ES Mad Cool 2022 - Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
En toch... Afsluiten met Jack White is wel mager. Voor de rest inderdaad een meer dan prima line-up. Ging er nog iemand?
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
En toch... Afsluiten met Jack White is wel mager. Voor de rest inderdaad een meer dan prima line-up. Ging er nog iemand?
Zie nu dat er nog wel dagtickets zijn, en voor maar €75,-. Extreem weinig als je kijkt naar bijvoorbeeld een top dag als 8 juli.
Maar helaas ga ik niet
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Glastonbury kan er wat van met die tijdschema's van hun, maar MadCool ook hoor, sommige lastige clashes wel!

Iemand die hier heen gaat? Toch wel echt benieuwd naar dit festival!
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
118
Glastonbury kan er wat van met die tijdschema's van hun, maar MadCool ook hoor, sommige lastige clashes wel!

Iemand die hier heen gaat? Toch wel echt benieuwd naar dit festival!
Ik ben net weer terug! In 2018 ook geweest. Ik hoop de komende dagen ergens tijd te vinden om een klein verslagje te typen. Mocht je vragen hebben over het festival kun je mij altijd even een pm sturen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik ben net weer terug! In 2018 ook geweest. Ik hoop de komende dagen ergens tijd te vinden om een klein verslagje te typen. Mocht je vragen hebben over het festival kun je mij altijd even een pm sturen :)
ik bekijk voor de grap de clashfinder van 2018 terug, maar dat was ook niet normaal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken