonder zorgen om nog een laatste trein te moeten halen... :)

Ook : Allie X als voorprogramma ! Leuk !
Je hebt de pech dat er net dit weekend werken zijn op het traject Brussel Noord - Brussel zuid.

En de extra treinen snachts rijden dacht ik enkel op zaterdagnacht.

Ja, die late trein vanavond stopt dus enkel in Brussel-Zuid en ik moet in Noord zijn.

In plaats van eerst een uur in het station te zitten wachten op een stoptrein die me anderhalf uur later in het verkeerde station afzet vanwaar ik dan nog gans Brussel moet doorfietsen, neem ik net zo lief een hotelkamer. Al helemaal omdat ik de dag erna toch terug in Antwerpen moet zijn !

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Ja, die late trein vanavond stopt dus enkel in Brussel-Zuid en ik moet in Noord zijn.

In plaats van eerst een uur in het station te zitten wachten op een stoptrein die me anderhalf uur later in het verkeerde station afzet vanwaar ik dan nog gans Brussel moet doorfietsen, neem ik net zo lief een hotelkamer. Al helemaal omdat ik de dag erna toch terug in Antwerpen moet zijn !
Ik denk dat je gerust de vroegste trein van morgen kon nemen als je gebruik hebt gemaakt van de vestiaire.

Beetje irritant dat er nog geen eindtijd staat voor vanavond. Ik denk dat met de trein terug wel moet lukken , maar geen zekerheid is wel een beetje arelaxed

Beetje irritant dat er nog geen eindtijd staat voor vanavond. Ik denk dat met de trein terug wel moet lukken , maar geen zekerheid is wel een beetje arelaxed
Als ik naar recente shows kijk, dan begonnen ze zelf rond 21u of 21.10 en speelden ze tot 22.40 of 22.50.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Brian
Ik denk. Ik ga eens kijken waarom deze (in mijn ogen kleine artiest) een eigen topic verdient. Blijkt het vooral een uitgebreidere bespreking te zijn voor de spoorwegen. Cary on!

• On fire
Waarderingen: Brian
Gisteren was Allie X 20:00-20:30 en MagBay 20:50-22:30

Ik denk dat je gerust de vroegste trein van morgen kon nemen als je gebruik hebt gemaakt van de vestiaire.
Ja dat zag er wel even chaos uit. Wij zijn nog een halfuur blijven plakken voor een drankje en die rij was nog steeds gigantisch beneden. Wat veel mensen echter niet wisten (en de zaal ook niet duidelijk communiceerde) was dat er boven nog een extra vestiaire was waar je op 2min klaar was.

Maar verder: was weer top natuurlijk! Het is grotendeels dezelfde show als eind 2024 in de Melkweg maar dan met een geüpgradede productie. Zo goed als toen werd het misschien net niet in Antwerpen - zowel het publiek, de band als de geluidsman moest nog even opwarmen - maar eens het dan los ging, was het wel meteen helemaal raak.

Allie X was overigens ook een leuke opener, dus mis haar zeker niet! Alweer veel zin in vanavond🕺

Vanavond in Utrecht en morgen in Amsterdam aanwezig! Ontzettend veel zin in. Wordt de 2e en 3e keer.

Heel veel zin om de nieuwe nummers live te horen. Ook leuk om Allie X weer te zien, al doet het nieuwe album me wat minder dan Girl With No Face.
Zo goed als toen werd het misschien net niet in Antwerpen
Is ook wel een hoge lat natuurlijk! Dat was in elk opzicht een magische avond.

• Leuk
Waarderingen: Lion
Ik laat me niet dwarsbomen door de NS, veel te veel zin in ook. En dan zien we wel hoe ik thuis kom
:cool:

Veel plezier allemaal!

Users who are viewing this thread