London Grammer verwacht ik wel een goed gevulde Alpha hoor. Niet veel concurrentie met andere artiesten op dat momentIk denk dat Vampire Weekend en London Grammar qua opkomst niet heel groot zal worden
London Grammer verwacht ik wel een goed gevulde Alpha hoor. Niet veel concurrentie met andere artiesten op dat momentIk denk dat Vampire Weekend en London Grammar qua opkomst niet heel groot zal worden
De Sunrise set van BSS vorig jaar was echt heel tof. Besefmomentje hoe tof festival Lowlands toch isMisschien leuk in het kader van voorpret/400 pagina's aantikken: wat is iedereens favoriete Lowlandservaring tot nu toe? Kan een optreden zijn, maar natuurlijk net zo goed een magisch moment op de camping ofzo.
Voor mij meerdere momenten, maar deze twee steken er wel boven uit:Misschien leuk in het kader van voorpret/400 pagina's aantikken: wat is iedereens favoriete Lowlandservaring tot nu toe? Kan een optreden zijn, maar natuurlijk net zo goed een magisch moment op de camping ofzo.
Stonden op RW in een volle barn toch dit jaar? Daar past gewoon 22.000 man in, zal dus op LL wel ongeveer dezelfde hoeveelheid mensen trekkenLondon Grammer verwacht ik wel een goed gevulde Alpha hoor. Niet veel concurrentie met andere artiesten op dat moment
Ik kan mij er helemaal niks bij voorstellen dat Chappell Roan als icoon wordt gezien. Nauwelijks hits gehad in Nederland hoor, dat ze op de pride veel gedraaid wordt is toch geen graadmeter. Totaal ander publiekIk heb drie reacties die alledrie hetzelfde zeggen. Ik woonde toen in het buitenland, baalde als een stekker. Waanzinnig dat het live ook zo klinkt. Hoe top ik de oude hits ook vind, van mij mogen ze dat laatste album integraal spelen.
Al weet ik na haar gezien te hebben op Primavera Sound eigenlijk al bijna zeker dat Chappell Roan dé show van Lowlands gaat worden. Dit wordt zo'n hypeshow dit je maar zelden ziet op Lowlands. Alsof het gehele publiek door electriciteit geraakt was. En hoe vaak ik Hot To Go! en Pink Pony Club afgelopen weekend op Pride gehoord heb is ontelbaar. Wat is die in een korte tijd uitgegroeid tot een absolute icoon.
Grappig, zal dan weer een bubbeldingetje zijn waarschijnlijk. Op mijn studentenvereniging zijn Chappell en Charli wel de twee meest gedraaide artiesten tijdens feestjes, en daarvan gaan er een heleboel naar Lowlands…Ik kan mij er helemaal niks bij voorstellen dat Chappell Roan als icoon wordt gezien. Nauwelijks hits gehad in Nederland hoor, dat ze op de pride veel gedraaid wordt is toch geen graadmeter. Totaal ander publiek![]()
Dat zijn dan veel dezelfde nummertjesGrappig, zal dan weer een bubbeldingetje zijn waarschijnlijk. Op mijn studentenvereniging zijn Chappell en Charli wel de twee meest gedraaide artiesten tijdens feestjes, en daarvan gaan er een heleboel naar Lowlands…
2 seconden googelen leert dat ze 3x een 3FM Megahit heeft gehadIk kan mij er helemaal niks bij voorstellen dat Chappell Roan als icoon wordt gezien. Nauwelijks hits gehad in Nederland hoor, dat ze op de pride veel gedraaid wordt is toch geen graadmeter. Totaal ander publiek![]()
Opzich toch vrij normaal dat je moet betalen voor een douche op een festival? En is het niet altijd enorm commercieel geweest?
Zolang het maar niet de richting op gaat als een Pinkpop met VIP Decks en stukken festivalterrein waar je extra voor moet betalen.
is dat de maatstaf tegenwoordig?2 seconden googelen leert dat ze in ieder geval 3x een 3FM Megahit heeft gehad![]()
Absoluut niet de enige, maar lijkt me toch wel wat anders dan 'nauwelijks hits in Nederland'is dat de maatstaf tegenwoordig?
2 seconden googelen leert dat ze 3x een 3FM Megahit heeft gehad![]()
is dat de maatstaf tegenwoordig?
Het antwoord: dat is een verrassingWat komt er trouwens voor verassings act in die Baco tent? Las ik wat over
Met alleen maar 3FM luisteraars krijg je Lowlands niet uitverkocht2 seconden googelen leert dat ze 3x een 3FM Megahit heeft gehad![]()
Ik kan mij er helemaal niks bij voorstellen dat Chappell Roan als icoon wordt gezien. Nauwelijks hits gehad in Nederland hoor, dat ze op de pride veel gedraaid wordt is toch geen graadmeter. Totaal ander publiek![]()
Chappel gaat gewoon uitpuilen hoor en is meer een bubbel ding van Cvs dat hij het niet zo kentGrappig, zal dan weer een bubbeldingetje zijn waarschijnlijk. Op mijn studentenvereniging zijn Chappell en Charli wel de twee meest gedraaide artiesten tijdens feestjes, en daarvan gaan er een heleboel naar Lowlands…