Lowlands 2025

DAAR IS 'IE DAN! De jaarlijkse drugsdiscussie is een feit! :p Op LL bestaat de tijd niet, dus voor de 1 is het 14:00 in de middag terwijl het voor de ander 14:00 in een hele lange dag en nacht is. En nu is AIR toevallig ook nog eens een hele goede space-act dus het lijkt mij eigenlijk ook wel lekker. Laat lekker gaan joh allemaal, iedereen doet maar wat. 😘
Het is dit jaar nog bijzonder vriendelijk op het LL forum. Dat kan alleen maar een goed voorteken zijn voor een nog gezelliger LL25! Aftellen begonnen en weer inluisteren op basis van de tips hier, zin in!!

Toch wel opvallend hoeveel kaarten er voor zowel DTRH als Lowlands beschikbaar zijn, en ook nog eens voor een discount
Gisteren stonden er totaal iets van 1500 kaarten te koop voor Lowlands. Wat inderdaad best veel is als je het vergelijkt met voorgaande jaren. Heeft denk ik ook te maken met dat de resale nu later openging.

Nou volgens de Machine komt Turnstile toch nog dit jaar! Niet verwacht want sluit niet echt aan op hun schema!
Haha dat is een verspreking denk ik. Denk dat ze daar Jera hadden moeten zeggen. (ook omdat het nog van 2 jaar geleden was en het niet mega druk was daar)

Net via de LL vervoer optie tickets voor de touringcar geboekt. Opstap plaats dit keer op loopafstand van huis, aankomst do 13u, is t plan.....

Er zijn ook kaarten voor aankomst do 8u, maar dan is de opstapplek voor ons al een halve reis (want geen auto)

Vorig jaar (ook via LL site) geprobeerd mee te rijden/ carpoolen vanuit onze omgeving, mager aanbod en geen reactie, dat was niks.

We zijn al een paar keer met de touringcar geweest, die organisatie heeft nog veel verbeterpunten, maar t is makkelijker (en goedkoper) dan de NS.

Zonder namen (want Wetenschapsprogramma is leuk, maar ik wacht op wat anders;) toch weer een beetje voorpret!

• Leuk
Waarderingen: Gioniet
Net via de LL vervoer optie tickets voor de touringcar geboekt. Opstap plaats dit keer op loopafstand van huis, aankomst do 13u, is t plan.....

Er zijn ook kaarten voor aankomst do 8u, maar dan is de opstapplek voor ons al een halve reis (want geen auto)

Vorig jaar (ook via LL site) geprobeerd mee te rijden/ carpoolen vanuit onze omgeving, mager aanbod en geen reactie, dat was niks.

We zijn al een paar keer met de touringcar geweest, die organisatie heeft nog veel verbeterpunten, maar t is makkelijker (en goedkoper) dan de NS.

Zonder namen (want Wetenschapsprogramma is leuk, maar ik wacht op wat anders;) toch weer een beetje voorpret!
Waar vind je die bustickets?

Gisteren stonden er totaal iets van 1500 kaarten te koop voor Lowlands. Wat inderdaad best veel is als je het vergelijkt met voorgaande jaren. Heeft denk ik ook te maken met dat de resale nu later openging.
Ik zei het tijdens de verkoop al: mensen hebben zich volgens mij vergist in de populariteit dit jaar.
Iedereen koopt maximaal op om te verkopen, maar de vraag is gedaald. Na de corona moest en zou iedereen hier bij zijn, maar de hype lijkt wat te gaan liggen.

Ik zei het tijdens de verkoop al: mensen hebben zich volgens mij vergist in de populariteit dit jaar.
Iedereen koopt maximaal op om te verkopen, maar de vraag is gedaald. Na de corona moest en zou iedereen hier bij zijn, maar de hype lijkt wat te gaan liggen.
Ach die kaarten zijn zo weg als straks de afscheidsfeestje [band] voor EvE bekent wordt gemaakt [Radiohead]
Dat kan gewoon niet anders🤫😉🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Speelt ook mee dat de prijs flink omhoog gegaan is. Helemaal als je erbij wil horen en op de glamping wil staan.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Hi all, vraagje; hoever is de groepscamping camping 5 verder lopen ten opzichte van de “normale” groepscamping? Thanks!

Hi all, vraagje; hoever is de groepscamping camping 5 verder lopen ten opzichte van de “normale” groepscamping? Thanks!
Ligt er ook maar net aan of je van de Bravo of Alpha/Heineken komt. Als je dat tegen elkaar opweegt maakt het niet zo veel uit denk ik

Je mag nu met groepscamping ook dichterbij parkeren op de Gllamping parking. Die zit aan de andere zijde vergeleken met reguliere parkeerplekken. -> dit heb ik verkeerd gelezen of gehoord en is niet waar, helaas. Ergens wel jammer, maar wellicht dat aan die kant niet genoeg parkeerplekken zijn voor de hoeveelheid groepsplekken die er tegenwoordig zijn.

Laatst bewerkt:
1750057702433.png

Op de website staat dat je op de reguliere parkeerplaats moet parkeren.

En dit staat er bij de parkeerinfo:

1750057909712.png

Users who are viewing this thread