Lowlands 2025

Met alleen maar 3FM luisteraars krijg je Lowlands niet uitverkocht
Ik hoorde vandaag een 3fm dj zeggen dat ze Goldkimono nu al 6x gezien had en dit nooit teleur zou stellen(nou goed, smaken verschillen). Bovendien zou de band beter zijn geworden met de toevoeging van een vrouw. Welk instrument ze bespeelt en waarom precies, weet ik nog altijd niet.
Vond het heel apart dat iemand, die als beroep met muziek bezig is, op dat moment niet verder komt dan dat.

Da's knap. Ik heb Goldkimono 1x gezien en het stelde mega teleur
Goldkimono voelt bij mee meestal als ik het luister een beetje als eten bij de MCDonalds. Het klinkt soms wel oké, en soms heb je niet eens door dat je het tot je aan het nemen bent, maar achteraf heb ik altijd de gedachte, wat heb ik nou eigenlijk geluisterd en is me honger nog altijd niet gestild. Ohja en ze hebben beide al eens eerder op LL gestaan.

Nog een weekje te gaan 🥳 Gisteren nieuwe tent maar eens even uitgetest. Hopelijk in de praktijk ruim genoeg voor twee en bagage 🫣 Al neem ik zelf maar echt een klein rugzakje mee. Mooi weer dus weinig nodig. Slaapmatjes nog wel ophalen in Het Magazijn. Dus dat scheelt op de heenweg.

Oh ja, niet vergeten parkeerticket te kopen. Gaat toch auto worden met 4 personen.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik hoorde vandaag een 3fm dj zeggen dat ze Goldkimono nu al 6x gezien had en dit nooit teleur zou stellen(nou goed, smaken verschillen). Bovendien zou de band beter zijn geworden met de toevoeging van een vrouw. Welk instrument ze bespeelt en waarom precies, weet ik nog altijd niet.
Vond het heel apart dat iemand, die als beroep met muziek bezig is, op dat moment niet verder komt dan dat.
Dat is toch ook de reden dat die zender er echt totaal niet meer toe doet?!
Ze hypen wat NL artiesten en draaien voor de zoveelste keer een Ed Sheeran of Beyonce. "Vroeger" bleef ik nog wel eens hangen op 3FM, maar tegenwoordig weet ik niet hoe snel ik weg moet schakelen. Beetje SKY radio niveau, achtergrond muziek voor een winkelcentrum.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Dat is toch ook de reden dat die zender er echt totaal niet meer toe doet?!
Ze hypen wat NL artiesten en draaien voor de zoveelste keer een Ed Sheeran of Beyonce. "Vroeger" bleef ik nog wel eens hangen op 3FM, maar tegenwoordig weet ik niet hoe snel ik weg moet schakelen. Beetje SKY radio niveau, achtergrond muziek voor een winkelcentrum.
Inderdaad, tegenwoordig standaard Kink op staan als ik radio luister. 3FM is dat alternatieve totaal kwijt. Zijn ze nog wel aanwezig op LL? Ook dat weet ik helemaal niet meer.

Goldkimono voelt bij mee meestal als ik het luister een beetje als eten bij de MCDonalds. Het klinkt soms wel oké, en soms heb je niet eens door dat je het tot je aan het nemen bent, maar achteraf heb ik altijd de gedachte, wat heb ik nou eigenlijk geluisterd en is me honger nog altijd niet gestild. Ohja en ze hebben beide al eens eerder op LL gestaan.
Dat is echt een belediging voor het eten van de McDonald's!

• Haha
Waarderingen: Dante
Heb jij nou mijn comment gestolen? 😄

Users who are viewing this thread