Lowlands 2026

Dat zou mij 3x een loopje naar de Alpha schelen.
Dan lees ik dat Paul Kalkbrenner en The Prodigy geen headliner materiaal zijn en dan zie ik een naam als Joost voorbij komen.....

Dat zou wel echt troosteloos zijn als headliner.

Zie trouwens bij allen "concurrenten" wel goede line ups komen. Hoop dat LL ook zijn best doet.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: LLoww
We moeten niet vergeten dat JJ+KiKi nooit als headliner op de poster heeft gestaan. Die dag was Qotsa gewoon headliner, waar veel mensen op dit forum enorm blij mee waren volgens mij. Dat het veel drukker was bij JJ/KK dan bij Qotsa, kunnen ze zelf ook niks aan doen.

Ik geloof niet dat LL een “simpele” DJ act zomaar als headliner zou boeken ten koste van een “normale” headliner, enkel als aanvulling op.
yep, je hebt gelijk🫡

Zijn we de 5 uitverkochte Ziggo Dome's van New Wave alweer vergeten? Zelfs die data 2-6 februari passen perfect bij de Lowlands aankondiging... maar Joost zou ook gewoon kunnen.
Zou ik persoonlijk geweldig vinden, maar Tyler is natuurlijk ook al hiphop. En die heb ik dan een stuk liever! Persoonlijk mogen ze na Tyler en Lorde zelfs bassie en Adriaan daar neerzetten als headliner. Qua headliners zit het voor mij dan heel goed!

Verder zou ik bbno$ wel leuk vinden voor smiddags ergens. Alle andere artiesten op mn lijstje zijn al genoemd 🤣

Wanneer kwamen de eerste namen ook alweer?

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en wsslvrwrt
Marlon Hoffstadt weekje later op een festival. Lijkt mij een logische afsluiter na bijvoorbeeld Lorde op de Kiki spot van afgelopen jaar.

Trekt ook weer hele terrein richting de Alpha en voorkomt extreme drukte aan begin nacht op Alpha omdat er vroeger gepiekt wordt.

Marlon Hoffstadt weekje later op een festival. Lijkt mij een logische afsluiter na bijvoorbeeld Lorde op de Kiki spot van afgelopen jaar.

Trekt ook weer hele terrein richting de Alpha en voorkomt extreme drukte aan begin nacht op Alpha omdat er vroeger gepiekt wordt.
Was de afgelopen jaren ook in de buurt en toen niet geboekt. Zou kunnen, maar zou ook goed kunnen van niet.

Was de afgelopen jaren ook in de buurt en toen niet geboekt. Zou kunnen, maar zou ook goed kunnen van niet.
Dit jaar had hij een deal met mysteryland als exclusieve headliner, maar dat zegt ook wel iets… voor m’n gevoel zijn ze daar net een paar jaar te laat mee

Marlon Hoffstadt is wel redelijk over zijn Lowlands-Piek heen denk ik, die doet al even AMF in de Arena en dan ben je toch wel redelijk commercieel geworden past dat vaak niet meer bij Lowlands. Al valt dat ook te zeggen over Charlotte de Witte dus wat dat betreft kan het altijd. Het zou me overigens wel verbazen als ze zo'n artiest neerzetten omdat het dan eigenlijk identiek is aan afgelopen jaar qua sound. Wat dat betreft zit er nog een aardig verschil tussen Ki/Ki en Charlotte.

Ben benieuwd wanneer Rosalia haar tour aankondigd en of ze lowlands aandoet🙏, zie het zo voor me zij en orkest in de alpha met haar luxtour. Wat een geweldig album is dat!

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Marlon Hoffstadt is wel redelijk over zijn Lowlands-Piek heen denk ik, die doet al even AMF in de Arena en dan ben je toch wel redelijk commercieel geworden past dat vaak niet meer bij Lowlands. Al valt dat ook te zeggen over Charlotte de Witte dus wat dat betreft kan het altijd. Het zou me overigens wel verbazen als ze zo'n artiest neerzetten omdat het dan eigenlijk identiek is aan afgelopen jaar qua sound. Wat dat betreft zit er nog een aardig verschil tussen Ki/Ki en Charlotte.
Zoek voor de grap eens op wie er dit jaar op AMF stond 😉

Verdomd sterke line up van dtrh zeg! Was niet van plan om te gaan, maar ga nu toch kaarten kopen! Little simz, the XX, florance. Poeh echt heel nice!

Zo zoetjes aan kapen bks en dtrh heel wat leuke namen weg bij lowlands, wat blijft er over?

Users who are viewing this thread