Lowlands 2026

Olivia Dean zojuist uitgesloten voor alle zomerfestivals in juli en augustus. Tourt in juli-augustus in Amerika

Tiësto doet volgende week op Dreamstate een speciale technoset. Zou van mij wel als afsluiter Alpha mogen.

Lorde headlinet waarschijnlijk ook All Points East op za 22 Augustus. Dat wordt een druk weekend voor dr.

Met de aankondiging van Wilco en Mogwai voor Øya, ook kanshebbers hier?
Wilco herinner ik me wel nog een hele lege tent op DTRH, maar zou ik persoonlijk wel van kunnen genieten.
Mogwai mag zeker langskomen.

Beide wel acts waarvan je je afvraagt of het helemaal past bij Lowlands, maar aangezien de line-up meestal toch redelijk divers is zou het zo kunnen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave
Wilco op DTRH liep inderdaad behoorlijk leeg en hun doelgroep is op Lowlands ook niet zo sterk vertegenwoordigd. Ik denk dat Lowlands hun budget liever anders inzet (jonger, sneller, actueler)..... Maar zoals dit jaar tussen 6 en 7u op BKS voelde het qua tijdstip en speelduur een stuk toegankelijker, dat zou misschien toch nog wel kunnen werken.

Wilco herinner ik me wel nog een hele lege tent op DTRH, maar zou ik persoonlijk wel van kunnen genieten.
Mogwai mag zeker langskomen.

Beide wel acts waarvan je je afvraagt of het helemaal past bij Lowlands, maar aangezien de line-up meestal toch redelijk divers is zou het zo kunnen.
Tuurlijk past wilco en mogwai op lowlands, waar ze vroeger tot de basis ( kern) van lowlands behoorde, zitten ze nu in de buitenring, in het bejaardentehuis van lowlands😀

Users who are viewing this thread

• Beer8