Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mag ik trouwens even mijn waardering uitspreken dat we (nog) niet zo’n cringe samenwerking als met KIA vorig jaar hebben gehad? Ik zat het even terug te kijken in het kader van algemene voorpret, maar man man man de nekharen staan nog steeds overeind
Ik doe ook nooit mee aan die silent disco. In de X-ray en Hacienda is toch gewoon muziek (uit de boxen)? Vooral de hiphop/RnB in de X-Ray is altijd wel een feestje!
Precies dat. Sta je met een koptelefoon op geen contact te hebben met anderen. Naar mijn gevoel wordt er ook altijd heel publieksvriendelijk gedraaid, om luisteraars naar je kanaal te trekken (zeg ik op basis van de paar minuten dat ik ooit meegedaan heb en wat er mee wordt gezongen). De aantrekkingskracht van de Silent Disco gaat echt volledig aan mij voorbij.
Mag ik trouwens even mijn waardering uitspreken dat we (nog) niet zo’n cringe samenwerking als met KIA vorig jaar hebben gehad? Ik zat het even terug te kijken in het kader van algemene voorpret, maar man man man de nekharen staan nog steeds overeind
Precies dat. Sta je met een koptelefoon op geen contact te hebben met anderen. Naar mijn gevoel wordt er ook altijd heel publieksvriendelijk gedraaid, om luisteraars naar je kanaal te trekken (zeg ik op basis van de paar minuten dat ik ooit meegedaan heb en wat er mee wordt gezongen). De aantrekkingskracht van de Silent Disco gaat echt volledig aan mij voorbij.
Ik begrijp je niet denk ik. Het pre-orderen is juist niet het hele weekend verkrijgbaar (tot vrijdagavond 23:59). De supermarkt is wel het hele weekend open maar daar betaal je dan meer geld voor per blikkie.
Slechtste optreden ooit? Jemig, dan moet ik echt diep graven ja. Eigenlijk schiet mij niet zoveel te binnen, op Years & Years na. Maar dat is vooral omdat die video hier werd gepost.
Wat ik ook echt niet chill vond, is dat ooit eens een bandlid(misschien wel de zanger?) van Will and the People het publiek in sprong, en iemand haar nek oid brak. Dat gebeurde naast ons en had veel indruk gemaakt destijds. Volgens mij ergens in 2012.