Lowlands 2025

Om het aantal pagina's weer eens op te krikken:

Wat is jullie slechtste/tegenvallendste optreden op Lowlands?
Ik vond de Arctic Monkeys in 2022 erg tegen vallen. Nul interactie, voelde alsof ze het lijstje afspeelden en daarna weer zo snel mogelijk wegwezen.
En vorig jaar viel Fred Again... ook erg tegen. Zijn show op DTRH2023 vond ik super goed, maar de show op Lowlands lag te veel stil en kon me niet meekrijgen. Extra jammer dat we daardoor Fat Dog gemist hebben.

Van m'n eerste in 2002 weet ik nog dat ik Incubus erg saai vond. Na het waanzinnige optreden in 2008 viel Sigur Ros in 2016 ook wat tegen, maar dat het denk ik niet zozeer met de band maar meer met de setting (overdag in de zon in een halflege Alpha) te maken. Tame Impala op diezelfde plek ee paar jaar eerder vond ik ook niks; die hebben het in 2019 gelukkig goedgemaakt!

Ik vond de Arctic Monkeys in 2022 erg tegen vallen. Nul interactie, voelde alsof ze het lijstje afspeelden en daarna weer zo snel mogelijk wegwezen.
En vorig jaar viel Fred Again... ook erg tegen. Zijn show op DTRH2023 vond ik super goed, maar de show op Lowlands lag te veel stil en kon me niet meekrijgen. Extra jammer dat we daardoor Fat Dog gemist hebben.
Ben het zelfden zo erg eens geweest met een bericht op dit forum.

Verder ook eens met de comments mbt Arctic Monkeys 2022.

Major Lazer is ook wat mij te binnen schiet ja. En Skrillex in de Alpha vond ik ook niet goed.

- The opposites als headliner. Na een half uurtje voor gezien gehouden (was ook veelste druk op de heuvels vond ik)
- Arctic Monkeys vielen toch ook wel tegen. Muzikaal prima hoor, maar het was wel wat saai voor een headliner.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
ben volgens mij pas 1 x weg gelopen op lowlands, ik dacht dat t textures in 2008 was.
ik pluis t blokkenschema zo uit dat ik alleen maar naar dingen ga die ik leuk vind, maar ik had echt n gat, en dus textures geprobeert, na 15 weg gegaan, vond t echt nx, gewoon niet mijn muziek

oh ja . in 2005 , mn 1e LL, ik was nog naief. ooit gekozen voor the audiobullys ipv marilyn mansson.
laten we zeggen dat t niet heel erg muzikaal top was

echt in dubio voor deze. Zaterdagnacht wil je meestal toch gewoon knallen.

Lammer is als een kroket van de FEBO: je weet wat je krijgt, hoe later het wordt; hoe beter 'ie smaakt en achteraf denk je: heb ik de juiste keuze gemaakt?

Terwijl BSS als een uitgebreid diner is. Je weet dat het goed gaat zijn, maar je hebt simpelweg niet altijd zin om drie uur te tafelen .

Ik neig toch naar BSS, maar laat me leiden door de nacht.

Years & Years is het slechtste wat ik gezien heb. Hadden toen enkele radio hitjes waardoor ik ze best welk kon waarderen op plaat. Maar live was het zo ongelofelijk vals en slecht. Zelfs op de lokale braderiefeesten heb ik zelden zo iets slechts gezien.

En haters gonna hate. Maar ik vond die laatste Alpha headline slot van Kendrick ook tegenvallen. Had toen echt het idee dat ik naar vermoeide naar Kendrick Lamar stond te kijken. Die andere 2 optredens daarvoor hadden veel meer energie.

Years & Years is het slechtste wat ik gezien heb. Hadden toen enkele radio hitjes waardoor ik ze best welk kon waarderen op plaat. Maar live was het zo ongelofelijk vals en slecht. Zelfs op de lokale braderiefeesten heb ik zelden zo iets slechts gezien.

En haters gonna hate. Maar ik vond die laatste Alpha headline slot van Kendrick ook tegenvallen. Had toen echt het idee dat ik naar vermoeide naar Kendrick Lamar stond te kijken. Die andere 2 optredens daarvoor hadden veel meer energie.
Ik vond Kendrick ook tegenvallen, al stond ik misschien ook wat te ver naar achteren.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Deze was uit mijn geheugen gewist, maar mijn god wat was dit slecht. Boos weggelopen toen.

The prodigy, jaar "lang geleden". Ging iets fout met apparatuur en na 15 minuten ofzo hield het gewoon op. Jaren later probeer ik het opnieuw, maar toen heeft de Staat het op moeten vullen. (Wel zeer mooie tribute gegeven. Erg tevreden. Reden was naar natuurlijk)

Pendulum was de tweede, ook lang geleden. Maar die heb ik het zo vaak juist goed zien doen daarna, dat het vergeven is.

Ik ben weggelopen na dit moment:
Ze slingert een paar keer met haar vuist richting de technici. Ze schreeuwt buiten de microfoon in de lucht. En dan, terwijl ze in haar hoekige act blijft, smijt ze de gitaar keihard op de grond. Met nog altijd de robotbewegingen die de theaterset domineren, loopt ze naar diezelfde technici om ze volledig verrot te schelden. Pas stukken later heeft ze een nieuwe gitaar. Het komt daarna niet meer goed met haar en de show.

Pas na BKS 2024 (10 jaar later) ben ik St. Vincent gaan waarderen.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Users who are viewing this thread