Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lil Kleine die Epica een of andere kut rockband noemt. Mijn respect voor hem was al 0 maar is nu echt negatief. Dat er een kans is dat hij het grootste podium mag afsluiten snap ik gewoon niet. Dan ook Deftones waarschijnlijk niet geboekt, misschien wordt dit mijn eerste Pukkelpop.
Zou ik persoonlijk heel blij van worden, afgelopen vrijdag nog live gezien in AFAS live.
Leuke en live goede festival band. Wel benieuwd hoe veel mensen op Lowlands op een optreden van Biffy Clyro afkomen.
Lil Kleine die Epica een of andere kut rockband noemt. Mijn respect voor hem was al 0 maar is nu echt negatief. Dat er een kans is dat hij het grootste podium mag afsluiten snap ik gewoon niet. Dan ook Deftones waarschijnlijk niet geboekt, misschien wordt dit mijn eerste Pukkelpop.
Op de losse announcment (instagram 1 december) hebben ze zelfs gezegd 'The only place to see Charli XCX next summer), dus ik ga er vanuit dat die niet in Europa staat in de zomer
Als dit niet bekend was gemaakt en echt overal UK exclusive stond had ik hoop gehouden.
dit staat op hun site : UK Festival exclusive for all headliners: Chase & Status Live, Charli xcx, Dave, Florence + The Machine, Fontaines D.C. and Raye.
dus misschien een beetje hoop houden
Zou van beide ook heel blij van worden. Wilco is wel een lastig verhaal denk ik. Laatste keer dat ik ze zag was op DTRH in een half volle tent.. Maar als tegenhanger van een feestact, zou het misschien wel ergens op Lowlands passen.
Was ook wel ongelukkige plek in een ongelukkig jaar. Denk dat die op Lowlands in bijv de Heineken een hele mooie plek kunnen krijgen met voldoende aandachtig publiek.
Was ook wel ongelukkige plek in een ongelukkig jaar. Denk dat die op Lowlands in bijv de Heineken een hele mooie plek kunnen krijgen met voldoende aandachtig publiek.
Klopt, opzich zou ik het zelf heerlijk vinden als ze op de plek van BCNR staan in de Heineken. Lekker in de middag, dag net begonnen en even in alle rust aandachtig van een optreden genieten.
Was inderdaad weinig energie en geen connectie met het publiek toen. Was bij Biffy veel beter, al kwam ook veel vanuit de bassist. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn met een nieuwe bassist.
Ik ben blij dat ik mij niet meer druk kan maken om dit soort dingen. Elke artiest heeft wel eens wat genoemd over iemand anders haha, gegrond of niet.
Heb niet alles terug gelezen, maar is die screenshot al ontkracht? Ziet er nogal legit uit, als je het mij vraagt. Ook de grote namen; New Wave is een vrij logische headliner, of we nou willen of niet maar het past helemaal in het straatje. Overdag zou ik ook snappen hoor, maar ook als head kom je hier wel mee weg.
Ik miste de bassist afgelopen weekend bij Biffy Clyro wel. Opzich was de vrouwelijke vervanger echt prima en was het qua stem ook prettig om bij sommige nummers een vrouwelijke tweede stem te horen, alleen de energie en chemie tussen Simon en James was wel van een heel ander niveau.
Deftones op de zaterdag van Pukkelpop. Denk dat we die wel kunnen afschrijven voor Lowlands, tenzij ze 4 dagen op rij gaan optreden maar die kans acht ik klein