Dit ben ik volledig met je eens. Zelfde gold voor Olivia Rodrigo die (voor mijn gevoel) geheel terecht PP-headliner was, maar wel met maar twee relevante albums. Het is de tijdsgeest, waardoor je in een keer op de grootste podia staat.Heb me hier nog niet in gemengd, maar voor mij zit het niet zo zeer in de relevantie. Ik vind het prima dat ze op die positie staat, hoor, alleen ik vind het nogal zuur dat ze dat doet met maar één uitgebracht album. Als je naar d'r setlist kijkt, zitten er heel veel uitgerekte nummers tussen en een cover. Dat is voornamelijk zonde. Als ik dan zie hoe sommige acts hier worden neergesabeld omdat ze maar twee/drie albums hebben en al een hoge positie (nog geen eens headliner) innemen, is dat op z'n minst ook opmerkelijk te noemen dat dat bij Chappell niet gebeurd. Maar hé, aan populariteit verder geen gebrek, het blijft wel knap wat ze neerzet.
Heb hetzelfde met bepaalde KPOP bands die vanuit het niets ineens in de ArenA staan, maar ergens is het ook wel weer gaaf. Totaal niet mijn smaak, maar vind het wel vet dat er subculturen bestaan waar ik niets van meekrijg die gewoon hele stadions uitverkopen.