Lowlands 2025

Mooi weer dus weinig nodig.
Mogen we dit al zeggen?

Ik ga dit jaar ook een record aan zo min mogelijk spullen meenemen.
Voorheen liep ik met stoeltjes, partytenten, luchtpomp etc. Lange broek en truien mooi thuis laten, scheelt weer.
Groepsplek en zelfopblaasbare mat zijn dan een uitvinding 👌🏻

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Mogen we dit al zeggen?

Voorheen liep ik met stoeltjes, partytenten, luchtpomp etc. Lange broek en truien mooi thuis laten, scheelt weer.
Alleen een paar zwembroeken is genoeg dit jaar en natuurlijk een waterpistool!

• Leuk
Waarderingen: daily en @Marc
Inderdaad, tegenwoordig standaard Kink op staan als ik radio luister. 3FM is dat alternatieve totaal kwijt. Zijn ze nog wel aanwezig op LL? Ook dat weet ik helemaal niet meer.
Bij KINK mis ik juist weer nieuwe muziek en vind ik het oude mannen gitaarrock gehalte te hoog. En mis soms ook wel een beetje artiesten als Sef. Bij mij staat de laatste tijd StuBru of Pinguin Radio aan(die openen vaak ook de Armedillow op Lowlands op donderdag)

Met pijn in mijn hart afstand moeten doen van mijn kaartje, voor het eerst sinds 2010 niet aanwezig (de corona edities niet meegerekend uiteraard). Maar ik ben op dit moment thuis harder nodig laten we maar zeggen. Ik hoop dat ik nog een beetje op afstand mee kan genieten met goed materiaal van 3 voor 12 en jullie verhalen.
Sterkte!

• Geweldig
Waarderingen: Indiaantje89
Mogen we dit al zeggen?

Sorry, je hebt gelijk….. denk ook dat het te warm gaat zijn…..

- Tent
- Zelfopblaasbare matjes (bol.com aanbieding)
- Stoeltjes

Gaan we allemaal mee en 1 hoodie voor later in de avond / nacht.

Verder 1 korte broek, paar schoenen, 3 x t-shirt, 3 x onderhose, 3 x sokken en wat toiletspullen. Oh ja en bier voor de eerste dag en een sjippie….. zo lijstje klaar voor komende woensdag

Zondag gaat de nacht worden! En er zijn inderdaad weinig bandjes die ik echt wil zien, eigenlijk alleen Papa Roach en QOTSA.

• Leuk
Waarderingen: freezeroz
Bij KINK mis ik juist weer nieuwe muziek en vind ik het oude mannen gitaarrock gehalte te hoog. En mis soms ook wel een beetje artiesten als Sef. Bij mij staat de laatste tijd StuBru of Pinguin Radio aan(die openen vaak ook de Armedillow op Lowlands op donderdag)
☝🏻 dat ben ik 🤘🏻‼️

Nieuwe muziek als in? Sef is andere muziek. Wunderhorse, is dat nieuw?

StuBru kom ik niet echt in. Pinguin, moet ik eens proberen

Met pijn in mijn hart afstand moeten doen van mijn kaartje, voor het eerst sinds 2010 niet aanwezig (de corona edities niet meegerekend uiteraard). Maar ik ben op dit moment thuis harder nodig laten we maar zeggen. Ik hoop dat ik nog een beetje op afstand mee kan genieten met goed materiaal van 3 voor 12 en jullie verhalen.
Heel veel sterkte. Verstandige en stoere keuze ❤️‍🩹

• Geweldig
Waarderingen: Indiaantje89
Ik kan mij er helemaal niks bij voorstellen dat Chappell Roan als icoon wordt gezien. Nauwelijks hits gehad in Nederland hoor, dat ze op de pride veel gedraaid wordt is toch geen graadmeter. Totaal ander publiek :ROFLMAO:
Ik krijg een heel vreemd gevoel bij deze reactie. Good Luck, Babe is 1.6 miljard keer gestreamed, Pink Pony Club en Hot To Go! bijna een miljard. In een jaar tijd als debuutartiest is dat een fucking icoon ja.

Ik was daar. Chappell Roan is een must, of je nu van haar muziek houdt of niet.

Niet naar Chappell gaan doe je maar op Pinkpop

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en Novis95

Users who are viewing this thread