Lowlands 2026

Lil Kleine die Epica een of andere kut rockband noemt. Mijn respect voor hem was al 0 maar is nu echt negatief. Dat er een kans is dat hij het grootste podium mag afsluiten snap ik gewoon niet. Dan ook Deftones waarschijnlijk niet geboekt, misschien wordt dit mijn eerste Pukkelpop.

• Thinking
Waarderingen: @Marc
Ik mis in de voorspellingen nog wel een beetje de oudgediende, zoals bijvoorbeeld een Franz Ferdinand of Elbow.

Staan elk jaar toch wel 2 a 3 van dit soort acts op LL.
Wilco en de Band of Horses zijn in de buurt... maar of die tegenwoordig nog op lowlands passen?

Lil Kleine die Epica een of andere kut rockband noemt. Mijn respect voor hem was al 0 maar is nu echt negatief. Dat er een kans is dat hij het grootste podium mag afsluiten snap ik gewoon niet. Dan ook Deftones waarschijnlijk niet geboekt, misschien wordt dit mijn eerste Pukkelpop.
Volgens mij heeft Kleine wel ergere dingen in het leven gedaan dan Epica een kutband noemen.

Op de losse announcment (instagram 1 december) hebben ze zelfs gezegd 'The only place to see Charli XCX next summer), dus ik ga er vanuit dat die niet in Europa staat in de zomer

Als dit niet bekend was gemaakt en echt overal UK exclusive stond had ik hoop gehouden.
dit staat op hun site : UK Festival exclusive for all headliners: Chase & Status Live, Charli xcx, Dave, Florence + The Machine, Fontaines D.C. and Raye.
dus misschien een beetje hoop houden :)

Wilco en de Band of Horses zijn in de buurt... maar of die tegenwoordig nog po lowlands passen?
Zou van beide ook heel blij van worden. Wilco is wel een lastig verhaal denk ik. Laatste keer dat ik ze zag was op DTRH in een half volle tent.. Maar als tegenhanger van een feestact, zou het misschien wel ergens op Lowlands passen.

• Leuk
Waarderingen: westlander
Laatste keer dat ik ze zag was op DTRH in een half volle tent..
Was ook wel ongelukkige plek in een ongelukkig jaar. Denk dat die op Lowlands in bijv de Heineken een hele mooie plek kunnen krijgen met voldoende aandachtig publiek.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Was ook wel ongelukkige plek in een ongelukkig jaar. Denk dat die op Lowlands in bijv de Heineken een hele mooie plek kunnen krijgen met voldoende aandachtig publiek.
Toen ze op Lowlands stonden was pas een ongelukkige plek. Tegelijk met Foo Fighters, The XX en Modeselektor.

Klopt, opzich zou ik het zelf heerlijk vinden als ze op de plek van BCNR staan in de Heineken. Lekker in de middag, dag net begonnen en even in alle rust aandachtig van een optreden genieten.

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Qua muziek een hele fijne band, maar live een aantal jaar geleden op Pinkpop echt een enorme teleurstelling.
Was inderdaad weinig energie en geen connectie met het publiek toen. Was bij Biffy veel beter, al kwam ook veel vanuit de bassist. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn met een nieuwe bassist.

Ik ben blij dat ik mij niet meer druk kan maken om dit soort dingen. Elke artiest heeft wel eens wat genoemd over iemand anders haha, gegrond of niet.

Heb niet alles terug gelezen, maar is die screenshot al ontkracht? Ziet er nogal legit uit, als je het mij vraagt. Ook de grote namen; New Wave is een vrij logische headliner, of we nou willen of niet maar het past helemaal in het straatje. Overdag zou ik ook snappen hoor, maar ook als head kom je hier wel mee weg.

Was bij Biffy veel beter, al kwam ook veel vanuit de bassist. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn met een nieuwe bassist.
Ik miste de bassist afgelopen weekend bij Biffy Clyro wel. Opzich was de vrouwelijke vervanger echt prima en was het qua stem ook prettig om bij sommige nummers een vrouwelijke tweede stem te horen, alleen de energie en chemie tussen Simon en James was wel van een heel ander niveau.

• Leuk
Waarderingen: MarkvD

Users who are viewing this thread