Lowlands 2025

Ik keek net even in de LL app: nog exact 60 dagen! Dat is zo om :)

Ongeveer 20 jaar lang ga ik al naar Festivals, maar dit jaar is voor mij iets unieks. Er is namelijk geen enkele naam op de LL line-up die ik ooit live gezien heb! Haha heerlijke editie dus al voor mij šŸŽ‰
Bedoel je dan dat van alle artiesten die op de line-up staan je ze allemaal nog nooit live hebt gezien? Of enkel de artiesten die je zelf graag wilt zien.

Want er staan toch wel behoorlijk wat namen die al meerdere keren op Lowlands of bijvoorbeeld een DTRH hebben gestaan.

Bedoel je dan dat van alle artiesten die op de line-up staan je ze allemaal nog nooit live hebt gezien? Of enkel de artiesten die je zelf graag wilt zien.

Want er staan toch wel behoorlijk wat namen die al meerdere keren op Lowlands of bijvoorbeeld een DTRH hebben gestaan.
Ik bedoel het eerste; nog geen enkele artiest die op de line-up staat ooit live gezien!

En met QOTSA, Fontaince DC, Vampire Weekend, Royal Otis, Sub Focus, Jamie XX, Chase & Status, Papa Roach etc... veel artiesten die in me spotify lijst staan.
Dus het wordt een heel druk weekend haha

Ik bedoel het eerste; nog geen enkele artiest die op de line-up staat ooit live gezien!

En met QOTSA, Fontaince DC, Vampire Weekend, Royal Otis, Sub Focus, Jamie XX, Chase & Status, Papa Roach etc... veel artiesten die in me spotify lijst staan.
Dus het wordt een heel druk weekend haha
Haha kijk, dan kan het alleen maar een mooi weekend gaan worden. Voor mij ook wel echt een weekend met veel artiesten die ik veel luister maar nog nooit live heb mogen zien: (Ik hou ervan om dingen bij te houden in Excel)
1750064402491.png

Haha kijk, dan kan het alleen maar een mooi weekend gaan worden. Voor mij ook wel echt een weekend met veel artiesten die ik veel luister maar nog nooit live heb mogen zien: (Ik hou ervan om dingen bij te houden in Excel)
Bekijk bijlage 14653
Love Excel lijstjes. Heb voor mezelf alleen een enorme lijst met wat ik ooit gezien heb (i.e. sinds 2009) met hoe vaak, maar de rest van de info heb ik niet šŸ˜‚

Love Excel lijstjes. Heb voor mezelf alleen een enorme lijst met wat ik ooit gezien heb (i.e. sinds 2009) met hoe vaak, maar de rest van de info heb ik niet šŸ˜‚
Ik gebruik concert archives voor het bijhouden van alle concerten en artiesten welke ik live heb gezien. Altijd mooi om wat naslagwerk te hebben en eventueel wishlists te maken van wat je nog niet live hebt gezien.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en visdave34
Ik zie dat Stefano Keizer ook weer onder zijn nieuwe alter ego aanwezig is...

Hoewel ik qua randprogramma Cabaret, School of life & wetenschap regelmatig bezoek, heb ik denk ik nog nooit theater en dans voorstellingen bezocht op Lowlands. Miss niet helemaal mijn cup-of-tea.

stefano keizer, enige act in 20jaar lowlands waar ik ben weggelopen omdat t zoooo slecht was
En hij gaat nu een dans-act doen, dus weet niet of het veel beter gaat zijn.

Vorig jaar trouwens ook wel echt een hele slechte cabaret act gezien (The Great Reset met Maxim Hartman). Het begon leuk, maar na een tijdje was het wel klaar. Heb het wel helemaal uitgezeten.

• Leuk
Waarderingen: peter Molenaar
soms is iets niet leuk, dat kan n keer gebeuren,
maar hij was mensen aan t uitschelden omdat ze niet om m lachten.
was echt tenenkrommend

RUFUS staat vandaag en morgen in 2x stijf uitverkochte AFAS. Heel moeilijk om aan tweedehands tickets te komen. Dit gaat in de toekomst ook gewoon een headliner zijn voor festivals als Lowlands en DTRH he.
Zou ik ook prima vinden, ƩƩn van de weinige dans-acts die mij heel erg kan bekoren. Luister regelmatig naar de albums of de Sundowner mixxen op Youtube.
Ik mis eigenlijk nog wel een beetje een soortgelijke dans-act op Lowlands dit jaar. Tenzij ik die over het hoofd heb gezien.

Is er al meer bekend over waar de bussen stoppen en hoeveel voordeel dat heeft op donderdagochtend? Op de website staat: "De bussen parkeren heel dichtbij het festivalterrein op een nieuwe parking en vervolgens ga je door een aparte ingang naar binnen".
Voor donderdagochtend maakt dat niet veel uit denk ik toch, want de files beginnen altijd al op de N306 en daar moeten de bussen dus ook langs? Vraag me dus ook af hoe ze garanderen dat de touringbussen om 08:00 aankomen.

Users who are viewing this thread