Lowlands 2025

Ach iedereen heef gewoon zijn mening. En thuis zal het zeker anders over komen dan als je in het voorste vak staat.

Jamie XX vind ik oprecht best tof klinken. Maar het is ook wel iets meer voor de Bravo in de nacht geweest als je het mij vraagt.

Vond het in het voorvak best druk bij FDC, maar in tivoli waren ze beter en 6 jaar geleden op LL ook. ik vond het geluid niet heel goed. Maar blijft toch wel een hele fijne band qua muziek. En ik was juist erg blij met de oude nummers.

Jamie XX staat rammetje vol. Voor mij totaal onverwacht trouwens.

Chase & Status was gaaf!

Niet perse op deze gig gericht maar een beetje interactie is wel leuk. Anders kun je voor mijn gevoel net zo goed de cd opzetten.

Precies dit miste ik bijvoorbeeld op RW zo bij Beth Gibbons. Ik had echt het gevoel naar de cd te staan luisteren. Ik ben in principe ook niet van te veel interactie, maar er zijn grenzen.

Precies dit miste ik bijvoorbeeld op RW zo bij Beth Gibbons. Ik had echt het gevoel naar de cd te staan luisteren. Ik ben in principe ook niet van te veel interactie, maar er zijn grenzen.
Ik snap dit nooit zo. Je komt toch om de muziek live gebracht te zien worden? Om dat door muzikanten en zangers/-essen op een podium tot leven gewekt te zien worden? Dat visuele aspect (vaak nog aangevuld met een podiumproductie) mis je sowieso al als je je cd’tje opzet.

Vind Beth Gibbons dan een slecht voorbeeld hier, ik was daar juist helemaal in verzonken. Interactie had me daar juist weer uitgehaald.

Ik snap dit nooit zo. Je komt toch om de muziek live gebracht te zien worden? Om dat door muzikanten en zangers/-essen op een podium tot leven gewekt te zien worden? Dat visuele aspect (vaak nog aangevuld met een podiumproductie) mis je sowieso al als je je cd’tje opzet.

Vind Beth Gibbons dan een slecht voorbeeld hier, ik was daar juist helemaal in verzonken. Interactie had me daar juist weer uitgehaald.

Tja, smaken verschillen. Ik las enkel positieve berichten en die kan ik heel goed plaatsen.

Maar ik had zelf moeite met het statische, deels ook omdat ze zich bij live optredens voortdurend met haar rug omdraait naar het publiek, zodra haar partij geëindigd is.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Probleem vond ik vooral dat de nummers van de eerste albums in de stijl van Romance werden gespeeld, waardoor alle puntigheid eruit verdween. Een van de leukste liedjes, Big, herkende ik pas bij het refrein..
Ik keek de stream maar vond dit echt zó erg meevallen. Vond het juist bij Big weer lekker rammen en die herken je toch na de eerste bastonen?? (Het is wel mn favo nummer van hun dus ben misschien niet geheel onpartijdig ;) )

Ik keek de stream maar vond dit echt zó erg meevallen. Vond het juist bij Big weer lekker rammen en die herken je toch na de eerste bastonen?? (Het is wel mn favo nummer van hun dus ben misschien niet geheel onpartijdig ;) )
Het is ook van mijn favo nummers van Fontaines.. naja, zal dan ook wel aan mij hebben gelegen. Sprak net twee vrienden die ook in het voorvak stonden en die vonden het ook geweldig.

Users who are viewing this thread