Lowlands 2025

Goldband vond ik vrij drama maar Fred Again ging ook nergens over. Bob Vylan was ook weinig tot niks vorig jaar.

Mag ik trouwens even mijn waardering uitspreken dat we (nog) niet zo’n cringe samenwerking als met KIA vorig jaar hebben gehad? Ik zat het even terug te kijken in het kader van algemene voorpret, maar man man man de nekharen staan nog steeds overeind

• Leuk
Waarderingen: Sluuz en mgbss
Ik doe ook nooit mee aan die silent disco. In de X-ray en Hacienda is toch gewoon muziek (uit de boxen)? Vooral de hiphop/RnB in de X-Ray is altijd wel een feestje!
Precies dat. Sta je met een koptelefoon op geen contact te hebben met anderen. Naar mijn gevoel wordt er ook altijd heel publieksvriendelijk gedraaid, om luisteraars naar je kanaal te trekken (zeg ik op basis van de paar minuten dat ik ooit meegedaan heb en wat er mee wordt gezongen). De aantrekkingskracht van de Silent Disco gaat echt volledig aan mij voorbij.

• Leuk
Waarderingen: freezeroz
Mag ik trouwens even mijn waardering uitspreken dat we (nog) niet zo’n cringe samenwerking als met KIA vorig jaar hebben gehad? Ik zat het even terug te kijken in het kader van algemene voorpret, maar man man man de nekharen staan nog steeds overeind
Op het plein lullen, binnen dansen!

Precies dat. Sta je met een koptelefoon op geen contact te hebben met anderen. Naar mijn gevoel wordt er ook altijd heel publieksvriendelijk gedraaid, om luisteraars naar je kanaal te trekken (zeg ik op basis van de paar minuten dat ik ooit meegedaan heb en wat er mee wordt gezongen). De aantrekkingskracht van de Silent Disco gaat echt volledig aan mij voorbij.
Ik ben altijd bereid een positieve bijdrage te leveren hier.

• Haha
Waarderingen: Novis95 en MarkD
Slechtste optreden ooit? Jemig, dan moet ik echt diep graven ja. Eigenlijk schiet mij niet zoveel te binnen, op Years & Years na. Maar dat is vooral omdat die video hier werd gepost.

Wat ik ook echt niet chill vond, is dat ooit eens een bandlid(misschien wel de zanger?) van Will and the People het publiek in sprong, en iemand haar nek oid brak. Dat gebeurde naast ons en had veel indruk gemaakt destijds. Volgens mij ergens in 2012.

Iemand die met de Lowlands pendelbus gaat die wel al informatie heeft ontvangen over de vertrektijd toevallig? Still nothing here

Om het aantal pagina's weer eens op te krikken:

Wat is jullie slechtste/tegenvallendste optreden op Lowlands?
The Sex Pistols in 2008. Dat ging echt werkelijk nergens over.

EvE vond het ook bedroevend:

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread