Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Van een zeer betrouwbare bron (programmeur van een poppodium) gehoord dat Deafheaven zichzelf had aangeboden voor lowlands en lowlands niet gehapt heeft. Ipv daarvan staan ze in desbetreffend poppodium dat weekend. Wat een enorm grote gemiste kans voor lowlands zeg...
Van een zeer betrouwbare bron (programmeur van een poppodium) gehoord dat Deafheaven zichzelf had aangeboden voor lowlands en lowlands niet gehapt heeft. Ipv daarvan staan ze in desbetreffend poppodium dat weekend. Wat een enorm grote gemiste kans voor lowlands zeg...
Zeker waar maar ik denk oprecht dat het nog wel had gekund met de shoegaze influence in hun muziek. En ik had t mokervet gevonden om mn favoriete band op lowlands te zien haha
Zeker waar maar ik denk oprecht dat het nog wel had gekund met de shoegaze influence in hun muziek. En ik had t mokervet gevonden om mn favoriete band op lowlands te zien haha
The Haunted Youth gaat weer touren in de zalen, dus festivalshows zie ik wel langskomen. Alleen heeft hij nog nooit op DTRH gestaan, dus misschien gaan zij er vandoor met The Haunted Youth.
The Haunted Youth gaat weer touren in de zalen, dus festivalshows zie ik wel langskomen. Alleen heeft hij nog nooit op DTRH gestaan, dus misschien gaan zij er vandoor met The Haunted Youth.
Baby Keem zou persoonlijk een leuke toevoeging zijn! Toffe hiphop act met ook nog een degelijk artistieke show, dat kan je niet over alle acts zeggen. Hopelijk zonder DJ vooraf die 15 minuten lang achterhaalde hits draait.
Baby Keem zou persoonlijk een leuke toevoeging zijn! Toffe hiphop act met ook nog een degelijk artistieke show, dat kan je niet over alle acts zeggen. Hopelijk zonder DJ vooraf die 15 minuten lang achterhaalde hits draait.
Heel erg met je eens! Zou hij dan 's avonds in de Bravo komen denk je? Ik denk dat hij daar wel het meest in zn recht zou komen... Maar is misschien net iets te klein?
Heel erg met je eens! Zou hij dan 's avonds in de Bravo komen denk je? Ik denk dat hij daar wel het meest in zn recht zou komen... Maar is misschien net iets te klein?
https://www.reddit.com/r/Lowlands/s/zd10zzwyXz Wel leuk te lezen wat de gemiddelde festivalganger verwacht qua artiesten komende editie, weinig overlap met artiesten die touren tot nu toe. Wat zijn we een stel nerdjes hier
https://www.reddit.com/r/Lowlands/s/zd10zzwyXz Wel leuk te lezen wat de gemiddelde festivalganger verwacht qua artiesten komende editie, weinig overlap met artiesten die touren tot nu toe. Wat zijn we een stel nerdjes hier
Bij Lowlands wil Smeulers een ’tweeledige beweging maken’. ‘Voor de Juliet ga ik op zoek naar mooi werk dat past in de grote tent, werk dat schuurt, maar toch veel energie geeft. Daarnaast wil ik onderzoeken wat in de buitenruimte kan ontstaan. Het gaat dan om impact op kleinere schaal, immersieve, performatieve interventies waar bezoekers op het festivalterrein tegenaan kunnen lopen. Bij beide hoop ik muziekfans te verleiden om een afslag te maken naar iets anders.’
Van dat laatste ben ik groot voorstander. Juist die onverwachte dingen op het terrein zelf zijn van harte welkom!
Bij Kendrick in 2022 he! Toen heb ik me nog tot de rail kunnen wurmen in al die moshpits op het einde! Woohah was hij ook goed dat jaar. Ik denk een gevalletje bravo richting zonsondergang, als hij geboekt wordt..
Headliners (3):
Tame Impala
Tyler, the Creator
Tiësto
Subs (3):
S10 (evt met Froukje)
Beach House
Moby
Bravo headliners (3):
James Blake (want nieuwe muziek en die man heeft nog nooit een Lowlands overgeslagen met een nieuw album)
Kneecap
Eefje de Visser
Verrassing (1):
Beach House (tevens Sub/Bravo head)
Anders: Robyn
Zekerheidjes:
Weval
Hiqpy
Grote Geelstaart
Verder hoop ik wel op dingen zoals Oklou, Magdalena Bay, bdrmm,